Der er så også nogle kampe vi har fået 3 point i, der ligeså godt kunne have givet 0-1 point.Funky skrev: ↑22. maj 2022, 17:16Du mener altså ikke, vi har spillet en række tætte kampe, vi godt kunne have fået 1-3 point i?NIN skrev: ↑22. maj 2022, 17:14Ja pokkers dommere, stolper, skader, karantæner og temperaturer mv. Det burde i øvrigt slet ikke være tilladt at score i de første ti minutter af en kamp. Det er et klart handicap for vores medalje- og europæiske drømme.Funky skrev: ↑22. maj 2022, 16:56Og i øvrigt: Selv hvis det skulle ende med en 6. plads, så vil jeg langt foretrække det frem for en omgang i det nedrykningsspil. Det dræber godt nok meget spænding at ligge dernede, og hvis der endelig er spænding, så er det negativt. Jeg synes, vi er hårdt ramt af forhold, vi ikke helt selv styrer, at være så meget under pres på 4. pladsen før denne kamp, som vi er. Med lidt mindre skadeshelvede, 10% mere stolpe ind og dommertække vores vej, så havde vi sikret den 4. plads nu.
Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00
-
- Allstar
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00
1 2 3 Jimmy er en mur!
Jeg synes nok, de er til stede. Men Ferreira er med som defensiv oprydder, og det har han altså ikke farten til at levere lige for øjeblikket. Ærgerligt, han er langt fra den spiller, vi startede sæsonen med. Nå, det er sådan noget med skader, som man ikke må tale om.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- Allstar
Godt angreb, ung striker med giga talent, generelt stort niveauforskel på holdene - føringen kan man ikke undre sig over.
Ædruelighedens stemme
Det er der. Mit indtryk er, at det ikke ligefrem har udlignet sig.white splash skrev: ↑22. maj 2022, 17:17Der er så også nogle kampe vi har fået 3 point i, der ligeså godt kunne have givet 0-1 point.Funky skrev: ↑22. maj 2022, 17:16Du mener altså ikke, vi har spillet en række tætte kampe, vi godt kunne have fået 1-3 point i?NIN skrev: ↑22. maj 2022, 17:14Ja pokkers dommere, stolper, skader, karantæner og temperaturer mv. Det burde i øvrigt slet ikke være tilladt at score i de første ti minutter af en kamp. Det er et klart handicap for vores medalje- og europæiske drømme.Funky skrev: ↑22. maj 2022, 16:56Og i øvrigt: Selv hvis det skulle ende med en 6. plads, så vil jeg langt foretrække det frem for en omgang i det nedrykningsspil. Det dræber godt nok meget spænding at ligge dernede, og hvis der endelig er spænding, så er det negativt. Jeg synes, vi er hårdt ramt af forhold, vi ikke helt selv styrer, at være så meget under pres på 4. pladsen før denne kamp, som vi er. Med lidt mindre skadeshelvede, 10% mere stolpe ind og dommertække vores vej, så havde vi sikret den 4. plads nu.
“En herlig tradition”
Bræk bræk, hvordan kan det være herligt, når det betyder en afbrudt kamp?
Bræk bræk, hvordan kan det være herligt, når det betyder en afbrudt kamp?
Dårlig koordinering mellem Pallesen og Pedro der begge dækker ind i banen hvilket åbner for den simple dybe stikning. Det tog ikke lang tid før de første fejl indfandt sig og selvfølgelig promte straffet. Nu håber man bare vi undgår den forudsigelige snitter
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja. Pisse irriterende at glo på.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Brøndby foran, det var den 4. Plads
1 2 3 Jimmy er en mur!
Bøf foran. Det bliver en 5 plads.
Hvordan har vi formået at smide i første omgang en 3. plads og nu en 4. plads?! Sølle
Ja. I situationen er det vel Ferreira, som er tættest på, og burde gå på ham. Han virker sløv i tanke og handling.
Og så er BIF foran 1-0.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Så må vi vente til på torsdag og se om FCM kan hjælpe os igen.
-
- 1. div
Giver en 5. plads playoff til Conference, hvis FCM tager pokalen?
Og i så fald, hvad giver 4. pladsen så?
Og i så fald, hvad giver 4. pladsen så?
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det var hurtigt de 44 % dalede til 0 %. En fiasko af en sæson.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Hvor er det gennemført dårligt at komme bagud på en kontrascoring på udebane mod FCK. Alle andre mål er acceptabelt, men en kontra/omstilling.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Er det en fiasko at blive nr. 5? For en klub der vel har det 5-6 bedste budget?
------------------------------------------------