Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Indlæg: 699
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af MortenN » 30. dec 2024, 16:04

jonas386 skrev:
30. dec 2024, 13:53
MortenN skrev:
30. dec 2024, 12:20
Hanga skrev:
30. dec 2024, 11:57
emenike skrev:
30. dec 2024, 11:49
1885Cricket skrev:
30. dec 2024, 11:09
Jakobsen skrev:
Nej, fanme bare nej!
Kramer er klasser over Granli og limen i vores forsvar. Der skal ikke pilles ved den stopperbesætning før til sommer og evt. begynde at spille andre ind når/hvis overlevelse er sikret.
Jeg så gerne en forlængelse ske med Kramer for kontinuiteten, men realistisk set sker det ikke. Jeg synes dog ikke vi skal gå så langt ned i kvalitet hos afløseren som det vil være at hente Granli tilbage. Det er en af de mest undervældende signings i AaBs historie, at IAO diskede op med Stabæks svar på Kasper P.
Enig i at Granli ikke var særlig god, men synes i taler Kramer op til noget han IKKE er.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad mener du han ikke er? Vores bedste midtstopper er han jo tydeligvis og ligger pænt til i statistikkerne sammenlignet på tværs af hele Superligaen, samt to gange på månedens hold.

Granli tilgengæld ville få mere end svært ved at slå Kramer, Pudel og Otoa af.
Kramer får ikke helt den anerkendelse han skal herinde efter min mening. Han spiller bestemt også dårlige kampe og har også kostet flere mål, men han er uden tvivl vores bedste forsvarsspiller samlet set. Jeg ser dog også et stort lys i Otoa hvis han altså kan holde sig skadesfri, hvilket desværre virker til at være en udfordring.
Granli???

Hvad bliver det næste?
Rufo?
Ochs?
Yann Rolim :danmarkfan:
Rolim blev smadret af skader.. han var ellers god nok
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af Funky » 30. dec 2024, 17:23

Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?

Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af DenSataniskeHest » 30. dec 2024, 17:25

Funky skrev:
30. dec 2024, 17:23
Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?

Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Husker ham som ret middel men god i spillet med fødderne men kunne let blive overløbet

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af R Rosenberg » 30. dec 2024, 18:35

Funky skrev:
30. dec 2024, 17:23
Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?

Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Granli var en fin spiller. Ikke noget prangende, men fin fil det niveau, AaB har tæsket rundt i de seneste år. Markant bedre end KP og Blåbberen, men under Kramer, Otoa og Thelander (da han var god). Han er vel sådan på niveau med Pudel.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af Hanga » 30. dec 2024, 23:42

Funky skrev:
30. dec 2024, 17:23
Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?

Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6757
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af Jakobsen » 31. dec 2024, 00:14

Hanga skrev:
30. dec 2024, 23:42
Funky skrev:
30. dec 2024, 17:23
Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?

Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.
Enig, husker altså også mest Granli som en "det var så hvad det kunne blive til" transfer både da vi troede på IAO og da vi blev trætte af "den norske Henning Primdahl". Måske bedre end Kasper P, men aldrig en folk var rigtigt glade for. Jeg syntes egentlig IAOs pointer ifht. kulturændring isoleret set virkede rigtige degang, men operationelt var manden jo en katastrofe og jeg er også af den opfattelelse, at selvom han blev pure frikendt for det fusk han var med i Norge burde det være nok til, at en ansvarlig bestyrelse aldrig gurde ansætte fusentasten. Især når vi også ser på den suspekte Okore transfer til Kina, hvor vi fik fik en minimal del i klubkassen.
Men ok, vi er på et forum, hvor folk har forelsket sig i en dømt matchfixer der har spillet på egne kampe som potentiel assistenttræner så bliver sgu i tvivl om antallet af rationelle hoveder herinde.
RAUS RAUS SSE!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af FIDEL » 31. dec 2024, 12:51

Jakobsen skrev:
31. dec 2024, 00:14
Hanga skrev:
30. dec 2024, 23:42
Funky skrev:
30. dec 2024, 17:23
Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?

Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.
Enig, husker altså også mest Granli som en "det var så hvad det kunne blive til" transfer både da vi troede på IAO og da vi blev trætte af "den norske Henning Primdahl". Måske bedre end Kasper P, men aldrig en folk var rigtigt glade for. Jeg syntes egentlig IAOs pointer ifht. kulturændring isoleret set virkede rigtige degang, men operationelt var manden jo en katastrofe og jeg er også af den opfattelelse, at selvom han blev pure frikendt for det fusk han var med i Norge burde det være nok til, at en ansvarlig bestyrelse aldrig gurde ansætte fusentasten. Især når vi også ser på den suspekte Okore transfer til Kina, hvor vi fik fik en minimal del i klubkassen.
Men ok, vi er på et forum, hvor folk har forelsket sig i en dømt matchfixer der har spillet på egne kampe som potentiel assistenttræner så bliver sgu i tvivl om antallet af rationelle hoveder herinde.
Dit brugernavn bør være From.

