Men det er jo ikke et enten-eller scenarie. Hvis man er dygtig, så kan man jo godt kaste en masse penge efter klubben med en satsning om at det betaler sig i den sidste ende. Det er der jo i øvrigt også virksomheder i andre brancher der gør - også i situationer hvor det ser lidt svært ud, hvor man investerer massivt for at komme bedre igennem. At vi så igennem tiden har haft ledelser der IKKE har været dygtige er så en helt anden snak.Pontoppi skrev: ↑17. sep 2026, 10:17på baggrund af økonomisk doping…. for mig hænger stabil økonomi og sportslig kontinuitet sammen ! man kan ikke tale om sportslig kontinuitet når vi har været ved at gå konkurs 3-4 gange undervejs…. sportslig kontinuitet handler om at bygge på og bygge på…. AaB har bygget op og revet ned, bygget op og revet ned…. som regel for lånte penge…. det er IKKE vejen frem
Som det er nævnt før, så kan vi også vælge at køre ren amatør med kampe på Hornevej og så tage 25 kroner for entre og frivillige medarbejdere. Så burde det løbe fint rundt økonomisk - men er det vitterligt det du ønsker?
Jeg tager jo på stadion ca. hver 2. uge, har købt trøjer osv. fordi jeg elsker AaB og håber og tror på at de igen en dag spiller i Superligaen og bliver et godt hold - ikke fordi jeg håber og tror på at de en dag får rigtige fine årsrapporter.