Jeg må være ærlig og tilstå, at jeg siden årtusindeskiftet har været en yderst sporadisk gæst på Aalborg Stadion, men heller ikke her kan jeg mindes, at der skulle have været en Lyngefjendtlig fraktion; bevares, øjeblikkets frustration osv., men en organiseret anti-Lyngestemning ihukommer jeg godt nok ingenlunde.R Rosenberg skrev: ↑4. nov 2022, 13:20Måske ikke herinde, men på stadion gjaldede det netop i flere omgange. Der var stor samhørighed i, når vi sang om småkager.Hovedet skrev: ↑4. nov 2022, 13:15Jeg var ikke herinde i Hamréns regeringstid, men jeg kan simpelthen ikke mindes, at Lynge skulle have være krævet fyret herinde på noget som helst tidspunkt; så har det i hvert fald godt nok været små og meget spredte pip.gravballe skrev: ↑1. nov 2022, 10:24Lynge er om nogen hellig her inde.. Det sjove er bare en stor del af AaB fans ønskede ham fyret i flere omgange, og der var meget kritik af ham her inde
Hamren har legende status her, igen debatsiden ønskede ham fyret i flere omgange, og flere var trætte af at høre om hans "attitude" snak efter hver kamp...
Lynge blev jo allerede helgenkåret længe før hans afgang.