Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Lyngehoevdingen
- 1. div

- Indlæg: 316
- Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
- Favoritspiller: Milan Timko
Indlæg
af Lyngehoevdingen » 4. dec 2025, 19:16
jonas386 skrev: ↑4. dec 2025, 16:56
Lyngehoevdingen skrev: ↑4. dec 2025, 16:04
jonas386 skrev: ↑4. dec 2025, 09:41
Det er gået min næse forbi at vi har hentet Dennis Ramonn Olsen ind som akademichef. Kender godt navnet, primært fordi jeg i mange år troede han var tågehornet Fernando Olsens søn, og så husker jeg ham fra divisionerne for år tilbage. Kan se han kommer fra en stilling på Sønderbroskolen og derudover har været assistent for u-holdene i GF'. En anelse undervældende synes jeg, men han skal da have et velkommen til. Det vigtigste er vel egentlig at det er folk der har lyst til at være her, og vi ikke skal ud og genrekruttere om 10-12 måneder, som det desværre har været normen de sidste måneder.
Det er utroligt at folk fuldstændig har glemt spionage-sagen. Det var en kæmpe sag over et stykke tid, og når folk helt glemt, at han spionerede os for AGFs skyld.
Havde ikke glemt det. Jeg vidste det ganske enkelt ikke.
Sjovt. Jeg søgte lige, og du var faktisk aktiv i kamptråden til kampen omkring den sag.
Til dit forsvar skal det siges, at du mest skriver om, at du troede Ramonn var søn af Fernando. Så du står lidt samme sted som dengang.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6760
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 4. dec 2025, 20:19
Lyngehoevdingen skrev: ↑4. dec 2025, 19:16
jonas386 skrev: ↑4. dec 2025, 16:56
Lyngehoevdingen skrev: ↑4. dec 2025, 16:04
jonas386 skrev: ↑4. dec 2025, 09:41
Det er gået min næse forbi at vi har hentet Dennis Ramonn Olsen ind som akademichef. Kender godt navnet, primært fordi jeg i mange år troede han var tågehornet Fernando Olsens søn, og så husker jeg ham fra divisionerne for år tilbage. Kan se han kommer fra en stilling på Sønderbroskolen og derudover har været assistent for u-holdene i GF'. En anelse undervældende synes jeg, men han skal da have et velkommen til. Det vigtigste er vel egentlig at det er folk der har lyst til at være her, og vi ikke skal ud og genrekruttere om 10-12 måneder, som det desværre har været normen de sidste måneder.
Det er utroligt at folk fuldstændig har glemt spionage-sagen. Det var en kæmpe sag over et stykke tid, og når folk helt glemt, at han spionerede os for AGFs skyld.
Havde ikke glemt det. Jeg vidste det ganske enkelt ikke.
Sjovt. Jeg søgte lige, og du var faktisk aktiv i kamptråden til kampen omkring den sag.
Til dit forsvar skal det siges, at du mest skriver om, at du troede Ramonn var søn af Fernando. Så du står lidt samme sted som dengang.
Når jeg læser artiklerne fra dengang er det Allan K. Jepsens konto der henvises til da han har haft trænergerninger i begge klubber. Læs bl.a. denne
https://politiken.dk/sport/fodbold/supe ... blev-brugt
Har ikke kunnet finde noget der indikerer Ramon har noget med sagen gøre udover at have arbejdet for AGF i perioden.
@Lyngehoevdingen - der synes jeg ærlgitalt du skylder at komme med belæg for den påstand.
RAUS RAUS SSE!
-
jonas386
- Allstar

