AaB - Hvidovre 22.08.2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af DenSataniskeHest » 22. aug 2025, 19:31

Dejligt at se det faktisk er en offensiv plan

Muller har vel redet point pt.. 2-3 gange

Kelvin bliver vild

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af troelsh » 22. aug 2025, 19:31

Det haster godt nok med en ny forsvarsspiller, for filan Olsson han sejler rundt.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Patmand » 22. aug 2025, 19:32

AlbertE skrev:
22. aug 2025, 19:30
pueha olsson o.o
Han burde blive flået ud for sådan en. Det er fuldstændig galt at lave sådan en tilbagelægning.

andrii
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af andrii » 22. aug 2025, 19:36

Patmand skrev:
22. aug 2025, 19:32
AlbertE skrev:
22. aug 2025, 19:30
pueha olsson o.o
Han burde blive flået ud for sådan en. Det er fuldstændig galt at lave sådan en tilbagelægning.
Vi har jo ikke alternativer pt. Og så skal vi huske på, at han først er begyndt at spille seniorfodbold i denne sæson. Og selvom nogle herinde smiler af første division, så er rækken jo fyldt med erfarne “seniorer”, som både fysisk og psykisk er mere klar på presset. I den kontekst gør han det ok. Vi har jo ikke hentet Høgsberg :)

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af le Cid » 22. aug 2025, 19:37

Er der overhovedet nogen i udebaneafsnittet? Der bor 54.000 i Hvidovre, så der burde da være plads til en form for fanbase?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Martino1 » 22. aug 2025, 19:38

AlbertE skrev:
22. aug 2025, 19:22
Martino1 skrev:
22. aug 2025, 19:22
Funky skrev:
22. aug 2025, 19:19
Patmand skrev:
22. aug 2025, 19:17
Ind med Maarup i stedet for Jasson
Det er godt nok lige ved og næsten for Jasson.
Enig, men han er dog startet ganske fint idag faktisk.
Synes ikke han spiller særlig godt.
Ved ikke om mine forventninger er lave men synes det er noget af det bedre jeg har set fra ham trods alt.

Belwas
2. div
2. div
Indlæg: 243
Tilmeldt: 1. jul 2024, 19:27

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Belwas » 22. aug 2025, 19:38

Bomholt ejer banen lige nu. Fedt at se hvad der sker med en dommer der ikke tillader at de sparker ham ned hver gang.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af AlbertE » 22. aug 2025, 19:43

Patmand skrev:
22. aug 2025, 19:32
AlbertE skrev:
22. aug 2025, 19:30
pueha olsson o.o
Han burde blive flået ud for sådan en. Det er fuldstændig galt at lave sådan en tilbagelægning.
Der ikke så mange og skifte ham med lige pt....

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af AlbertE » 22. aug 2025, 19:44

le Cid skrev:
22. aug 2025, 19:31
AlbertE skrev:
22. aug 2025, 19:30
pueha olsson o.o
Så må vi hellere huske at rose Müller, når vi har chancen!
Ja fint han kom ud og forstyrrede men han kiksede også lidt selv hans indgreb, ramte han ikke ved siden af bolden haha.. :P :P

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af AlbertE » 22. aug 2025, 19:45

Martino1 skrev:
22. aug 2025, 19:38
AlbertE skrev:
22. aug 2025, 19:22
Martino1 skrev:
22. aug 2025, 19:22
Funky skrev:
22. aug 2025, 19:19
Patmand skrev:
22. aug 2025, 19:17
Ind med Maarup i stedet for Jasson
Det er godt nok lige ved og næsten for Jasson.
Enig, men han er dog startet ganske fint idag faktisk.
Synes ikke han spiller særlig godt.
Ved ikke om mine forventninger er lave men synes det er noget af det bedre jeg har set fra ham trods alt.
Det er hverken helt skidt eller helt godt, det sådan en mellemvare idag

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af R Rosenberg » 22. aug 2025, 19:46

Plusser til Bomholt, Duracell-John, Makolli og Kallesøe. De gør det sgu fint i dag.

