Kunji skrev: ↑26. aug 2026, 09:33
jonas386 skrev: ↑26. aug 2026, 09:08
Kasper skrev: ↑26. aug 2026, 09:05
Og jeg er stik hamrende tosset over igår.
Men hvorfor egentlig? På et tidspunkt stopper man vel med at blive sur over, at hunden pisser på gulvet, hvis det er stået på hver morgen de sidste fire år? Personligt bliver jeg kun sur og skuffet, hvis jeg havde forventet bedre. Men hvor skulle den forventning dog stamme fra?
Jeg kan desværre ikke blive ligeglad med AaB. Det er det eneste hold, jeg holder med. Jeg har været med siden Ståle, og uanset at jeg ikke længere kan blive overrasket negativt, så tror jeg altid, at AaB vil påvirke mit humør. Men jeg er nået til punkt, hvor det betyder mindre om de vinder eller taber. Det, der påvirker mit humør, er indsatsen i den her klub. Fra spiller til bestyrelse.
Jeg bliver ikke vred over de taber. Faktisk håbede jeg at de ville tabe til sidst, fordi ellers var den her helt horrible indsats forsvundet ud i glemslen om kort tid. Jeg bliver vred, sur, skuffet og ked af, at AaB betyder så uendeligt lidt for bestyrelse, direktør, chefer, spillere og trænere. At de kan være det bekendt.
Nu har jeg selv kun været med i små 25 år, men jeg kan da godt følge dig. Jeg tror bare at indsatsen på banen (og antager jeg, træningsbanen) har været så rådvild siden Lars Søndergaards gode halvsæson, at jeg er stoppet med at forvente noget af spillerne, og derigennem selvfølgelig også holdet.
Jeg synes selv, at jeg får set en del fodbold. Mest PL og CL, foruden Superligaen. Jeg tror AaB er det eneste hold, hvor jeg aldrig sidder med en fornemmelse af, at det er en enhed der er på banen, og ikke bare 11 knoldesparkere uden ide om hvordan de andre spillere på holdet griber situationen an. Jeg kan ikke huske andre hold, hvor alene det at være en del af set-up'et på den måde suger alt der hedder evner og energi ud af din krop. Man skulle jo tro at de enkelte spillere, trænere og øvrig stab hver for sig er på nogenlunde niveau med deres kollegaer i divisionen, men det er som om alle bare bliver 30% ringere så snart de tager trøjen over hovedet. Jeg mener helt oprigtigt, at jeg har lige præcis nul respekt for de folk der render rundt derude, hele vejen fra direktører til spillere til trænere, talenter og kit-manden. Der er ingen af dem jeg har et særlig varmt forhold til eller ønsker nogen videre succes i karrieren. De har jo ikke engang respekt for sig selv og for klubben, så det er svært at have det på nogen anden måde.