ASC/Juntaen har valgt en meget skarp censur her på debatsiden, især hvad angør den hjemmeside som vi desværre pt. ikke har.
Kan det passe at man ikke må skrive et indlæg hvor man stiller spørgsmåltegn ved ASC's håndtering af denne sag? Som jeg også skrev i det nu slettede indlæg anerkender jeg og respektere jeg det store frivillige arbejde der bliver gjort i ASC, jeg synes bare ikke at man har været særlig god til at informere om hvordan arbejdet skriver frem omkring ny hjemmeside. Det er immervæk et pænt stykke over et års tid siden at vores daværende hjemmeside ikke kunne mere.
Jeg medgiver at jeg flere gange har taget emnet op her på hjemmesiden. Som oftest har ASC lige så hurtigt slettet mit indlæg. Dette har jeg gjort i ren interesse for den forening jeg er medlem af og vel i også i lidt frustration over den manglende information fra ASC i denne sag. Jeg synes det havde været oplagt med orientering om sagen i den netop udkommede udgave af "supporteren".
Men jeg vil nok at sige at den måde ASC behandler denne sag på og ikke mindst med den behandling jeg har fået få øje overvejer jeg mit medlemsskab i ASC(uden dette vil få betydning for mit månedlige bidrag til Tifo Kaos)
Jeg vil ikke begynde at opridse mine synspunkter omkring hjemmeside-sagen igen(så bliver dette indlæg nok også bare slettet
Jeg vil med dette indlæg gerne starte en debat dels udfra spørgsmål, synes I ASC har informeret godt nok omkring hvad der sker omkring nye hjemmeside og synes I det er i orden at et saglig indlæg omkring emnet konsekvent skal censures bort uden at man i øvrigt får en forklaring herpå? Skal der ikke være plads til at vise interesse for vores forening og plads til at forholde sig til - også kritisk - de ting der sker/ikke sker i foreningen.
Slutteligt vil jeg endnu en gang understrege at anderkender og respekter det arbejde der bliver gjort i ASC. Der skal dog også være plads til at tage i mod lidt kritik. Det er jo som sagt blot af interesse for ASC..