HoBro-AaB 10-04. 2026
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Synd at det bare ikke lykkes for Kubel i dag. Men potentialet er der.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Enig, men John har også lavet et ok fint indhop. Det begynder faktisk at se lidt fornuftigt ud med spillet. Nu skal vi sgu bare lære at lukke den her slags kampe
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Kelvin, den skal du sparke på selv! Så kan du være en god kammerat en anden gang
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
vigtige 3 point... ja tak!

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
3 point og clean sheet.
Det havde jeg ikke troet efter 5 minutter.
Det havde jeg ikke troet efter 5 minutter.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Alpa Chino
- Superliga

- Indlæg: 595
- Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Lad os aldrig forlade 4-4-2
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Rigtig fin indsats over hele linjen generelt.
Synes at bundniveauet er hævet- især i de perioder hvor Hobro er ovenpå.
Ikke nogen der falder igennem overhovedet.
Jeg er positiv, kan man slutte godt af og bygge på i sæsonen er udgangspunktet markant bedre til næste sæson.
Synes at bundniveauet er hævet- især i de perioder hvor Hobro er ovenpå.
Ikke nogen der falder igennem overhovedet.
Jeg er positiv, kan man slutte godt af og bygge på i sæsonen er udgangspunktet markant bedre til næste sæson.
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Eneste minus: Den grimme skade til Tiedemann. Er det lige så slemt, som det så ud, så tror jeg desværre at han er færdig ikke bare for sæsonen, men helt.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Og ja mega ærgeligt med Tiedemann!
Men håber det ikke er så skidt at det ikke er godt for noget- Er vi heldige er han klar til sæsonstart.
Og de to unge har godt af noget spilletid - der var mange high fives og skyden brystet frem imellem dem. Det er der potentiale i
Men håber det ikke er så skidt at det ikke er godt for noget- Er vi heldige er han klar til sæsonstart.
Og de to unge har godt af noget spilletid - der var mange high fives og skyden brystet frem imellem dem. Det er der potentiale i
-
martinaalborg
- Allstar

- Indlæg: 1375
- Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
VIGTIGT!!
- Grønkjær holder nullet
- AaB holder nullet
- Forsvaret holder nullet
.. fanme vigtigt!!!
Og dejligt at se en aktiv målmand i feltet
- Grønkjær holder nullet
- AaB holder nullet
- Forsvaret holder nullet
.. fanme vigtigt!!!
Og dejligt at se en aktiv målmand i feltet
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Enig aldrig mere andet end 442. Denne klub er som skabt til det.
2 sejre i træk. Det er en stime.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Det var en kæmpe bet. Jeg kunne også godt frygte at vi ikke ser ham i meget meget lang tid. Først og fremmest synd for en kanon person og stor profil. Og helt kynisk også skidt for AaB med en dyr kontrakt der rækker flere år endnu.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Køge foran mod Middelfart, så helt utrolig vigtig sejr, for Køge rykker ikke ned.
Og bedste kamp i umindelige tider, tak Højer for endelig at prøve en ny formation, selvom det er lidt for sent.
Men alt overskygges desværre af skaden til vores anfører
Og bedste kamp i umindelige tider, tak Højer for endelig at prøve en ny formation, selvom det er lidt for sent.
Men alt overskygges desværre af skaden til vores anfører
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
1. Vigtige 3 point. Endda mod vores nye skrækmodstander. Luft til bunden.
2. God kamp af Grønkjær, Normann, Helenius.
3. Grønkjær virker sikker. Og har - modsat sin konkurrent - noget tilstedeværelse i feltet. Og længere arme.
4. V&K scorer, når han vil.
5. Kubel kan ikke lide at score - er du bims nogle chancer.
6. Sur røv med Tiede.
2. God kamp af Grønkjær, Normann, Helenius.
3. Grønkjær virker sikker. Og har - modsat sin konkurrent - noget tilstedeværelse i feltet. Og længere arme.
4. V&K scorer, når han vil.
5. Kubel kan ikke lide at score - er du bims nogle chancer.
6. Sur røv med Tiede.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Hvis bare man havde indset for længe siden at droppe det fejlet 4-3-3 projekt
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Ikke for at lyde som en kold skid, men er man ikke som klub forsikret mod karriere-stoppende skader?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
PEA: 4-4-2
Backe: 4-4-2
Hamrén: 4-4-2
Kent: 4-4-2
I rest my case.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Jo, det plejer man. Kan dog være, at tyskerne har sparet den præmie væk for at få råd til en eller anden ligegyldighed i staben.Funky skrev: ↑10. apr 2026, 20:14Ikke for at lyde som en kold skid, men er man ikke som klub forsikret mod karriere-stoppende skader?
Ædruelighedens stemme
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Igen helt godkendt kamp af Maarup på backen. Jeg synes Håpnes for lige rigelig kritik - han skabte faktisk også en del fremad banen i dag.
At Olsson har været foretrukket over Makolli kommer jeg aldrig til at forstå, men med Tiedeman ude håber jeg de kan finde et godt makkerskab trods alt.
Synd Kubel ikke lige får et mål med fra kampen.
Grønkjær så god ud.
At Olsson har været foretrukket over Makolli kommer jeg aldrig til at forstå, men med Tiedeman ude håber jeg de kan finde et godt makkerskab trods alt.
Synd Kubel ikke lige får et mål med fra kampen.
Grønkjær så god ud.
