Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2791
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af NIN » 16. apr 2013, 21:19

AalborgTrendies skrev:
MHJ skrev:God kamp igen af Augo forresten. Tydeligt at se hans vigtighed for holdet, nu hvor han er kommet i sving. Kommer i vejen for meget, og er også ok i det fremadrettede i dag, skønt det på ingen måde er hans styrke.
Er du i familie med ham? Du roser ham stort set hver gang, selv i kampe hvor alle andre har ham blandt de 3 dårligste.
Han var ved at koste point nu for 3. kamp i træk med livsfarlige boldtab. Sidst mod Silkeborg var han god fremadrettet, i dag manglede han i den grad kølighed i sit spil, især da Würtz røg ud. Han mangler stadig ekstremt meget timing i sit spil efter sin skade.
Augo har været, er og vil være en vigtig spiller for AaB - også fremad rettet. Angående hans niveau i dag og hvad han tidligere har vist, så bør man måske tænke engang eller to over, at der er et liv udenfor fodbolden og acceptere at der er udsving. Jeg er sikker på, det er en inverstering der kommer mange gange tilbage.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af AllanPedersen » 16. apr 2013, 22:58

kan man ikke se highlights et sted?
går ud fra AaB tv er røget sammen med resten af dødsboet...

kunne egentlig godt tænke mig at se Nicklas Helenius drible tur på baglinjen igen...
de viser den ikke i goalshows eller roundups.

Brugeravatar
nulle666
1. div
1. div
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. apr 2006, 12:41
Geografisk sted: Støvring

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af nulle666 » 16. apr 2013, 23:01

Jeg vil bare lige kommenterer, at Denne kamp, ubetinget, må være årets kamp i superligaen. Det er længe siden jeg har oplevet noget så medrivende. Jeg har sjældent rendt så meget rundt i min stue og hhv. bandet, råbt og jublet. Fantastisk kamp.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. apr 2013, 01:18

NIN den fromme skrev:
AalborgTrendies skrev:
MHJ skrev:God kamp igen af Augo forresten. Tydeligt at se hans vigtighed for holdet, nu hvor han er kommet i sving. Kommer i vejen for meget, og er også ok i det fremadrettede i dag, skønt det på ingen måde er hans styrke.
Er du i familie med ham? Du roser ham stort set hver gang, selv i kampe hvor alle andre har ham blandt de 3 dårligste.
Han var ved at koste point nu for 3. kamp i træk med livsfarlige boldtab. Sidst mod Silkeborg var han god fremadrettet, i dag manglede han i den grad kølighed i sit spil, især da Würtz røg ud. Han mangler stadig ekstremt meget timing i sit spil efter sin skade.
Augo har været, er og vil være en vigtig spiller for AaB - også fremad rettet. Angående hans niveau i dag og hvad han tidligere har vist, så bør man måske tænke engang eller to over, at der er et liv udenfor fodbolden og acceptere at der er udsving. Jeg er sikker på, det er en inverstering der kommer mange gange tilbage.
Enig, desuden kan man spørge sig selv om vi havde vundet den kamp, hvis kaptajnen ikke havde været der til i dén grad at gå forrest i et vanvittigt arbejdsraseri. Augo har, af forskellige årsager, været voldsomt vigtig i de to sidste sejre, og bliver det igen mod FCK. Uanset at hans form måske stadig ikke er helt oppe og ringe, er han kommet så langt at han igen er en vigtig faktor for holdet, og gudskelov for det - vi kan ikke undvære Augo.

Besvar