Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?
Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?
Hej AaB-fans
Vi sidder to journaliststuderende på syvende semester på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og er ved at lave et større kommunikationsprojekt om AaB. Nærmere betegnet den forandring, der sker i klubben, når Allan Gaarde bliver ny sportschef og afløser det gamle klub-koryfæ Lynge Jakobsen.
Projektet går på, hvordan Gaardes ledelse kommer til at adskille sig fra Lynges stil, og hvilke forandringer det kan føre med sig i AaB.
I denne forbindelse har vi lavet et spørgeskema med tre spørgsmål, der går på AaB's fans syn på Lynge Jakobsen og Allan Gaarde.
Vi håber, at vi kan få så mange af jer som muligt til at svare på dette spørgeskema, så vi kan finde ud af, hvordan I ser på Gaarde kontra Lynge. Linket til spørgeskemaet er her:
http://www.surveymonkey.com/s/6JXLW8B
Det tager to minutter at svare på de tre spørgsmål, så det er ikke noget, der overbebyrder nogen.
På forhånd tak for hjælpen og beklager over for dem, der synes det er spam.
De bedste hilsner
Daniel Skjoldborg Isaksen
Anders Grue Johansen
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Vi sidder to journaliststuderende på syvende semester på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og er ved at lave et større kommunikationsprojekt om AaB. Nærmere betegnet den forandring, der sker i klubben, når Allan Gaarde bliver ny sportschef og afløser det gamle klub-koryfæ Lynge Jakobsen.
Projektet går på, hvordan Gaardes ledelse kommer til at adskille sig fra Lynges stil, og hvilke forandringer det kan føre med sig i AaB.
I denne forbindelse har vi lavet et spørgeskema med tre spørgsmål, der går på AaB's fans syn på Lynge Jakobsen og Allan Gaarde.
Vi håber, at vi kan få så mange af jer som muligt til at svare på dette spørgeskema, så vi kan finde ud af, hvordan I ser på Gaarde kontra Lynge. Linket til spørgeskemaet er her:
http://www.surveymonkey.com/s/6JXLW8B
Det tager to minutter at svare på de tre spørgsmål, så det er ikke noget, der overbebyrder nogen.
På forhånd tak for hjælpen og beklager over for dem, der synes det er spam.
De bedste hilsner
Daniel Skjoldborg Isaksen
Anders Grue Johansen
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?
Da Gaarde endnu har under 2 minutter på bagen som sportsdirektør, er det rimelig svært at gætte på hvordan han bliver. Det er eksempelvis umuligt at svare på, hvor god han er til transfers og kontraktforhandlinger, da han endnu ikke har stået i spidsen for nogle af delene.
Aalborg BK 1885!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Indlæg: 4982
- Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?
Done, held og lykke med projektet 
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?
Tak for hjælpen! 
Det er vi godt klar over. Det er også derfor, vi har formuleret det som "Hvordan vil du tro..." For det er der jo ingen, der ved endnu. Det er mere jeres forventninger til Allan Gaarde, vi gerne vil have klarlagt.Søgaard skrev:Da Gaarde endnu har under 2 minutter på bagen som sportsdirektør, er det rimelig svært at gætte på hvordan han bliver. Det er eksempelvis umuligt at svare på, hvor god han er til transfers og kontraktforhandlinger, da han endnu ikke har stået i spidsen for nogle af delene.
Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?
Så er den i vinkel [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
JA DAAAAAAAAA!!!!
Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?
På en enkelt dag har vi fået næsten 100 besvarelser. Det er fornemt. Længe leve AaB's fans. Ærgerligt 3. pladsen glippede i går. Den har I sgu ellers fortjent.
Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?
Nu du har så pæne ønsker for vores klub, så har jeg også lige leveret en omgang svar.
You give some, you get some.
You give some, you get some.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
-
Strandfelt
- 2. div

- Indlæg: 121
- Tilmeldt: 9. okt 2008, 15:22
Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?
Får vi mulighed for at se resultaterne af folks besvarelser? 
Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?
Altså hvis der er et særligt ønske om at se svarene, så vil jeg med glæde lægge dem ud, så I kan se dem.Strandfelt skrev:Får vi mulighed for at se resultaterne af folks besvarelser?
- Lindmark
- Allstar

- Indlæg: 1957
- Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?
Ja tak herfraAnders89 skrev:Altså hvis der er et særligt ønske om at se svarene, så vil jeg med glæde lægge dem ud, så I kan se dem.Strandfelt skrev:Får vi mulighed for at se resultaterne af folks besvarelser?
Lindmark / Vendelbokartellet
Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?
har I konkluderet et eller andet spændende på det?