- Indlæg: 12535
- Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Indlæg
af jonas386 » 4. dec 2025, 20:41
Lyngehoevdingen skrev: ↑4. dec 2025, 19:16
jonas386 skrev: ↑4. dec 2025, 16:56
Lyngehoevdingen skrev: ↑4. dec 2025, 16:04
jonas386 skrev: ↑4. dec 2025, 09:41
Det er gået min næse forbi at vi har hentet Dennis Ramonn Olsen ind som akademichef. Kender godt navnet, primært fordi jeg i mange år troede han var tågehornet Fernando Olsens søn, og så husker jeg ham fra divisionerne for år tilbage. Kan se han kommer fra en stilling på Sønderbroskolen og derudover har været assistent for u-holdene i GF'. En anelse undervældende synes jeg, men han skal da have et velkommen til. Det vigtigste er vel egentlig at det er folk der har lyst til at være her, og vi ikke skal ud og genrekruttere om 10-12 måneder, som det desværre har været normen de sidste måneder.
Det er utroligt at folk fuldstændig har glemt spionage-sagen. Det var en kæmpe sag over et stykke tid, og når folk helt glemt, at han spionerede os for AGFs skyld.
Havde ikke glemt det. Jeg vidste det ganske enkelt ikke.
Sjovt. Jeg søgte lige, og du var faktisk aktiv i kamptråden til kampen omkring den sag.
Til dit forsvar skal det siges, at du mest skriver om, at du troede Ramonn var søn af Fernando. Så du står lidt samme sted som dengang.
Nogle ting ændrer sig tilsyneladende aldrig. Jeg må sige, at det slet ikke ringer en klokke, men jeg er jo tilsyneladende stødt på det før
@Jakobsen
https://bold.dk/fodbold/nyheder/jacob-n ... gen-konto/
-
jonas386
- Allstar

- Indlæg: 12535
- Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Indlæg
af jonas386 » 4. dec 2025, 20:41
Lyngehoevdingen skrev: ↑4. dec 2025, 19:16
jonas386 skrev: ↑4. dec 2025, 16:56
Lyngehoevdingen skrev: ↑4. dec 2025, 16:04
jonas386 skrev: ↑4. dec 2025, 09:41
Det er gået min næse forbi at vi har hentet Dennis Ramonn Olsen ind som akademichef. Kender godt navnet, primært fordi jeg i mange år troede han var tågehornet Fernando Olsens søn, og så husker jeg ham fra divisionerne for år tilbage. Kan se han kommer fra en stilling på Sønderbroskolen og derudover har været assistent for u-holdene i GF'. En anelse undervældende synes jeg, men han skal da have et velkommen til. Det vigtigste er vel egentlig at det er folk der har lyst til at være her, og vi ikke skal ud og genrekruttere om 10-12 måneder, som det desværre har været normen de sidste måneder.
Det er utroligt at folk fuldstændig har glemt spionage-sagen. Det var en kæmpe sag over et stykke tid, og når folk helt glemt, at han spionerede os for AGFs skyld.
Havde ikke glemt det. Jeg vidste det ganske enkelt ikke.
Sjovt. Jeg søgte lige, og du var faktisk aktiv i kamptråden til kampen omkring den sag.
Til dit forsvar skal det siges, at du mest skriver om, at du troede Ramonn var søn af Fernando. Så du står lidt samme sted som dengang.
Nogle ting ændrer sig tilsyneladende aldrig. Jeg må sige, at det slet ikke ringer en klokke, men jeg er jo tilsyneladende stødt på det før
@Jakobsen
https://bold.dk/fodbold/nyheder/jacob-n ... gen-konto/
Det var angiveligt ungdomstræneren Dennis Ramon, der faldt over AaB-dødboldene og gik videre med oplysningerne.
- Man (AGF-trænerne, red.) vælger ikke at bruge det, for de har trænet alt det, der har været (Da AGF-lejren bliver bekendt med AaB's dødbolde, red.). Det har ingen brugbarhed og er ikke blevet anvendt.
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6760
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 4. dec 2025, 20:50
jonas386 skrev: ↑4. dec 2025, 20:41
Lyngehoevdingen skrev: ↑4. dec 2025, 19:16
jonas386 skrev: ↑4. dec 2025, 16:56
Lyngehoevdingen skrev: ↑4. dec 2025, 16:04
jonas386 skrev: ↑4. dec 2025, 09:41
Det er gået min næse forbi at vi har hentet Dennis Ramonn Olsen ind som akademichef. Kender godt navnet, primært fordi jeg i mange år troede han var tågehornet Fernando Olsens søn, og så husker jeg ham fra divisionerne for år tilbage. Kan se han kommer fra en stilling på Sønderbroskolen og derudover har været assistent for u-holdene i GF'. En anelse undervældende synes jeg, men han skal da have et velkommen til. Det vigtigste er vel egentlig at det er folk der har lyst til at være her, og vi ikke skal ud og genrekruttere om 10-12 måneder, som det desværre har været normen de sidste måneder.
Det er utroligt at folk fuldstændig har glemt spionage-sagen. Det var en kæmpe sag over et stykke tid, og når folk helt glemt, at han spionerede os for AGFs skyld.
Havde ikke glemt det. Jeg vidste det ganske enkelt ikke.
Sjovt. Jeg søgte lige, og du var faktisk aktiv i kamptråden til kampen omkring den sag.
Til dit forsvar skal det siges, at du mest skriver om, at du troede Ramonn var søn af Fernando. Så du står lidt samme sted som dengang.
Nogle ting ændrer sig tilsyneladende aldrig. Jeg må sige, at det slet ikke ringer en klokke, men jeg er jo tilsyneladende stødt på det før
@Jakobsen
https://bold.dk/fodbold/nyheder/jacob-n ... gen-konto/
Det var angiveligt ungdomstræneren Dennis Ramon, der faldt over AaB-dødboldene og gik videre med oplysningerne.
- Man (AGF-trænerne, red.) vælger ikke at bruge det, for de har trænet alt det, der har været (Da AGF-lejren bliver bekendt med AaB's dødbolde, red.). Det har ingen brugbarhed og er ikke blevet anvendt.
Fair - jeg havde læst en 5-10 andre aritkler igennem uden at støde på hans navn.
RAUS RAUS SSE!
-
andy
- Ynglinge