Brugeravatar
Chanchito
2. div
2. div
Indlæg: 118
Tilmeldt: 11. jun 2007, 23:44
Geografisk sted: Kbh

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af Chanchito » 31. dec 2024, 15:07

MortenN skrev:
30. dec 2024, 12:20
Hanga skrev:
30. dec 2024, 11:57
emenike skrev:
30. dec 2024, 11:49
1885Cricket skrev:
30. dec 2024, 11:09
Jakobsen skrev:
Funky skrev:
30. dec 2024, 10:54
Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
Nej, fanme bare nej!
Kramer er klasser over Granli og limen i vores forsvar. Der skal ikke pilles ved den stopperbesætning før til sommer og evt. begynde at spille andre ind når/hvis overlevelse er sikret.
Jeg så gerne en forlængelse ske med Kramer for kontinuiteten, men realistisk set sker det ikke. Jeg synes dog ikke vi skal gå så langt ned i kvalitet hos afløseren som det vil være at hente Granli tilbage. Det er en af de mest undervældende signings i AaBs historie, at IAO diskede op med Stabæks svar på Kasper P.
Enig i at Granli ikke var særlig god, men synes i taler Kramer op til noget han IKKE er.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvad mener du han ikke er? Vores bedste midtstopper er han jo tydeligvis og ligger pænt til i statistikkerne sammenlignet på tværs af hele Superligaen, samt to gange på månedens hold.

Granli tilgengæld ville få mere end svært ved at slå Kramer, Pudel og Otoa af.
Kramer får ikke helt den anerkendelse han skal herinde efter min mening. Han spiller bestemt også dårlige kampe og har også kostet flere mål, men han er uden tvivl vores bedste forsvarsspiller samlet set. Jeg ser dog også et stort lys i Otoa hvis han altså kan holde sig skadesfri, hvilket desværre virker til at være en udfordring.
Granli???

Hvad bliver det næste?
Rufo?
Ochs?
Rufo er jeg nok ikke alene om at have lykkeligt glemt. Tak for at genopfriske hukommelsen!

Ingen tvivl om, at Martí havde et lunt øje til den smukke spanske createur. Modsat Lucas Lurpak Jesus fulgte han dog ikke med til QPR og Championship. I stedet har Rufo fundet fodboldlykken i subtoppen af den bedste andorranske række.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af Funky » 31. dec 2024, 15:14

Hanga skrev:
30. dec 2024, 23:42
Funky skrev:
30. dec 2024, 17:23
Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?

Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.
Beklager, det var ikke meningen at skyde med spredehagl med den bemærkning. Jeg tror i øvrigt ikke, det var mig, der bragte IAO ind i diskussionen, men igen, det var ikke meningen at ramme alle som ser mere kritisk på Granli, end jeg gør.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Alpa Chino
Superliga
Superliga
Indlæg: 595
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af Alpa Chino » 2. jan 2025, 08:41

Jeg logger ind på debatsiden for at læse lækre transferrygter, og så bliver der debatteret Daniel Granli :thumbsdown: :D

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af Forza » 2. jan 2025, 08:54

Alpa Chino skrev:
2. jan 2025, 08:41
Jeg logger ind på debatsiden for at læse lækre transferrygter, og så bliver der debatteret Daniel Granli :thumbsdown: :D
Vi trænger virkelig til nogle rygter. Hvor er baresi???
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af Funky » 2. jan 2025, 08:59

Alpa Chino skrev:
2. jan 2025, 08:41
Jeg logger ind på debatsiden for at læse lækre transferrygter, og så bliver der debatteret Daniel Granli :thumbsdown: :D
Ikke kun, men med en opsigtsvækkende leje-aftale allerede i hus + udmeldinger fra AaB om, at man ikke har noget til salg (andet end marginalspillere) + det nye AaB’s meget større succes med at holde sine aktiviteter fra offentligheden, indtil man selv vil annoncere noget, så var transfertråden i forvejen udfordret. Vi kan vel debattere, hvem man yderligere vil leje til angrebet og måske midtbanen, that’s it.

Det mere interessante vindue bliver det næste, hvor vi med hvad der lyder som garanti mister Kramer, og med stor sandsynlighed også en eller flere af: MJ, Widell, Bruus. Muligvis også Otoa, Ross. Forhåbentlig til de priser som vil ændre på det scenarie, som Ydesen ellers har opstillet, hvor Horsens og OB som oprykkere placerer AaB i rollen som det hold i ligaen, som har den svageste økonomi.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af bedstefar » 2. jan 2025, 12:41

Hører du noget @baresi, hvem er på vej ind/ud? :P

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4116
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af baresi » 3. jan 2025, 15:25

bedstefar skrev:
2. jan 2025, 12:41
Hører du noget @baresi, hvem er på vej ind/ud? :P
Jeg vender lige retur i weekenden

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1436
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af Pollack2 » 3. jan 2025, 22:09

baresi skrev:
3. jan 2025, 15:25
bedstefar skrev:
2. jan 2025, 12:41
Hører du noget @baresi, hvem er på vej ind/ud? :P
Jeg vender lige retur i weekenden
Nammenam :)

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af Kristian » 4. jan 2025, 21:37

Hanga skrev:
30. dec 2024, 23:42
Funky skrev:
30. dec 2024, 17:23
Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?

Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.

Granli var en habil spiller og fungerede godt i et 3 mands forsvar og wing backs.
Mig bekendt er det ikke vores strategi mere.
Granli skal jo aldrig nogensinde retur til AaB.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af Kristian » 4. jan 2025, 21:37

Hanga skrev:
30. dec 2024, 23:42
Funky skrev:
30. dec 2024, 17:23
Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?

Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.

Granli var en habil spiller og fungerede godt i et 3 mands forsvar og wing backs.
Mig bekendt er det ikke vores strategi mere.
Granli skal jo aldrig nogensinde retur til AaB.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af 634 » 5. jan 2025, 10:29

Kristian skrev:
4. jan 2025, 21:37
Hanga skrev:
30. dec 2024, 23:42
Funky skrev:
30. dec 2024, 17:23
Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?

Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.

Granli var en habil spiller og fungerede godt i et 3 mands forsvar og wing backs.
Mig bekendt er det ikke vores strategi mere.
Granli skal jo aldrig nogensinde retur til AaB.
Granli var for hurtig i sit antrit til at spille sammen med Thelander i midterforsvar. De manglede struktur i deres forsvarsspil
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4116
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af baresi » 5. jan 2025, 12:28

bedstefar skrev:
2. jan 2025, 12:41
Hører du noget @baresi, hvem er på vej ind/ud? :P
kort nyt - men mest "gentagelser" - jeg fornemmer at der kommer mere konkret snart :-)

Der bliver givetvis solgt 1-2 spillere
(Kj er bla. et emne til salg og har hørt at AaB kan være interesseret i Bruus permanent til ny HB såfremt man kan strikke et køb sammen der giver mening økonomisk, så man er ikke bange for at investere hvis man kan opleve en mere balanceret økonomi)
Der satses på en central midt som eje og som kan gå direkte ind i start 11eren
(BIFs Radosevic er stadig på rygtebørsen)
man leder hårdt efter en 9er (leje eller eje)
(Randers ODEY er på rygtebørsen, og igen leder man efter en direkte til start 11eren)
Der hentes givetvis 1-2 talenter ind til både U19 men også Superligaen.

Hører at man er utroligt godt forberedt på vinduet både ift. INGEN salg og 1-flere SALG, og at man vil styrket ud af vinduet så nedryknings scenarier ikke må blive et tema

Hører dog også at man satser hårdt på at få både Otoa og ham arnorsson i start 11eren igen, ikke mindst fordi de ses som 2 kommende storsalg og forstærkninger.
Og så er man ret hypet omkring ham den nye Isak Hansen - ham forventes der stort af.

Der kommer forhåbentligt mere konkret snart - dette er hvad jeg har kunnet samle sammen so far.
+3 uger tilbage - elsker den her tid....

sorenmoller95
2. div
2. div
Indlæg: 150
Tilmeldt: 27. maj 2022, 22:54

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)

Indlæg af sorenmoller95 » 5. jan 2025, 12:38

baresi skrev:
5. jan 2025, 12:28
bedstefar skrev:
2. jan 2025, 12:41
Hører du noget @baresi, hvem er på vej ind/ud? :P
kort nyt - men mest "gentagelser" - jeg fornemmer at der kommer mere konkret snart :-)

Der bliver givetvis solgt 1-2 spillere
(Kj er bla. et emne til salg og har hørt at AaB kan være interesseret i Bruus permanent til ny HB såfremt man kan strikke et køb sammen der giver mening økonomisk, så man er ikke bange for at investere hvis man kan opleve en mere balanceret økonomi)
Der satses på en central midt som eje og som kan gå direkte ind i start 11eren
(BIFs Radosevic er stadig på rygtebørsen)
man leder hårdt efter en 9er (leje eller eje)
(Randers ODEY er på rygtebørsen, og igen leder man efter en direkte til start 11eren)
Der hentes givetvis 1-2 talenter ind til både U19 men også Superligaen.

Hører at man er utroligt godt forberedt på vinduet både ift. INGEN salg og 1-flere SALG, og at man vil styrket ud af vinduet så nedryknings scenarier ikke må blive et tema

Hører dog også at man satser hårdt på at få både Otoa og ham arnorsson i start 11eren igen, ikke mindst fordi de ses som 2 kommende storsalg og forstærkninger.
Og så er man ret hypet omkring ham den nye Isak Hansen - ham forventes der stort af.

Der kommer forhåbentligt mere konkret snart - dette er hvad jeg har kunnet samle sammen so far.
+3 uger tilbage - elsker den her tid....
Det lyder voldsomt interessant! Det bliver bestemt et spændende vindue, især når det bliver en kende mere konkret på navne!

Låst