Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november
Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november
De seneste kampe har med al tydelighed vist, at AaB ikke har oprykker potentiale. Vi skal tilbage til blot at fokusere på at få gang i en form for positiv udvikling. Desværre hælder vi en positiv udvikling på hjemmebanepræstationerne ud af vinduet i dag.
Det kunne sagtens være endt med samme resultat uden, men jeg synes absolut at Højers rysten med posen til dagens kamp ligner en klar fejl.
Det kunne sagtens være endt med samme resultat uden, men jeg synes absolut at Højers rysten med posen til dagens kamp ligner en klar fejl.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Det er bare blevet så meget spild af tid, at se det pisseringe fodbold. Den der Frøken DBU træner er ødelæggende for enhver selvstændig tanke på fodboldbanen. Godt nok er vi ikke bedre end end 6/7 plads, men giv da los og fight for trøjen.
High five til jer bag målet, aner ikke hvordan i bliver ved. Jeg tager i fremtiden en genudsendelse af McGyver til hver en tid.
High five til jer bag målet, aner ikke hvordan i bliver ved. Jeg tager i fremtiden en genudsendelse af McGyver til hver en tid.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
DET er der ingen tvivl om.
Jeg kan ikke bebrejde Højer, at han ville forsøge noget nyt på midtbanen, for det var virkelig ringe, hvad den præsterede sidst.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Måske vi skal overveje at prikke Thomasberg på skulderen tiæ vinter.. Ny målmand og ellers en mand til nærmest samtlige kæder, så har vi måske noget at arbejde med..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det er ikke Højer, der er problemet. Det er kvaliteten på holdet. Selv om jeg er noget uforstående overfor, at man starter med Ross på banen.
Kom nu din kvabsede tysker!!
Nu bliver det sgu pinligt. Igen.
Flot spark, men prøv lige at se den række af vatpikkede, tøvende indgreb forinden. Man tackler bare hjernedødt bolden hen til den ene Kolding-spiller efter den anden.
Flot spark, men prøv lige at se den række af vatpikkede, tøvende indgreb forinden. Man tackler bare hjernedødt bolden hen til den ene Kolding-spiller efter den anden.
Det er desværre stadig meget svært at få øje på det, holdet og trænerteamet dagligt øver sig i på træningsbanen.
Den dér skulle Müller ha' haft.
Den dér skulle Müller ha' haft.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Jeg forudsagde det ville ske....
Nu er det direkte Århus Fremad-pinligt!
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hader København!
Håbløst at sådan en bold går ind.
Hvis Müller laver en fejl dér, så er det mikroskopisk i forhold til det polioramte forsvarsspil, der leveres forinden.
Det begynder at nærme sig noget, hvor man skal stille mere kritiske spørgsmål til hele setuppet på og omkring holdet, end jeg troede for 90 minutter siden. Jeg siger bare igen: Når bærende spillere - altså spillere, som man sætter på banen for at kunne være kampafgørende fra første fløjt - er spillere som Ross, Bomholt, Arnorsson, og man så åbenbart har fået skudt forkert på transfer igen med spillere som Håpnes og Kaasa...jamen for helvede da også.
ja dem der mener vi kan rykke op med det her hold bare får 1-2 nye spille skal have undersøgt hovedet der skal 5-6 hvis der bare skal være en micro chance
AaB AaB AaB AaB
[lineup-4-1-2-1-2][/lineup-4-1-2-1-2]
Højer er en fin træner tror jeg, men er måske heller ikke bedre end det materiale han har til rådighed..
Det er jeg helt med på. Thomasberg har bare det vi virkelig mangler, nemlig at skabe en sammentømret enhed, der formår at skabe resultater med begrænset materiale. Han er også en dygtig spillerudvikler, måske bare ikke på et top-hold, hvor der ikke er samme plads til den slags.
Højer er en fin træner tror jeg, men er måske heller ikke bedre end det materiale han har til rådighed..
De andre hold er lige så ustabile så jo det kunne sku sagtens ske, så er folk heller ikke mere vækhit666 skrev: ↑22. nov 2025, 15:42ja dem der mener vi kan rykke op med det her hold bare får 1-2 nye spille skal have undersøgt hovedet der skal 5-6 hvis der bare skal være en micro chance
Jeg advokerer jo også for fire spillere. En målmand, midterforsvar, midtbanespiller og en 9'er. Og så er niveauet altså heller ikke højere, vi er bare selv absurd dårlige, og har i årevis været et sted hvor spillerne bliver ringere end de faktisk er, af at spille på holdet.hit666 skrev: ↑22. nov 2025, 15:42ja dem der mener vi kan rykke op med det her hold bare får 1-2 nye spille skal have undersøgt hovedet der skal 5-6 hvis der bare skal være en micro chance
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Tuxen raus. Udueligt sommervindue. Sæsonen er slut.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Altså jeg ser nok heller ikke Højer som et decideret problem, men jeg må sgu indrømme at jeg heller ikke ser en træner der gør en positiv forskel på nogen som helst måde. Det værende i udvikling af den enkelte spiller, taktik eller motivation.jonas386 skrev: ↑22. nov 2025, 15:43[lineup-4-1-2-1-2][/lineup-4-1-2-1-2]Det er jeg helt med på. Thomasberg har bare det vi virkelig mangler, nemlig at skabe en sammentømret enhed, der formår at skabe resultater med begrænset materiale. Han er også en dygtig spillerudvikler, måske bare ikke på et top-hold, hvor der ikke er samme plads til den slags.
Jeg synes virkelig vi har set skidt ud spillemæssigt i noget tid nu.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!