Det har ikke været prangende og måske et skifte vil være godt - synes dog ikke han er den seriespiller som mange herinde gør ham til. De sidder og venter på han laver en fejl, så de kan blive bekræftet i deres syn på ham og dele deres mening herinde. Det er unuanceret og en latterlig måde at være fan på.Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 14:10Der er dog noget som tyder på, at han er gået i stå i sin udvikling i AaB. Måske Højer kan forløse det i løbet af det næste halve år. Han kender vel også Ross fra U21 landsholdet. Ellers tror jeg, at et skifte vil være godt for begge parter.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 14:05Jeg tror han ender meget højere end Island, Færøerne (og AaB), men lad os se hvad fremtiden bringer. Han fortjener i hvert fald ikke alt det hate, han bliver udsat for herinde.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 13:55Det har hverken noget med fantasi eller nedgøring at gøre. Ross er gået totalt i stå, og har næppe for nærværende niveau til meget mere, end den islandske eller færøske liga. Og det er jo ikke ligefrem en destination, der er uvant for evighedstalenter fra Danmark, der ikke når de højder, som man havde forventet af dem (I '23 var der således umiddelbart 26 danskere på Færøerne og 14 i Island). Luxembourg og Andorra derimod, er der vist ikke mange danske spillere, der har haft som destination, men for min skyld gerne, hvis det passer bedre til Ross. Det vigtige er blot, at han skal videre a.s.a.p.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 13:37Var det hvad du havde fantasi til at nedgøre Ross med? Der havde været lidt mere svung i Luxembourg eller Andorra.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 12:20Det håber jeg godt nok. Selvom mange primært ønsker sig en kantspiller, ville jeg personligt være ualmindeligt glad for en angriber, der kunne aflaste Helenius, og som ikke kan forventes at have de ungdommelige udfald, som nok kommer fra Møller eller Skovgaard. John kan selvfølgelig spille pladsen, men han har bare ikke den samme fylde i modstandernes felt, som Helenius, og lever mest af alt på sin hurtighed. Og Ross, ja han bare Ross, og skal hurtigst muligt til Island eller Færøerne for at fortsætte sin karriere.Erasmus Montanus skrev: ↑2. sep 2025, 12:06Kan det passe, at vi stadig kan forvente en offensiv tilgang?
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Legaliser pyro!
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Kunne man lige holde øje med hans livvidde ved de målinger? Jeg forstår ikke man som professionel atlet kan få lov at fremstå med sådan en kropkomposition uden der handles på det. Den var ikke gået under Smukke Erik.Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 14:15Det sidste jeg har hørt er, at Rosenberg har været ude på Hornevej, hvor han har målt Müllers arme og konstateret, at de er lange nok (til at nå helt ud til stolpen). På den baggrund regner jeg med, at vores målmand er fredet, i hvert fald indtil januar, hvor en ny kontrol opmåling er annonceret.Alpa Chino skrev: ↑2. sep 2025, 13:55Til vinter skal vi hente en ny målmand og en ny angriber. Så er vi ved at være der.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Armene var for korte. Men fik i samme ombæring målt målmands-iq hos den sportslige ledelse. Den var ikke prangende.Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 14:15Det sidste jeg har hørt er, at Rosenberg har været ude på Hornevej, hvor han har målt Müllers arme og konstateret, at de er lange nok (til at nå helt ud til stolpen). På den baggrund regner jeg med, at vores målmand er fredet, i hvert fald indtil januar, hvor en ny kontrol opmåling er annonceret.Alpa Chino skrev: ↑2. sep 2025, 13:55Til vinter skal vi hente en ny målmand og en ny angriber. Så er vi ved at være der.
