AaB Ambassadører

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Geografisk sted: her - hvor ellers?

AaB Ambassadører

Indlæg af YesAaBcan » 18. apr 2012, 16:47

Rigtig godt tiltag fra AaB. Så mangler vi bare mit forslag om en old-timer velgørenheds match.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: AaB Ambassadører

Indlæg af rAaBe » 18. apr 2012, 17:26

YesAaBcan skrev:Rigtig godt tiltag fra AaB. Så mangler vi bare mit forslag om en old-timer velgørenheds match.
Det er SÅ fremragende! Fantastisk initiativ og helt sikkert vejen frem.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 18. apr 2012, 17:44

Kan man lige få lidt hjælp her? Jeg er ikke helt med må jeg indrømme :-)
Hvad er AaB ambassadører?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 18. apr 2012, 17:58

Rigtigt fedt!
Er faktisk overrasket over at se Zaza være med i et sådan initiativ. Troede der var lidt bad feelings efter den manglende forlængelse og forløbet op til, så det er lækkert at se, at han stadig har interesse i AaB!

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga

Indlæg af rAaBe » 18. apr 2012, 18:00

jonas386 skrev:Kan man lige få lidt hjælp her? Jeg er ikke helt med må jeg indrømme :-)
Hvad er AaB ambassadører?
Sorry! Burde have linket:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... korps.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 18. apr 2012, 18:01

Fandt selv ud af det ;)
- Synes nu det er mere overraskende at Jes Høgh er med, han har da mere eller mindre været ude at svine AaB efter han stoppede karrieren. Senest i forbindelse med udgivelsen af hans bog.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga

Indlæg af rAaBe » 18. apr 2012, 18:12

jonas386 skrev:Fandt selv ud af det ;)
- Synes nu det er mere overraskende at Jes Høgh er med, han har da mere eller mindre været ude at svine AaB efter han stoppede karrieren. Senest i forbindelse med udgivelsen af hans bog.
Man kunne måske opfatte dette som en mulighed for at bibeholde båndet imellem spiller og klub - og det var jo en del af hans anke (eller det kunne forstås sådan).
Når jeg har lagt blod, sved og tårer i en stor virksomhed i 10 og har været væk i et halvt, så er jeg at betragte som død glemt og borte.
AaB er mere end "bare" end virksomhed og de ansatte mere end "bare" lønslaver, og med dette tiltag får man måske muligheden for at bibeholde et bånd der understreger denne forskel.

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div

Indlæg af YesAaBcan » 18. apr 2012, 18:46

YesAaBcan skrev:Rigtig godt tiltag fra AaB. Så mangler vi bare mit forslag om en old-timer velgørenheds match.
Ja undskyld, det gik lidt hurtigt. Jeg tænker på kampen i Marts mellem Rangers og Milan, hvor bla. Brian Laudrup spillede. Der var ca. 45000 tilskuere og overskud der gik til Rangers.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 18. apr 2012, 19:21

Rigtig godt initiativ. Også godt at se Karim Zaza med blandt ambassadørerne. Og sjovt at se friske billeder af de gamle helte. For eksempl Erik Bo. Han nåede ikke helt samme antal mål som Børge Bach, men ser ud snart at indhente ham på kampvægten.

Og som altid med den slags kan man jo ikke lade være med at lægge mærke til dem, der ikke er med. De her må vel være imellem dem, man endnu ikke har kontaktet. Eller de har måske allerede takket nej:

Henrik Vandet
Peter Rasmussen
Kjeld Thorst
Jens Jessen
Poul Erik Andreasen
Søren Dissing
Jimmy Nielsen
Peter Enevoldsen

Og så må Lynge Jakobsen naturligvis være selvskrevet, når han stopper som sportsdirektør.

swfc
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Midthimmerland

Indlæg af swfc » 18. apr 2012, 21:05

sulakvelidze skrev:Rigtig godt initiativ. Også godt at se Karim Zaza med blandt ambassadørerne. Og sjovt at se friske billeder af de gamle helte. For eksempl Erik Bo. Han nåede ikke helt samme antal mål som Børge Bach, men ser ud snart at indhente ham på kampvægten.

