Pokalkamp Vendsyssel - AaB
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Jeg elsker pokalfodbold!
Forhåbentlig kan det her give vores unge gutter et selvtillids boost!
Forhåbentlig kan det her give vores unge gutter et selvtillids boost!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Pis, så fik Vendsyssel brudt vores ellers flotte stime på to uafgjorte i træk.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Altså bevares han er ikke superliga klar
Men der kommer mere og mere fra kelvin John af positiv karakter
Tror også han kunne komme på en kant.
Der er nogle gode ting i ham.
Og han er sgu ikke ked af at arbejde retur selv som 9er.
Han bruger sgu sig selv op.
Fed type
Men der kommer mere og mere fra kelvin John af positiv karakter
Tror også han kunne komme på en kant.
Der er nogle gode ting i ham.
Og han er sgu ikke ked af at arbejde retur selv som 9er.
Han bruger sgu sig selv op.
Fed type
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Første sejr i en betydende kamp i fem måneder, lad os håbe det er et vendepunkt.
Der var egentlig fine momenter i spillet de første 2/3 af kampen, derefter blev det en slåskamp, anført af voldsmanden Lasse Steffensen og dommeren var så ringe man nærmest savnede Mads Kristoffer.
John er altså en finurlig spiller, sparker tre op til pølsevognen og derefter et lækkert mål, han skal spille på kanten i stedet for Ross.
Noel synes jeg aldrig er vendt tilbage efter sin skade, han sejler rundt dernede, konstant farligt når han er involveret.
Der var egentlig fine momenter i spillet de første 2/3 af kampen, derefter blev det en slåskamp, anført af voldsmanden Lasse Steffensen og dommeren var så ringe man nærmest savnede Mads Kristoffer.
John er altså en finurlig spiller, sparker tre op til pølsevognen og derefter et lækkert mål, han skal spille på kanten i stedet for Ross.
Noel synes jeg aldrig er vendt tilbage efter sin skade, han sejler rundt dernede, konstant farligt når han er involveret.
-
Bombommelom
- 2. div

- Indlæg: 151
- Tilmeldt: 25. maj 2025, 20:01
- Favoritspiller: Kosten
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Helt enig, han var ubetinget kampens lyspunkt.baresi skrev: ↑6. aug 2025, 21:40Altså bevares han er ikke superliga klar
Men der kommer mere og mere fra kelvin John af positiv karakter
Tror også han kunne komme på en kant.
Der er nogle gode ting i ham.
Og han er sgu ikke ked af at arbejde retur selv som 9er.
Han bruger sgu sig selv op.
Fed type
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Ja de prøver vel at få flere kvinder ind som dommere, men det var en skidt indsats af hende, der bidrog til at vi fik 30 minutter mere i benene.
Men i det mindste fik vi hevet sejren hjem i overtiden. Men typisk pokalkamp
Men i det mindste fik vi hevet sejren hjem i overtiden. Men typisk pokalkamp
- Kallerhauge
- 2. div

- Indlæg: 111
- Tilmeldt: 31. okt 2008, 14:12
- Geografisk sted: 9982 Ålbæk
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Officielt tæller det vel ikke som en sejr. De vandt ikke i ordinær tid.troelsh skrev: ↑6. aug 2025, 21:41Første sejr i en betydende kamp i fem måneder, lad os håbe det er et vendepunkt.
Der var egentlig fine momenter i spillet de første 2/3 af kampen, derefter blev det en slåskamp, anført af voldsmanden Lasse Steffensen og dommeren var så ringe man nærmest savnede Mads Kristoffer.
John er altså en finurlig spiller, sparker tre op til pølsevognen og derefter et lækkert mål, han skal spille på kanten i stedet for Ross.
Noel synes jeg aldrig er vendt tilbage efter sin skade, han sejler rundt dernede, konstant farligt når han er involveret.
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Og så alligevel ikkeBuzz Killington skrev: ↑6. aug 2025, 21:40Pis, så fik Vendsyssel brudt vores ellers flotte stime på to uafgjorte i træk.
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Teoretisk set korrekt, men så laver man også selv hullerne i den ellers fine ost.Kallerhauge skrev: ↑6. aug 2025, 21:49Officielt tæller det vel ikke som en sejr. De vandt ikke i ordinær tid.troelsh skrev: ↑6. aug 2025, 21:41Første sejr i en betydende kamp i fem måneder, lad os håbe det er et vendepunkt.
Der var egentlig fine momenter i spillet de første 2/3 af kampen, derefter blev det en slåskamp, anført af voldsmanden Lasse Steffensen og dommeren var så ringe man nærmest savnede Mads Kristoffer.
John er altså en finurlig spiller, sparker tre op til pølsevognen og derefter et lækkert mål, han skal spille på kanten i stedet for Ross.
Noel synes jeg aldrig er vendt tilbage efter sin skade, han sejler rundt dernede, konstant farligt når han er involveret.
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Enig. Det blev en rigtig pokal-kamp.
Jeg så dog ikke helt den samme forbrødring med Lasse Steffensen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Skal man finde et eller andet forsvar for hende, så var hun vel heller ikke særligt godt hjulpet af sine kolleger på sidelinierne.Gentleman Finn skrev: ↑6. aug 2025, 21:43Ja de prøver vel at få flere kvinder ind som dommere, men det var en skidt indsats af hende, der bidrog til at vi fik 30 minutter mere i benene.
Men i det mindste fik vi hevet sejren hjem i overtiden. Men typisk pokalkamp
Nej, det holder ikke helt. Jøsses det var en dårlig præstation af Danmarks bedste dommer 2024.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- KongGulerod
- Landshold