Men det viste sig faktisk, at man hellere end gerne så en relativt dygtig keeper, men at man kiggede i papirerne og så, at nogen har udstyret både Müller og de Boer med helt gakkede kontraktforlængelser for nylig, så det ville være for dyrt, da ingen vil overtage dem.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Der er altså ikke had at vurdere en spiller på dennes præstationer. Og når de er elendige, bliver vurderingen nok ikke alverden bedre.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 14:05Jeg tror han ender meget højere end Island, Færøerne (og AaB), men lad os se hvad fremtiden bringer. Han fortjener i hvert fald ikke alt det hate, han bliver udsat for herinde.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 13:55Det har hverken noget med fantasi eller nedgøring at gøre. Ross er gået totalt i stå, og har næppe for nærværende niveau til meget mere, end den islandske eller færøske liga. Og det er jo ikke ligefrem en destination, der er uvant for evighedstalenter fra Danmark, der ikke når de højder, som man havde forventet af dem (I '23 var der således umiddelbart 26 danskere på Færøerne og 14 i Island). Luxembourg og Andorra derimod, er der vist ikke mange danske spillere, der har haft som destination, men for min skyld gerne, hvis det passer bedre til Ross. Det vigtige er blot, at han skal videre a.s.a.p.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 13:37Var det hvad du havde fantasi til at nedgøre Ross med? Der havde været lidt mere svung i Luxembourg eller Andorra.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 12:20Det håber jeg godt nok. Selvom mange primært ønsker sig en kantspiller, ville jeg personligt være ualmindeligt glad for en angriber, der kunne aflaste Helenius, og som ikke kan forventes at have de ungdommelige udfald, som nok kommer fra Møller eller Skovgaard. John kan selvfølgelig spille pladsen, men han har bare ikke den samme fylde i modstandernes felt, som Helenius, og lever mest af alt på sin hurtighed. Og Ross, ja han bare Ross, og skal hurtigst muligt til Island eller Færøerne for at fortsætte sin karriere.Erasmus Montanus skrev: ↑2. sep 2025, 12:06Kan det passe, at vi stadig kan forvente en offensiv tilgang?
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Med Andersson kan vi vel ophæve med Børsting eller Marc Nielsen til vinter.
Ædruelighedens stemme
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Det kommer an på hvordan man udtrykker sig.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 14:47Der er altså ikke had at vurdere en spiller på dennes præstationer. Og når de er elendige, bliver vurderingen nok ikke alverden bedre.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 14:05Jeg tror han ender meget højere end Island, Færøerne (og AaB), men lad os se hvad fremtiden bringer. Han fortjener i hvert fald ikke alt det hate, han bliver udsat for herinde.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 13:55Det har hverken noget med fantasi eller nedgøring at gøre. Ross er gået totalt i stå, og har næppe for nærværende niveau til meget mere, end den islandske eller færøske liga. Og det er jo ikke ligefrem en destination, der er uvant for evighedstalenter fra Danmark, der ikke når de højder, som man havde forventet af dem (I '23 var der således umiddelbart 26 danskere på Færøerne og 14 i Island). Luxembourg og Andorra derimod, er der vist ikke mange danske spillere, der har haft som destination, men for min skyld gerne, hvis det passer bedre til Ross. Det vigtige er blot, at han skal videre a.s.a.p.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 13:37Var det hvad du havde fantasi til at nedgøre Ross med? Der havde været lidt mere svung i Luxembourg eller Andorra.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 12:20Det håber jeg godt nok. Selvom mange primært ønsker sig en kantspiller, ville jeg personligt være ualmindeligt glad for en angriber, der kunne aflaste Helenius, og som ikke kan forventes at have de ungdommelige udfald, som nok kommer fra Møller eller Skovgaard. John kan selvfølgelig spille pladsen, men han har bare ikke den samme fylde i modstandernes felt, som Helenius, og lever mest af alt på sin hurtighed. Og Ross, ja han bare Ross, og skal hurtigst muligt til Island eller Færøerne for at fortsætte sin karriere.Erasmus Montanus skrev: ↑2. sep 2025, 12:06Kan det passe, at vi stadig kan forvente en offensiv tilgang?
Legaliser pyro!
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Skal alt bredde bare væk ?R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 14:48Med Andersson kan vi vel ophæve med Børsting eller Marc Nielsen til vinter.
- MarkyMark
- 2. div

- Indlæg: 143
- Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Ret beset kræver det vel at en transferfri spiller som Lyngby ikke kunne bruge, klarer sig bedre end de to nævnte spillere...R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 14:48Med Andersson kan vi vel ophæve med Børsting eller Marc Nielsen til vinter.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Marc Nielsen er mysterie for mig. Han var jo en profil i 1.div før han kom til AaB og en der var i spil til at skifte til Superligaen.Kristian skrev: ↑2. sep 2025, 14:58Skal alt bredde bare væk ?R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 14:48Med Andersson kan vi vel ophæve med Børsting eller Marc Nielsen til vinter.
Det er svært at blive kloge, hvorfor det ikke er klikket. Har tilpasningen til at være professionel været for stor? Har det sammenlagt med cirkus SSE drænet ham? Er det en spiller man kunne se blive genfødt/genopbygget i AaB? Det sidste er jeg desværre nok mere tvivlende på - i hvert fald i AaB, men jeg vil mene oddsene er højere, hvis forsvaret stabiliseres.
