AaBs faste stamme?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

AaBs faste stamme?

Indlæg af AllanPedersen » 10. feb 2014, 10:08

Hvilke af de yngre spillere
tror i bliver den nye rygrad i AaB?

Spillere som Kusk og Thomsen er her kun i starten af deres karriere og vil videre.
Hvad med Nicolai Larsen, Ahlmann og Dalsgaard?

Jeg føler de 3 er nogle vi kunne have i klubben i mange år, og når jeg siger mange mener jeg på
samme måde som vi havde Lasse Nielsen til han blev 26

Normalt ville jeg argumentere for at dem der bliver er dem der ikke er gode nok til at ende i udlandet
Men synes ikke helt den holder længere, Ahlmann og Dalsgaard er begge sandsynligvis ret tæt på bænke pladser
på landsholdet.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

jonas386
Allstar
Allstar

Re: AaBs faste stamme?

Indlæg af jonas386 » 10. feb 2014, 10:13

Interessant spørgsmål. Jeg tror på Larsen, Thelander, Ahlmann, Dalsgaard, Rye, Bruhn, AK og Spalvis som nogle af de folk vi kommer til at se som værende stammen der udgør AaB over de næste år. Jeg ville også gerne nævne Risgaard og Würtz men det er jo ikke helt det spørgsmålet ligger op til, selvom jeg tror det er 2 spillere vi kommer til at have i noget tid endnu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 10. feb 2014, 10:25

jonas386 skrev:Interessant spørgsmål. Jeg tror på Larsen, Thelander, Ahlmann, Dalsgaard, Rye, Bruhn, AK og Spalvis som nogle af de folk vi kommer til at se som værende stammen der udgør AaB over de næste år. Jeg ville også gerne nævne Risgaard og Würtz men det er jo ikke helt det spørgsmålet ligger op til, selvom jeg tror det er 2 spillere vi kommer til at have i noget tid endnu.
Hvad tror du der gør at Spalvis ikke smutter som 21 årig, men eks venter til han er 25-26
hvis vi går ud fra han indfrier sit talent?

Tænker bare han vel ikke har noget stort tilhørsforhold, og hvis han får succes vil han ud
kombineret med angribere er dem man typisk får mange penge for.
eller du mente måske bare han ville være i klubben de næste 3 år?

Mit spørgsmål går mere på hvem bliver 'voksne' i AaB.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 10. feb 2014, 10:48

Jeg tror som andre også har nævnt at det bliver spillere som:
- Larsen. Talentet er stort til superligaen, men jeg tror ikke det er til mere end det. Bundsolid tidlig i karrieren.
- Dalsgaard. Han har fundet sin plads på et hold og med en spillestil som passer ham. Han bliver ikke dømt så hårdt på de fejl han laver da forventningerne til ham er tilpasset niveauet.
- PK. Jeg tror han har affundet sig med sin rolle. Selvfølgelig kan han finde på at søge væk, hvis han rolle som første indskifter på 3-4 pladser ændrer sig, men det tror jeg ikke den gør med vores nuværende økonomi in mente.
- AK. Han har også fundet en klub hvor forventningerne passer til hans niveau. Vi ved han ikke nødvendigvis bomber 20 mål ind om året, men han arbejder for sagen og det er hvad vi kan forvente.

Jeg kender ikke nok til Spalvis, Bruhn eller andre af de unge spillere til at vurdere om de har niveau til mere end AaB eller om de kan være bærende..

Besvar