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Indlæg
af andy » 7. dec 2025, 12:04
Spændende signing af Daryosh. Kender ham ikke rigtigt. Andre der kan fortælle lidt om ham?
Ved vi hvor lang kontrakten er. Det synes jeg ikke AaB har meldt ud...
-
AlbertE
- Superliga

- Indlæg: 701
- Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
- Favoritspiller: Ingen
Indlæg
af AlbertE » 8. dec 2025, 14:32
andy skrev: ↑7. dec 2025, 12:04
Spændende signing af Daryosh. Kender ham ikke rigtigt. Andre der kan fortælle lidt om ham?
Ved vi hvor lang kontrakten er. Det synes jeg ikke AaB har meldt ud...
Han ligner en stjerne i svøb, det store hår giver otoa vibes

-
Winterburn
- Landshold

- Indlæg: 754
- Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: New York
Indlæg
af Winterburn » 8. dec 2025, 17:20
AlbertE skrev: ↑8. dec 2025, 14:32
andy skrev: ↑7. dec 2025, 12:04
Spændende signing af Daryosh. Kender ham ikke rigtigt. Andre der kan fortælle lidt om ham?
Ved vi hvor lang kontrakten er. Det synes jeg ikke AaB har meldt ud...
Han ligner en stjerne i svøb, det store hår giver otoa vibes
Laeste et sted (kan ikke finde teksten laengere) at han skulle vaere meget eftertragtet af andre klubber som kunne betale mere. Dejligt han vaelger potentiel hurtigere indslusning til 1. holdet end en hurtig paycheck
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.
-
KongGulerod
- Landshold

- Indlæg: 856
- Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36
Indlæg
af KongGulerod » 8. dec 2025, 19:06
William Thomsen fra U19 er til prøvetræning i klubben Empoli i Italien. Nogen der kender noget til ham? Det er umiddelbart ikke et navn jeg er stødt på før.
-
Winterburn
- Landshold

- Indlæg: 754
- Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: New York
Indlæg
af Winterburn » 9. dec 2025, 21:14
KongGulerod skrev: ↑8. dec 2025, 19:06
William Thomsen fra U19 er til prøvetræning i klubben Empoli i Italien. Nogen der kender noget til ham? Det er umiddelbart ikke et navn jeg er stødt på før.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-divis ... -i-italien
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.
-
ebbejeppe
- 2. div

