Og der starter han lige med at sætte hele Lyngbys midtbane - på ren speed.Pollack2 skrev:Nu kommer Basse!Hovedet skrev:JEP! Så er der dømt Spalvis og 0-2 - i hvert fald iflg. bold.dk. Er det kvartfinalen, vi kan skue i det fjerne?
DBU pokalen: Lyngby BK - AaB, 28.10.2015
Re: DBU pokalen: Lyngby BK - AaB, 28.10.2015
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Kan man spille på hvor mange gange Werge får udtalt Bassogog forkert?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er enten en Spalvis uden hjerne eller en liniedommer/dommer uden hjerne... Fedt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Direkte rødt kort til spalvis for at brokke sig over et frispark begået der ikke var der! wow
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Hvad fuck skete der der???
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg tror linjedommeren brændte sammen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Hold kæft, hvor er det elendigt set af liniedommeren. Horribelt.
Gad vide, hvad Spalvis har sagt..
Gad vide, hvad Spalvis har sagt..
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
"Det ligner en klar fejldom"
Werge: "Arh, linjedommeren står lige ved siden af, så han tager næppe fejl".
Den mand er virkelig belastende at høre på
Werge: "Arh, linjedommeren står lige ved siden af, så han tager næppe fejl".
Den mand er virkelig belastende at høre på
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Der må findes lyd af det. Vi kan høre både David og LS.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Haha Ja..Hovedet skrev:Det var jo nærmest profetisk, kære Supersystem :-)Supersystem skrev:Jo vi spiller for at sige det mildt "Pisse elendigt". Vi taber bolden, lyngby bryder spillet og udfordrer AaB spillerne uimponeret.Hovedet skrev:Jeg kan desværre (heldigvis?) ikke se kampen, men jeg kan næsten tolke mig til, at der er tale om en lige så skrækkelig kamp som den, vi vandt for et års tid siden i Vejle. Jeg er selvfølgelig på det rene med, at vi mangler nogle spillere i forhold til idealopstillingen (hvad vi altid gør), men mig bekendt stiller Lyngby da også med et noget amputeret hold, ikke sandt?
I øvrigt vældig fornuftigt at smide Risgaard ind i denne situation.
Men man sidder alligevel med en tro om at AaB lige har ekstra rutine/kynisme, når det kommer til det sidste.
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nå, Spalvis gider ikke mere pokalbold. Så har AaB bare af at blive i turneringen så kortet ikke bliver overført til suppen.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Den danske dommerstand er uhyre ringe...
Jeg ku ikke se/høre hvad Spalvis sagde - men attituden var helt oppe i det røde...Hinrup85 skrev:Hvad fuck skete der der???
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Jeg siger ikke linjedommeren er racist, men der er ingen tvivl om, at FCM havde brokket sig i medieren efterfølgende over at dommeren er efter de mørke spillere. Derfor er linjedommeren racistHinsur skrev:Direkte rødt kort til spalvis for at brokke sig over et frispark begået der ikke var der! wow
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Det var vel ret beset muligheden for en tur i Europa, der røg der. Nu er vi uden angriber i en eventuel kvartfinale og minimum også første semifinale. Det er sgu skidt.
Surt at Spalvis tabet hovedet på en dommerfejl. Der følger forhåbentlig en forklaring.
Surt at Spalvis tabet hovedet på en dommerfejl. Der følger forhåbentlig en forklaring.
Fodbold skal ses med hjertet!
Okay.... Normalt har jeg ikke høje tanker om unge fandenivoldske angribers evne til at holde hovedet koldt... Men det virker som om at AaBs spillere og bænk er så forurettede, at der er et eller andet der tyder på at det er en sølle lille linjedommer, der ikke magtede sit liv, og derefter ikke var mand nok til at indrømme det.. Minus gange minus giver ikke plus..
Tja, han har vel et eller andet mod østeuropæer...Supersystem skrev:Jeg siger ikke linjedommeren er racist, men der er ingen tvivl om, at FCM havde brokket sig i medieren efterfølgende over at dommeren er efter de mørke spillere. Derfor er linjedommeren racistHinsur skrev:Direkte rødt kort til spalvis for at brokke sig over et frispark begået der ikke var der! wow
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Gu var det da ej... Pis at fyre af!AaB 85 95 99 08 skrev:Det var vel ret beset muligheden for en tur i Europa, der røg der. Nu er vi uden angriber i en eventuel kvartfinale og minimum også første semifinale. Det er sgu skidt.
Ska' vi hak'?
Men under alle omstændigheder er det tåbeligt af Spalvis, fordi det er et klokkeklart gult kort at løbe så langt for at brokke sig over en situation, han ikke var en del af... Men rødt alligevel..Dalbjerg skrev:Okay.... Normalt har jeg ikke høje tanker om unge fandenivoldske angribers evne til at holde hovedet koldt... Men det virker som om at AaBs spillere og bænk er så forurettede, at der er et eller andet der tyder på at det er en sølle lille linjedommer, der ikke magtede sit liv, og derefter ikke var mand nok til at indrømme det.. Minus gange minus giver ikke plus..
-
andreasaab89
- Allstar

Bassagog må efter sin ene gode aktion allerede være foran Bruhn i køen til næste lineup.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud