Norlys og Viaplay

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
andrii
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af andrii » 14. aug 2025, 16:36

Nyt fra Viasat og måske et lille lyspunkt..

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... nia-ligaen

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af doukas » 14. aug 2025, 16:48

andrii skrev:
14. aug 2025, 16:36
Nyt fra Viasat og måske et lille lyspunkt..

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... nia-ligaen
Mon ikke AaB bliver forbigået anyway
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

DellOrto
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 19. feb 2021, 22:01
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af DellOrto » 14. aug 2025, 16:53

andrii skrev:
14. aug 2025, 16:36
Nyt fra Viasat og måske et lille lyspunkt..

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... nia-ligaen
Fuldstændig irrelevant når AaB bliver fravalgt til flow.
De næste runder er nu programsat. Kort og godt, ud af 72 kampe vil Viaplay Group formaste sig til at vise en enkelt kamp hvor AaB indgår. Lyngby AaB i runde 11.


Fuck viaplay, hårdt.
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Klaus » 14. aug 2025, 19:39

DellOrto skrev:
14. aug 2025, 16:53
andrii skrev:
14. aug 2025, 16:36
Nyt fra Viasat og måske et lille lyspunkt..

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... nia-ligaen
Fuldstændig irrelevant når AaB bliver fravalgt til flow.
De næste runder er nu programsat. Kort og godt, ud af 72 kampe vil Viaplay Group formaste sig til at vise en enkelt kamp hvor AaB indgår. Lyngby AaB i runde 11.


Fuck viaplay, hårdt.
Viaplay :@ Jeg kommer ikke til at hælde flere penge i det lortefirma... Kunne ANR ikke få lov til at transmittere radio fra kampene....

Besvar