det passer ikke helt med de spillere de havde på banen men det lyder vel godtSapiens skrev: ↑16. feb 2026, 18:33
Fra Nordjyske:
"I pausen blev noget der minder om galla-opstillingen sendt på banen. Den besætning fik en flyvende start med en scoring fra Kelvin John på det første angreb, men det begyndende stormløb aftog i styrke, som minutterne gik.
Det endda til trods for, at IBV nu havde sine reserver på banen."
Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12
Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12
hjertet i nord 
Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12
Det lyder vel godt?Pontoppi skrev: ↑16. feb 2026, 21:23det passer ikke helt med de spillere de havde på banen men det lyder vel godtSapiens skrev: ↑16. feb 2026, 18:33
Fra Nordjyske:
"I pausen blev noget der minder om galla-opstillingen sendt på banen. Den besætning fik en flyvende start med en scoring fra Kelvin John på det første angreb, men det begyndende stormløb aftog i styrke, som minutterne gik.
Det endda til trods for, at IBV nu havde sine reserver på banen."![]()
