Jesper Schmidt skrev:Sauer skrev:Jesper Schmidt skrev:Flere links tak!
Jeg forstår det stadig ikke, og har i dén grad behov for yderligere bekræftelse

Er der forresten nogen som har set den fantastiske scene, hvor Würtz med hhv. 3 og 2 fingre op mod publikum forsøger at blive sikker på hvad jublen skyldes, og derefter tænder fuldstændig af i en af de vildeste spontane jubelscener jeg nogensinde har set? Det klip er mindst lige så epic som Risgård klippet

3+ viste det et par gange i livedækningen.
https://www.youtube.com/watch?v=oe2v7XCA58U... Onside smider den nok op i en ordentlig kvalitet på et tidspunkt

Fantastisk, hvor er det altså bare en fed reaktion fra Würtz, og hans ansigtsudtryk er NÆSTEN sjovere end Risgårds

Jeg under hver eneste AaB-spiller den kæmpeglæde at vinde et mesterskab. Men hvis der er en spiller, jeg især glæder mig på vegne af, må det være Rasmus Würtz. For hvor må det have naget ham i seks lange år, at han ikke var med i 2008, fordi han lige havde foretaget et klubskifte, der aldrig gjorde noget godt for hans karriere. Mens han gik i stå i København, kunne han se AaB vinde guld og europæisk hæder, og intet tydede på, at han selv skulle få chancen igen.
Men det fik han i denne sæson. Og at han som 30-årig endelig fik det mesterskab, han også kunne have fået i 2008, er så stort, at det er nemt at sætte sig ind i hans eufori og forløsning.