Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Anders89
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 16. maj 2013, 08:50

Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af Anders89 » 16. maj 2013, 12:02

Hej AaB-fans

Vi sidder to journaliststuderende på syvende semester på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og er ved at lave et større kommunikationsprojekt om AaB. Nærmere betegnet den forandring, der sker i klubben, når Allan Gaarde bliver ny sportschef og afløser det gamle klub-koryfæ Lynge Jakobsen.

Projektet går på, hvordan Gaardes ledelse kommer til at adskille sig fra Lynges stil, og hvilke forandringer det kan føre med sig i AaB.
I denne forbindelse har vi lavet et spørgeskema med tre spørgsmål, der går på AaB's fans syn på Lynge Jakobsen og Allan Gaarde.

Vi håber, at vi kan få så mange af jer som muligt til at svare på dette spørgeskema, så vi kan finde ud af, hvordan I ser på Gaarde kontra Lynge. Linket til spørgeskemaet er her:

http://www.surveymonkey.com/s/6JXLW8B

Det tager to minutter at svare på de tre spørgsmål, så det er ikke noget, der overbebyrder nogen.

På forhånd tak for hjælpen og beklager over for dem, der synes det er spam.

De bedste hilsner
Daniel Skjoldborg Isaksen
Anders Grue Johansen
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af Søgaard » 16. maj 2013, 12:34

Da Gaarde endnu har under 2 minutter på bagen som sportsdirektør, er det rimelig svært at gætte på hvordan han bliver. Det er eksempelvis umuligt at svare på, hvor god han er til transfers og kontraktforhandlinger, da han endnu ikke har stået i spidsen for nogle af delene.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4982
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af Mr. Larsen » 16. maj 2013, 12:36

Done, held og lykke med projektet :cool:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Anders89
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 16. maj 2013, 08:50

Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af Anders89 » 16. maj 2013, 15:45

Tak for hjælpen! :)
Søgaard skrev:Da Gaarde endnu har under 2 minutter på bagen som sportsdirektør, er det rimelig svært at gætte på hvordan han bliver. Det er eksempelvis umuligt at svare på, hvor god han er til transfers og kontraktforhandlinger, da han endnu ikke har stået i spidsen for nogle af delene.
Det er vi godt klar over. Det er også derfor, vi har formuleret det som "Hvordan vil du tro..." For det er der jo ingen, der ved endnu. Det er mere jeres forventninger til Allan Gaarde, vi gerne vil have klarlagt.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af Sambaman » 16. maj 2013, 15:48

Done!

Brugeravatar
bøllemis
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. maj 2007, 19:22
Favoritspiller: CR7
Geografisk sted: 9200

Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af bøllemis » 16. maj 2013, 17:51

Så er den i vinkel [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
JA DAAAAAAAAA!!!!

Anders89
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 16. maj 2013, 08:50

Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af Anders89 » 17. maj 2013, 10:20

På en enkelt dag har vi fået næsten 100 besvarelser. Det er fornemt. Længe leve AaB's fans. Ærgerligt 3. pladsen glippede i går. Den har I sgu ellers fortjent.

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af YesAaBcan » 17. maj 2013, 20:20

Nu du har så pæne ønsker for vores klub, så har jeg også lige leveret en omgang svar.

You give some, you get some. :thumbsup:
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Strandfelt
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 9. okt 2008, 15:22

Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af Strandfelt » 19. maj 2013, 19:02

Får vi mulighed for at se resultaterne af folks besvarelser? :)

Anders89
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 16. maj 2013, 08:50

Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af Anders89 » 24. maj 2013, 09:23

Strandfelt skrev:Får vi mulighed for at se resultaterne af folks besvarelser? :)
Altså hvis der er et særligt ønske om at se svarene, så vil jeg med glæde lægge dem ud, så I kan se dem.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1957
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af Lindmark » 24. maj 2013, 12:44

Anders89 skrev:
Strandfelt skrev:Får vi mulighed for at se resultaterne af folks besvarelser? :)
Altså hvis der er et særligt ønske om at se svarene, så vil jeg med glæde lægge dem ud, så I kan se dem.
Ja tak herfra :aabfan:
Lindmark / Vendelbokartellet

Anders89
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 16. maj 2013, 08:50

Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af Anders89 » 31. maj 2013, 11:54

Så er der svar på spørgeskemaet:

http://speedy.sh/Nmzur/Data-All-130530.pdf

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1579
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Hvad synes I om Lynge? Og om Gaarde?

Indlæg af dyhrmaN » 31. maj 2013, 23:52

har I konkluderet et eller andet spændende på det?

Besvar