AaB - Hvidovre 22.08.2025
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Dejligt at se det faktisk er en offensiv plan
Muller har vel redet point pt.. 2-3 gange
Kelvin bliver vild
Muller har vel redet point pt.. 2-3 gange
Kelvin bliver vild
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Det haster godt nok med en ny forsvarsspiller, for filan Olsson han sejler rundt.
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Vi har jo ikke alternativer pt. Og så skal vi huske på, at han først er begyndt at spille seniorfodbold i denne sæson. Og selvom nogle herinde smiler af første division, så er rækken jo fyldt med erfarne “seniorer”, som både fysisk og psykisk er mere klar på presset. I den kontekst gør han det ok. Vi har jo ikke hentet Høgsberg
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Er der overhovedet nogen i udebaneafsnittet? Der bor 54.000 i Hvidovre, så der burde da være plads til en form for fanbase?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Bomholt ejer banen lige nu. Fedt at se hvad der sker med en dommer der ikke tillader at de sparker ham ned hver gang.
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Plusser til Bomholt, Duracell-John, Makolli og Kallesøe. De gør det sgu fint i dag.
Generelt er det bare noget fuck up, at de får nerver på og stresser efter 20 min. Der var absolut ingen grund til at trække bremsen og lukke Hvidovre ind.
Generelt er det bare noget fuck up, at de får nerver på og stresser efter 20 min. Der var absolut ingen grund til at trække bremsen og lukke Hvidovre ind.
Ædruelighedens stemme
-
calciomania
- 2. div

- Indlæg: 140
- Tilmeldt: 12. jun 2024, 13:36
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Hvidovre havde deres seneste storhedstid først i 80'erne så jeg tror mange unge på de kanter hepper på Brøndby, der jo ligger lige rundt om hjørnet. Og der er jo mange klubber nær Hvidovre, så konkurrencen er hård. Frem, Vanløse o.s.v. ligger jo også indenfor 2-3 km. fra Hvidovre.
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Offensivt synes jeg første Halveg er noget af det bedste jeg har set fra os i lang lang tid, spilmønstre der sidder i skabet bevægelse for hinanden etc., havde Jasson fået den bold med fra Helenius stod der 2-0 efter 15 minutter.
Defensivt ser vi skrøbelige ud, vi mangler en leder dernede det er tydeligt.
Vi skal lave et mål mere hvis vi vil vinde tror jeg desværre.
Plusser til John, Helenius, Ross, Bomholt, Kallesøe og Müller.
Defensivt ser vi skrøbelige ud, vi mangler en leder dernede det er tydeligt.
Vi skal lave et mål mere hvis vi vil vinde tror jeg desværre.
Plusser til John, Helenius, Ross, Bomholt, Kallesøe og Müller.
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Hvis Bomholt spiller som i første halvleg er han solgt til vinter 
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Spildprocenten er for høj på sådan en halvleg, hvor vi har haft så meget. Ross burde have scoret 2, og så er diskussionen i virkeligheden, om han overhovedet fik scoret til 1-0. Nå, men klare plusser i bogen til Helenius, Kallesøe (rigtig gode indlæg), John, Makolli, og så har Ross og Jasson da været tættere på at lykkes med deres ting end længe. Arnorsson, tjah, jeg ser ikke den store forbedring i fht. Marc N. Bomholt er altså også noget hit’n’miss.
Fin kamp af dommeren, dejligt at kunne skrive for en gangs skyld.
Fin kamp af dommeren, dejligt at kunne skrive for en gangs skyld.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Jo jo vi er ikke i himlen, bevares. Min pointe er at han har været ringe de sidste 9-10 måneder, men idag er det slet ikke så skidt.AlbertE skrev: ↑22. aug 2025, 19:45Det er hverken helt skidt eller helt godt, det sådan en mellemvare idag
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Olsson har lavet en kæmpe fejl... MEN ellers har han spillet fint og som han spiller i dag kan jeg godt se ham blive en vigtig spiller... Han er jo dårligt nok senior endnu
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
Olson er i gang med hvad, den 3. Seniorkamp, der kommer disse fejl, især i starten når de skal vænne sig til tempo. Jeg forstår ikke dem der har set fodbold længe og er ved at gå i panik over det. Så længe han begynder at skære ned på fejlene, så har han faktisk spillet fint, var blandt de bedste for 3 dage siden. Jeg ser et talent i ham