- Indlæg: 142
- Tilmeldt: 15. maj 2006, 12:25
Indlæg
af ebbejeppe » 16. dec 2025, 10:55
Nogen der ved, hvordan prøvetræningen forløb og om et salg er rykket nærmere?
-
Vinduesskarm
- Miniput

- Indlæg: 6
- Tilmeldt: 14. feb 2025, 18:24
- Favoritspiller: Melker Widel
Indlæg
af Vinduesskarm » 25. feb 2026, 13:28
Hejsa Er Der Nogen Som Der Har Nogen Nyheder Omkring AaB Akademiet Med Nye Talenter Ind Og Nyheder I Det Hele Taget.Hilsen René AaB Fan.Ser Frem Til At høre Omkring Det.
-
FIDEL
- Allstar

- Indlæg: 6607
- Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
- Favoritspiller: Milan Makaric
Indlæg
af FIDEL » 28. feb 2026, 17:31
U19 fik 2-2 i Silkeborg idag efter at ha været bagud 0-2.
Tobias jørgensen med 2 mål.
U17 tabte 0-2.
U15 vandt 4-1.
-
Gamling
- Superliga

- Indlæg: 717
- Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Indlæg
af Gamling » 3. mar 2026, 04:06
Hvem fra u19 forventer vi rykkes op i SL truppen til sommer og hvem falder for aldersgrænsen for u19 spillere og forlader AaB ?
Gamling
"Ib Simonsen forever"
-
FIDEL
- Allstar

- Indlæg: 6607
- Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
- Favoritspiller: Milan Makaric
Indlæg
af FIDEL » 22. mar 2026, 10:25
U19 vandt 3-0 over fcm. Stærkt.
U15 tabte 1-3.
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6760
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 22. mar 2026, 13:49
Gamling skrev: ↑3. mar 2026, 04:06
Hvem fra u19 forventer vi rykkes op i SL truppen til sommer og hvem falder for aldersgrænsen for u19 spillere og forlader AaB ?
Vel en 7-8 stykker efter nedrykning til 2. division med en gabende tom kasse.
RAUS RAUS SSE!
-
Vinduesskarm
- Miniput

- Indlæg: 6
- Tilmeldt: 14. feb 2025, 18:24
- Favoritspiller: Melker Widel
Indlæg
af Vinduesskarm » 11. apr 2026, 14:40
Hejsa Er Der Nogen Som Der ved Om AaB Har Kig På Nogen Nye Talenter Til AaB Akademiet Og Er Der Noget Nyt.Hilsen René AaB Fan.
-
KongGulerod
- Landshold

- Indlæg: 856
- Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36
Indlæg
af KongGulerod » 11. apr 2026, 15:12
Vinduesskarm skrev: ↑11. apr 2026, 14:40
Hejsa Er Der Nogen Som Der ved Om AaB Har Kig På Nogen Nye Talenter Til AaB Akademiet Og Er Der Noget Nyt.Hilsen René AaB Fan.
Du kan følge AaB Akademiet på Facebook eller Instagram for at holde dig opdateret på resultater og lignende. U19 har lige vundet en turnering i Frankrig.
Hilsen KongGulerod AaB Fan.
-
Reyad
- Allstar

- Indlæg: 1441
- Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Indlæg
af Reyad » 5. maj 2026, 15:28
Er der nogen der ved noget om, hvilke spillere der eventuelt rykker op til superliga-truppen næste år?
William Thomsen er jo oplagt.
Benjamin Pihl Jørgensen er også på kontrakt, så det ville også være nærliggende.
Hvad med Mads Samson, der vist var kort inde over et u-landshold?
Hvad med Johan Hvistendahl, der har spillet en del u-landsholdskampe - er det for tidligt?
Helgi Johansson er vist også på et islandsk u-hold.
Gabriel Quartey - hvad sker der egentlig med ham?
Er der andre, der kunne tænkes at rykke op eller er kvaliteten ikke høj nok? Det virker ikke til, at de vinder ret mange kampe i hvert fald.