Pokalkamp Vendsyssel - AaB
- bonanza
- Landshold

- Indlæg: 875
- Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Ringeste dommer jeg har set i år.
-
Anubit
- 1. div

- Indlæg: 449
- Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Der er bare nul linje, er sgu imponerende
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Nu overså hun lige 2 hænder i ryggen igen. I øvrigt enig, og der var jo heller ikke nogle AaB'ere, som spillede på de små halve straffe.R Rosenberg skrev: ↑6. aug 2025, 21:27Jeg synes, hun var helt okay indtil ca 10 minutter før tid. Prisværdigt, at hun ikke dømte de der billige straffe til AaB.
Men så holdt den heller ikke længere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Straffe
2 hænder i ryggen
Hun er da også helt slukket hende der
2 hænder i ryggen
Hun er da også helt slukket hende der
- alithebeast
- Allstar

- Indlæg: 2389
- Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
- Geografisk sted: Sønderholm
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Og så giver to hænder i ryggen ikke et straffe i den anden ende, fordi hun ikke har luft til at løbe op til situationen 
Hader København!
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Har det fint med at der ikke bliver dømt straffe til os..
Om end jeg stadigvæk tænker at deres var i den tynde ende..
Men han er for længst på vej ned, da de to hænder kommer i ryggem på ham..
Om end jeg stadigvæk tænker at deres var i den tynde ende..
Men han er for længst på vej ned, da de to hænder kommer i ryggem på ham..
- MF issehoved
- 2. div

- Indlæg: 173
- Tilmeldt: 15. jan 2025, 00:23
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Vi er i perioder presset tilbage af et hold fra CampoBet 2. Division
Men kan da håbe denne tyske lidelse forsvinder inden vi selv ender i CampoBet 2. Division
Men kan da håbe denne tyske lidelse forsvinder inden vi selv ender i CampoBet 2. Division
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
4 mod 2 på den kontra og vi får ikke engang afsluttet
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Fedt at få vendt glæden over et mål til noget negativtMF issehoved skrev: ↑6. aug 2025, 21:29Vi er i perioder presset tilbage af et hold fra CampoBet 2. Division
Men kan da håbe denne tyske lidelse forsvinder inden vi selv ender i CampoBet 2. Division
- alithebeast
- Allstar

- Indlæg: 2389
- Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
- Geografisk sted: Sønderholm
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
-
Bombommelom
- 2. div

- Indlæg: 151
- Tilmeldt: 25. maj 2025, 20:01
- Favoritspiller: Kosten
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Tak AaB, endelig en sejr! Lad os håbe det løfter moralen lidt.
Lige ved at gå galt til sidst naturligvis men også på tide vi får lidt stolpe ind.
Lige ved at gå galt til sidst naturligvis men også på tide vi får lidt stolpe ind.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- KongGulerod
- Landshold

- Indlæg: 856
- Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Det holdt hårdt. Det her hold mangler forstærkninger OG selvtillid. Vi falder fuldstændig sammen og stopper med at spille så snart vi er foran.
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Fedt at se Clemmensen og John lade tøsefnidder være tøsefnidder når kampen er fløjtet af..
Clemmensen dybt latterlig at se på ved deres straffe og flere situationer..
Clemmensen dybt latterlig at se på ved deres straffe og flere situationer..
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Jeg har det fra en kammerat at det er en vandrepokal. Det handler ikke om kvalitet men om at alle skal have prisen på et eller andet tidspunkt - sådan lidt Oprah: DU får prisen som årets dommer... og DU får prisen.... og DU får den osse...Bombommelom skrev: ↑6. aug 2025, 21:34I samtlige ligaer... Oy vey!
https://da.wikipedia.org/wiki/%C3%85ret ... _i_Danmark
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Smukt at se spillerne fejre en hårdt tiltrængt sejr foran Danmarks mest hårdtprøvede fans 
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
- alithebeast
- Allstar

- Indlæg: 2389
- Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
- Geografisk sted: Sønderholm
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Hold kæft jeg elsker den her parallelverden, hvor korrekthed er vigtigere end formåenBombommelom skrev: ↑6. aug 2025, 21:34I samtlige ligaer... Oy vey!
https://da.wikipedia.org/wiki/%C3%85ret ... _i_Danmark
Hader København!