Børsting har også skuffet mig, men han er trods alt stadig en hæderlig breddespiller der, hvor vi er lige nu. Han skal dog klart op i omdrejninger igen. Jeg har dog også altid syntes det var noget underligt noget at spille ham som 8'er. Jeg synes Børsting er god i presset og han mere er en spiller der kan udfylde en presspiller rolle flere steder på banen. Det kan enten være på en kant, en wingback eller på de forreste positioner. Det er der man skal bruge Børsting fremfor ind i maskinrummet, hvor jeg ikke synes han har spilintelligensen til at være inde.
RAUS RAUS SSE!
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
I så fald må det vel blive Marc Nielsen, når man påtænker Børstings evne til at dække flere pladser?R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 14:48Med Andersson kan vi vel ophæve med Børsting eller Marc Nielsen til vinter.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Nej debatsiden er ikke verdens mest nuancerede forum.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 14:19Det har ikke været prangende og måske et skifte vil være godt - synes dog ikke han er den seriespiller som mange herinde gør ham til. De sidder og venter på han laver en fejl, så de kan blive bekræftet i deres syn på ham og dele deres mening herinde. Det er unuanceret og en latterlig måde at være fan på.Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 14:10Der er dog noget som tyder på, at han er gået i stå i sin udvikling i AaB. Måske Højer kan forløse det i løbet af det næste halve år. Han kender vel også Ross fra U21 landsholdet. Ellers tror jeg, at et skifte vil være godt for begge parter.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 14:05Jeg tror han ender meget højere end Island, Færøerne (og AaB), men lad os se hvad fremtiden bringer. Han fortjener i hvert fald ikke alt det hate, han bliver udsat for herinde.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 13:55Det har hverken noget med fantasi eller nedgøring at gøre. Ross er gået totalt i stå, og har næppe for nærværende niveau til meget mere, end den islandske eller færøske liga. Og det er jo ikke ligefrem en destination, der er uvant for evighedstalenter fra Danmark, der ikke når de højder, som man havde forventet af dem (I '23 var der således umiddelbart 26 danskere på Færøerne og 14 i Island). Luxembourg og Andorra derimod, er der vist ikke mange danske spillere, der har haft som destination, men for min skyld gerne, hvis det passer bedre til Ross. Det vigtige er blot, at han skal videre a.s.a.p.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 13:37Var det hvad du havde fantasi til at nedgøre Ross med? Der havde været lidt mere svung i Luxembourg eller Andorra.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 12:20
Det håber jeg godt nok. Selvom mange primært ønsker sig en kantspiller, ville jeg personligt være ualmindeligt glad for en angriber, der kunne aflaste Helenius, og som ikke kan forventes at have de ungdommelige udfald, som nok kommer fra Møller eller Skovgaard. John kan selvfølgelig spille pladsen, men han har bare ikke den samme fylde i modstandernes felt, som Helenius, og lever mest af alt på sin hurtighed. Og Ross, ja han bare Ross, og skal hurtigst muligt til Island eller Færøerne for at fortsætte sin karriere.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Det er grundigt arbejdeR Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 14:46Armene var for korte. Men fik i samme ombæring målt målmands-iq hos den sportslige ledelse. Den var ikke prangende.Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 14:15Det sidste jeg har hørt er, at Rosenberg har været ude på Hornevej, hvor han har målt Müllers arme og konstateret, at de er lange nok (til at nå helt ud til stolpen). På den baggrund regner jeg med, at vores målmand er fredet, i hvert fald indtil januar, hvor en ny kontrol opmåling er annonceret.Alpa Chino skrev: ↑2. sep 2025, 13:55Til vinter skal vi hente en ny målmand og en ny angriber. Så er vi ved at være der.
Men det viste sig faktisk, at man hellere end gerne så en relativt dygtig keeper, men at man kiggede i papirerne og så, at nogen har udstyret både Müller og de Boer med helt gakkede kontraktforlængelser for nylig, så det ville være for dyrt, da ingen vil overtage dem.
- MF issehoved
- 2. div

- Indlæg: 173
- Tilmeldt: 15. jan 2025, 00:23
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Hvor er den med Andersson bekræftet ud over ekstra Bladet/ bold?