Generelt er det bare noget fuck up, at de får nerver på og stresser efter 20 min. Der var absolut ingen grund til at trække bremsen og lukke Hvidovre ind.
Ædruelighedens stemme

calciomania
2. div
2. div
Indlæg: 140
Tilmeldt: 12. jun 2024, 13:36
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af calciomania » 22. aug 2025, 19:48

le Cid skrev:
22. aug 2025, 19:37
Er der overhovedet nogen i udebaneafsnittet? Der bor 54.000 i Hvidovre, så der burde da være plads til en form for fanbase?
Hvidovre havde deres seneste storhedstid først i 80'erne så jeg tror mange unge på de kanter hepper på Brøndby, der jo ligger lige rundt om hjørnet. Og der er jo mange klubber nær Hvidovre, så konkurrencen er hård. Frem, Vanløse o.s.v. ligger jo også indenfor 2-3 km. fra Hvidovre.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Patmand » 22. aug 2025, 19:49

le Cid skrev:
22. aug 2025, 19:37
Er der overhovedet nogen i udebaneafsnittet? Der bor 54.000 i Hvidovre, så der burde da være plads til en form for fanbase?
Der var tre fra start. Ser ud som der er nogen der er nået lidt senere frem. Nu er der vel det dobbelte antal.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af troelsh » 22. aug 2025, 19:49

Offensivt synes jeg første Halveg er noget af det bedste jeg har set fra os i lang lang tid, spilmønstre der sidder i skabet bevægelse for hinanden etc., havde Jasson fået den bold med fra Helenius stod der 2-0 efter 15 minutter.

Defensivt ser vi skrøbelige ud, vi mangler en leder dernede det er tydeligt.

Vi skal lave et mål mere hvis vi vil vinde tror jeg desværre.

Plusser til John, Helenius, Ross, Bomholt, Kallesøe og Müller.

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Martino1 » 22. aug 2025, 19:52

Hvis Bomholt spiller som i første halvleg er han solgt til vinter :(

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Funky » 22. aug 2025, 19:52

Spildprocenten er for høj på sådan en halvleg, hvor vi har haft så meget. Ross burde have scoret 2, og så er diskussionen i virkeligheden, om han overhovedet fik scoret til 1-0. Nå, men klare plusser i bogen til Helenius, Kallesøe (rigtig gode indlæg), John, Makolli, og så har Ross og Jasson da været tættere på at lykkes med deres ting end længe. Arnorsson, tjah, jeg ser ikke den store forbedring i fht. Marc N. Bomholt er altså også noget hit’n’miss.

Fin kamp af dommeren, dejligt at kunne skrive for en gangs skyld.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Martino1 » 22. aug 2025, 19:53

AlbertE skrev:
22. aug 2025, 19:45
Martino1 skrev:
22. aug 2025, 19:38
AlbertE skrev:
22. aug 2025, 19:22
Martino1 skrev:
22. aug 2025, 19:22
Funky skrev:
22. aug 2025, 19:19
Patmand skrev:
22. aug 2025, 19:17
Ind med Maarup i stedet for Jasson
Det er godt nok lige ved og næsten for Jasson.
Enig, men han er dog startet ganske fint idag faktisk.
Synes ikke han spiller særlig godt.
Ved ikke om mine forventninger er lave men synes det er noget af det bedre jeg har set fra ham trods alt.
Det er hverken helt skidt eller helt godt, det sådan en mellemvare idag
Jo jo vi er ikke i himlen, bevares. Min pointe er at han har været ringe de sidste 9-10 måneder, men idag er det slet ikke så skidt.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Klaus » 22. aug 2025, 19:54

le Cid skrev:
22. aug 2025, 19:37
Er der overhovedet nogen i udebaneafsnittet? Der bor 54.000 i Hvidovre, så der burde da være plads til en form for fanbase?
Jeps, jeg tror de er 8 med tromme og det hele...

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Klaus » 22. aug 2025, 19:57

Olsson har lavet en kæmpe fejl... MEN ellers har han spillet fint og som han spiller i dag kan jeg godt se ham blive en vigtig spiller... Han er jo dårligt nok senior endnu

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025

Indlæg af Gentleman Finn » 22. aug 2025, 20:00

Olson er i gang med hvad, den 3. Seniorkamp, der kommer disse fejl, især i starten når de skal vænne sig til tempo. Jeg forstår ikke dem der har set fodbold længe og er ved at gå i panik over det. Så længe han begynder at skære ned på fejlene, så har han faktisk spillet fint, var blandt de bedste for 3 dage siden. Jeg ser et talent i ham

Besvar