Og som altid med den slags kan man jo ikke lade være med at lægge mærke til dem, der ikke er med. De her må vel være imellem dem, man endnu ikke har kontaktet. Eller de har måske allerede takket nej:

Henrik Vandet
Peter Rasmussen
Kjeld Thorst
Jens Jessen
Poul Erik Andreasen
Søren Dissing
Jimmy Nielsen
Peter Enevoldsen

Og så må Lynge Jakobsen naturligvis være selvskrevet, når han stopper som sportsdirektør.
Peter Rasmussen er u17 træner i Randers Freja (FC) måske diskvalificerer det ham for nuværende.
Peter Enevoldsen er ass. træner i SønderjyskE
AaB i hjertet

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 18. apr 2012, 21:37

swfc skrev:
sulakvelidze skrev:Rigtig godt initiativ. Også godt at se Karim Zaza med blandt ambassadørerne. Og sjovt at se friske billeder af de gamle helte. For eksempl Erik Bo. Han nåede ikke helt samme antal mål som Børge Bach, men ser ud snart at indhente ham på kampvægten.

Henrik Vandet
Peter Rasmussen
Kjeld Thorst
Jens Jessen
Poul Erik Andreasen
Søren Dissing
Jimmy Nielsen
Peter Enevoldsen

Peter Rasmussen er u17 træner i Randers Freja (FC) måske diskvalificerer det ham for nuværende.
... og Jimmy Nielsen har vel ikke tid til at komme til Aalborg på kampdage, mens han stadig arbejder i USA.

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div

Indlæg af YesAaBcan » 18. apr 2012, 22:22

Jesper Grønkjær

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 18. apr 2012, 22:25

Er det bare mig eller har Erik Bo med tiden opnået en skræmmende lighed med Anders Breinholt? Synes i hvert fald lidt af ansigtsformen og trækkene er der kombineret med de røde lokker. Måske ikke et 100%, men ligner da en del.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 19. apr 2012, 00:12

swfc skrev:

Henrik Vandet
Peter Rasmussen
Kjeld Thorst
Jens Jessen
Poul Erik Andreasen
Søren Dissing
Jimmy Nielsen
Peter Enevoldsen

Måske. Men Karim Zaza spiller i Hjørring, og Ole Bach Jensen huskes lige nu mest for sit forsøg på at vælte AaB af tronen i Aalborg ved at gøre Chang til "FC Nordjylland". Og begge er alligevel blevet AaB-ambassadører.

Jeg er ret sikker på, at Peter Rasmussen også bliver det. Og Peter Enevoldsen, når han ikke lige er hos en direkte konkurrent længere.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 19. apr 2012, 20:44

jeg har ikk rigtig fundet ud af præcist hva det er de her ambassadører skal?!
lynge er gud!

awnaw
2. div
2. div

Indlæg af awnaw » 19. apr 2012, 20:49

Er der nogen, der ved noget om, hvorvidt disse ambassadører bliver aflønnet?

The Point Maker
Junior
Junior
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Indlæg af The Point Maker » 20. apr 2012, 10:24

awnaw skrev:Er der nogen, der ved noget om, hvorvidt disse ambassadører bliver aflønnet?
Hvorfor?

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 20. apr 2012, 12:59

awnaw skrev:Er der nogen, der ved noget om, hvorvidt disse ambassadører bliver aflønnet?

En ting er helt sikkert: Jes Høgh har ikke sagt ja, medmindre han selv og 300 af hans nærmeste venner har fået fribilletter til AaBs kampe de næste 37 år
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

awnaw
2. div
2. div

Indlæg af awnaw » 22. apr 2012, 18:02

The Point Maker skrev:
Hvorfor?
Man kunne da forestille sig at de involverede honoreres, men hvis ikke dette er tilfældet er det rart at se, at nogle af de gamle vil bruge deres tid på klubben.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. apr 2012, 23:23

Hr Ambassadør Mini:

Besvar