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Er det så slemt? Müller er vel ikke i nærheden af Prip eller Makaric (begge efter ferie), når det kommer dertil?Kokkefar skrev: ↑2. sep 2025, 14:39Kunne man lige holde øje med hans livvidde ved de målinger? Jeg forstår ikke man som professionel atlet kan få lov at fremstå med sådan en kropkomposition uden der handles på det. Den var ikke gået under Smukke Erik.Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 14:15Det sidste jeg har hørt er, at Rosenberg har været ude på Hornevej, hvor han har målt Müllers arme og konstateret, at de er lange nok (til at nå helt ud til stolpen). På den baggrund regner jeg med, at vores målmand er fredet, i hvert fald indtil januar, hvor en ny kontrol opmåling er annonceret.Alpa Chino skrev: ↑2. sep 2025, 13:55Til vinter skal vi hente en ny målmand og en ny angriber. Så er vi ved at være der.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Eller en spiller der ikke ønskede at fortsætte i Lyngby....MarkyMark skrev: ↑2. sep 2025, 15:01Ret beset kræver det vel at en transferfri spiller som Lyngby ikke kunne bruge, klarer sig bedre end de to nævnte spillere...R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 14:48Med Andersson kan vi vel ophæve med Børsting eller Marc Nielsen til vinter.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Altså, af opmåleren!?Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 15:13Det er grundigt arbejdeR Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 14:46Armene var for korte. Men fik i samme ombæring målt målmands-iq hos den sportslige ledelse. Den var ikke prangende.Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 14:15Det sidste jeg har hørt er, at Rosenberg har været ude på Hornevej, hvor han har målt Müllers arme og konstateret, at de er lange nok (til at nå helt ud til stolpen). På den baggrund regner jeg med, at vores målmand er fredet, i hvert fald indtil januar, hvor en ny kontrol opmåling er annonceret.Alpa Chino skrev: ↑2. sep 2025, 13:55Til vinter skal vi hente en ny målmand og en ny angriber. Så er vi ved at være der.
Men det viste sig faktisk, at man hellere end gerne så en relativt dygtig keeper, men at man kiggede i papirerne og så, at nogen har udstyret både Müller og de Boer med helt gakkede kontraktforlængelser for nylig, så det ville være for dyrt, da ingen vil overtage dem.![]()
![]()
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Ingen steder endnu, så vidt, jeg kan se.MF issehoved skrev: ↑2. sep 2025, 15:14Hvor er den med Andersson bekræftet ud over ekstra Bladet/ bold?
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Skulle lige til at skrive dethje1980 skrev: ↑2. sep 2025, 15:18Eller en spiller der ikke ønskede at fortsætte i Lyngby....MarkyMark skrev: ↑2. sep 2025, 15:01Ret beset kræver det vel at en transferfri spiller som Lyngby ikke kunne bruge, klarer sig bedre end de to nævnte spillere...R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 14:48Med Andersson kan vi vel ophæve med Børsting eller Marc Nielsen til vinter.
Jeg har hørt at Adam Andersson ikke var tilfreds i Lyngby , da han blevet hentet ind på andre vilkår og vist ikke var stor fan af Morten Karlsen
Så det var desværre ikke et Match made in heaven
AaB - nu, i morgen & altid! 
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Hvem er dog også fan af Morten Karlsen....jayC skrev: ↑2. sep 2025, 15:29Skulle lige til at skrive dethje1980 skrev: ↑2. sep 2025, 15:18Eller en spiller der ikke ønskede at fortsætte i Lyngby....MarkyMark skrev: ↑2. sep 2025, 15:01Ret beset kræver det vel at en transferfri spiller som Lyngby ikke kunne bruge, klarer sig bedre end de to nævnte spillere...R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 14:48Med Andersson kan vi vel ophæve med Børsting eller Marc Nielsen til vinter.
Jeg har hørt at Adam Andersson ikke var tilfreds i Lyngby , da han blevet hentet ind på andre vilkår og vist ikke var stor fan af Morten Karlsen(hørt fra en Lyngby fan)
Så det var desværre ikke et Match made in heaven![]()
- MF issehoved
- 2. div

- Indlæg: 173
- Tilmeldt: 15. jan 2025, 00:23
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Okay, takRaptorr skrev: ↑2. sep 2025, 15:21Ingen steder endnu, så vidt, jeg kan se.MF issehoved skrev: ↑2. sep 2025, 15:14Hvor er den med Andersson bekræftet ud over ekstra Bladet/ bold?