- Indlæg: 856
- Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Vi havde jo vundet i ordinær hvis ikke det var for det klovneri af dommeren til sidst. Uanset er det da rart at de tog den i forlænget. Der var godt for John at blive matchvinder.
Vi har mange talenter, som vi ikke ved hvordan vil udvikle sig endnu som sæsonen skrider frem. Men vi skal have et par stærkere spillere de kan læne sig op af
Vi har mange talenter, som vi ikke ved hvordan vil udvikle sig endnu som sæsonen skrider frem. Men vi skal have et par stærkere spillere de kan læne sig op af
- Brodernumsi
- Allstar

- Indlæg: 3467
- Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Vildt du kan se det, når hun har ryggen til. Jeg tror, hun kigger ned mod Müller, for at få sat spillet i gang.Funky skrev: ↑6. aug 2025, 21:19Ja hun står og kigger på det?Hajen skrev: ↑6. aug 2025, 21:18Læg lige mærke til dommerens position, og hvor hun kigger hen, da Steffensen helt tydeligt nikker en skalle.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/poka ... -en-skalle
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Fair nok, så skal hendes hjælpedommere jo - hjælpe hende. Der er altså ikke alverden undskyldninger, og det var så bare en blandt flere episoder fra 80 minutter og frem, hvor hun og resten af dommer-teamet ikke gør det særligt godt. Pænt sagt.Brodernumsi skrev: ↑6. aug 2025, 22:22Vildt du kan se det, når hun har ryggen til. Jeg tror, hun kigger ned mod Müller, for at få sat spillet i gang.Funky skrev: ↑6. aug 2025, 21:19Ja hun står og kigger på det?Hajen skrev: ↑6. aug 2025, 21:18Læg lige mærke til dommerens position, og hvor hun kigger hen, da Steffensen helt tydeligt nikker en skalle.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/poka ... -en-skalle
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
I er simpelthen for vilde 
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Hvor er det da skønt og se en spiller som Kelvin John der udvikler sig stille og roligt og han gør det sq godt.
Nåede at ryste på hovedet over en lang bold mod ham, men så flækker han den lige videre alligevel den bette mand.
Kæmpe cadeau for den arbejdsindsats han ligger for dagen i øjeblikket.
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Ja, han fungerer ret godt i den rolle, han har på holdet lige nu.Kristian skrev: ↑6. aug 2025, 22:34Dejlig sejr
![]()
Hvor er det da skønt og se en spiller som Kelvin John der udvikler sig stille og roligt og han gør det sq godt.
Nåede at ryste på hovedet over en lang bold mod ham, men så flækker han den lige videre alligevel den bette mand.
Kæmpe cadeau for den arbejdsindsats han ligger for dagen i øjeblikket.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Kallerhauge
- 2. div

- Indlæg: 111
- Tilmeldt: 31. okt 2008, 14:12
- Geografisk sted: 9982 Ålbæk
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Han er ikke i nærheden af at have Superliga niveau. Han får det heller aldrig. Han skulle have scoret 3 i dag. Målet er mere en tilfældighed end noget andet.Kristian skrev: ↑6. aug 2025, 22:34Dejlig sejr
![]()
Hvor er det da skønt og se en spiller som Kelvin John der udvikler sig stille og roligt og han gør det sq godt.
Nåede at ryste på hovedet over en lang bold mod ham, men så flækker han den lige videre alligevel den bette mand.
Kæmpe cadeau for den arbejdsindsats han ligger for dagen i øjeblikket.
- KongGulerod
- Landshold

- Indlæg: 856
- Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36
Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB
Selvtillid kan gøre underværker for en angriber. Det er set før. Jeg tror godt han kan score et tocifret antal mål for os i den her sæson.Kallerhauge skrev: ↑6. aug 2025, 23:19Han er ikke i nærheden af at have Superliga niveau. Han får det heller aldrig. Han skulle have scoret 3 i dag. Målet er mere en tilfældighed end noget andet.Kristian skrev: ↑6. aug 2025, 22:34Dejlig sejr
![]()
Hvor er det da skønt og se en spiller som Kelvin John der udvikler sig stille og roligt og han gør det sq godt.
Nåede at ryste på hovedet over en lang bold mod ham, men så flækker han den lige videre alligevel den bette mand.
Kæmpe cadeau for den arbejdsindsats han ligger for dagen i øjeblikket.