HoBro-AaB 10-04. 2026

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Forza » 10. apr 2026, 19:50

Synd at det bare ikke lykkes for Kubel i dag. Men potentialet er der.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af jens fup » 10. apr 2026, 19:51

Funky skrev:
10. apr 2026, 19:49
jens fup skrev:
10. apr 2026, 19:48
Kubel for helv..., det var godt nok lettere at sparke den i kassen end på overliggeren!!
Ellers flot oplæg af John. Kom igen, Kubel. Vi har set mere godt fra ham de sidste 20 minutter end i de forrige kampe, han har fået.
Enig, men John har også lavet et ok fint indhop. Det begynder faktisk at se lidt fornuftigt ud med spillet. Nu skal vi sgu bare lære at lukke den her slags kampe
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af jens fup » 10. apr 2026, 19:54

Kelvin, den skal du sparke på selv! Så kan du være en god kammerat en anden gang
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 19:55

vigtige 3 point... ja tak! :aabfan: :aabfan: :aabfan:

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Kunji » 10. apr 2026, 19:55

3 point og clean sheet.
Det havde jeg ikke troet efter 5 minutter.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Alpa Chino
Superliga
Superliga
Indlæg: 595
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Alpa Chino » 10. apr 2026, 19:55

Lad os aldrig forlade 4-4-2

Jyden
2. div
2. div
Indlæg: 187
Tilmeldt: 21. okt 2015, 21:29
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Jyden » 10. apr 2026, 19:56

Rigtig fin indsats over hele linjen generelt.

Synes at bundniveauet er hævet- især i de perioder hvor Hobro er ovenpå.

Ikke nogen der falder igennem overhovedet.

Jeg er positiv, kan man slutte godt af og bygge på i sæsonen er udgangspunktet markant bedre til næste sæson.

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af jens fup » 10. apr 2026, 19:57

Eneste minus: Den grimme skade til Tiedemann. Er det lige så slemt, som det så ud, så tror jeg desværre at han er færdig ikke bare for sæsonen, men helt.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Jyden
2. div
2. div
Indlæg: 187
Tilmeldt: 21. okt 2015, 21:29
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Jyden » 10. apr 2026, 19:59

Og ja mega ærgeligt med Tiedemann!

Men håber det ikke er så skidt at det ikke er godt for noget- Er vi heldige er han klar til sæsonstart.
Og de to unge har godt af noget spilletid - der var mange high fives og skyden brystet frem imellem dem. Det er der potentiale i :aabfan:

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1375
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af martinaalborg » 10. apr 2026, 19:59

VIGTIGT!!
- Grønkjær holder nullet
- AaB holder nullet
- Forsvaret holder nullet


.. fanme vigtigt!!! :aabfan:

Og dejligt at se en aktiv målmand i feltet

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Kasper » 10. apr 2026, 20:00

Alpa Chino skrev:
10. apr 2026, 19:55
Lad os aldrig forlade 4-4-2
Enig aldrig mere andet end 442. Denne klub er som skabt til det.

2 sejre i træk. Det er en stime.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Forza » 10. apr 2026, 20:00

jens fup skrev:
10. apr 2026, 19:57
Eneste minus: Den grimme skade til Tiedemann. Er det lige så slemt, som det så ud, så tror jeg desværre at han er færdig ikke bare for sæsonen, men helt.
Det var en kæmpe bet. Jeg kunne også godt frygte at vi ikke ser ham i meget meget lang tid. Først og fremmest synd for en kanon person og stor profil. Og helt kynisk også skidt for AaB med en dyr kontrakt der rækker flere år endnu.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af troelsh » 10. apr 2026, 20:01

Køge foran mod Middelfart, så helt utrolig vigtig sejr, for Køge rykker ikke ned.

Og bedste kamp i umindelige tider, tak Højer for endelig at prøve en ny formation, selvom det er lidt for sent.

Men alt overskygges desværre af skaden til vores anfører

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2026, 20:02

1. Vigtige 3 point. Endda mod vores nye skrækmodstander. Luft til bunden.

2. God kamp af Grønkjær, Normann, Helenius.

3. Grønkjær virker sikker. Og har - modsat sin konkurrent - noget tilstedeværelse i feltet. Og længere arme.

4. V&K scorer, når han vil.

5. Kubel kan ikke lide at score - er du bims nogle chancer.

6. Sur røv med Tiede.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2026, 20:05

Alpa Chino skrev:
10. apr 2026, 19:55
Lad os aldrig forlade 4-4-2
Lad os få Erik tilbage!
Ædruelighedens stemme

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af DenSataniskeHest » 10. apr 2026, 20:11

Hvis bare man havde indset for længe siden at droppe det fejlet 4-3-3 projekt

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 20:14

Forza skrev:
10. apr 2026, 20:00
jens fup skrev:
10. apr 2026, 19:57
Eneste minus: Den grimme skade til Tiedemann. Er det lige så slemt, som det så ud, så tror jeg desværre at han er færdig ikke bare for sæsonen, men helt.
Det var en kæmpe bet. Jeg kunne også godt frygte at vi ikke ser ham i meget meget lang tid. Først og fremmest synd for en kanon person og stor profil. Og helt kynisk også skidt for AaB med en dyr kontrakt der rækker flere år endnu.
Ikke for at lyde som en kold skid, men er man ikke som klub forsikret mod karriere-stoppende skader?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2026, 20:15

Kasper skrev:
10. apr 2026, 20:00
Alpa Chino skrev:
10. apr 2026, 19:55
Lad os aldrig forlade 4-4-2
Enig aldrig mere andet end 442. Denne klub er som skabt til det.

2 sejre i træk. Det er en stime.
PEA: 4-4-2
Backe: 4-4-2
Hamrén: 4-4-2
Kent: 4-4-2

I rest my case.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2026, 20:17

Funky skrev:
10. apr 2026, 20:14
Forza skrev:
10. apr 2026, 20:00
jens fup skrev:
10. apr 2026, 19:57
Eneste minus: Den grimme skade til Tiedemann. Er det lige så slemt, som det så ud, så tror jeg desværre at han er færdig ikke bare for sæsonen, men helt.
Det var en kæmpe bet. Jeg kunne også godt frygte at vi ikke ser ham i meget meget lang tid. Først og fremmest synd for en kanon person og stor profil. Og helt kynisk også skidt for AaB med en dyr kontrakt der rækker flere år endnu.
Ikke for at lyde som en kold skid, men er man ikke som klub forsikret mod karriere-stoppende skader?
Jo, det plejer man. Kan dog være, at tyskerne har sparet den præmie væk for at få råd til en eller anden ligegyldighed i staben.
Ædruelighedens stemme

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Martino1 » 10. apr 2026, 20:26

Igen helt godkendt kamp af Maarup på backen. Jeg synes Håpnes for lige rigelig kritik - han skabte faktisk også en del fremad banen i dag.
At Olsson har været foretrukket over Makolli kommer jeg aldrig til at forstå, men med Tiedeman ude håber jeg de kan finde et godt makkerskab trods alt.
Synd Kubel ikke lige får et mål med fra kampen.
Grønkjær så god ud.

Besvar