Musik efter slutfløjtet mod AGF?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Musik efter slutfløjtet mod AGF?

Indlæg af Corona » 16. maj 2014, 16:44

Er jeg den eneste der frygter, at jubelbrølet efter slutfløjtet mod AGF bliver overdøvet af 'Queen- We Are The Champions' eller ligende som det gjorde i 2008? Tør ikke at tænke på, hvor mange gange, at jeg har drømt mig tilbage til kampen mod Sampdoria og fået gåsehud ved tanken om den stemning som opstod efter kampen hvor alle tribuner sang og jublede. Det ville, i mine øjne, virkelig være at snyde spillerne, samt publikum for en kæmpe oplevelse, hvis der bliver skruet op for musikken når kampen fløjtes af.

Er jeg den eneste med denne holdning?
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Re: Musik efter slutfløjtet mod AGF?

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. maj 2014, 16:45

Nej.
Janteloven eksisterer IKKE!

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 16. maj 2014, 17:04

Det gælder sådan set til ALLE kampe... Hvorfor skal der sprøjtes ud SINDSYGT højt af den samme sang efter kampen...
Hvorfor ikke lade der være ro så man kan hylde spillerne...

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Indlæg af YesAaBcan » 16. maj 2014, 20:04

Vil oplevede det også i Parken i går. Dårlig situationsfornemmelse.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 16. maj 2014, 20:10

YesAaBcan skrev:Vil oplevede det også i Parken i går. Dårlig situationsfornemmelse.
Fuldstændig enig og en ting var så de spillede Queen hymnen, men de blev sgu' ved efter den, mens spillerne var på sejrsrunde.

Det er det samme som på tv, hvor vi i dag skal høre diverse "eksperter" udtale sig om alt mellem himmel og jord i stedet for at opleve stemningen på stadion.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 16. maj 2014, 20:23

Corona skrev:Er jeg den eneste der frygter, at jubelbrølet efter slutfløjtet mod AGF bliver overdøvet af 'Queen- We Are The Champions' eller ligende som det gjorde i 2008? Tør ikke at tænke på, hvor mange gange, at jeg har drømt mig tilbage til kampen mod Sampdoria og fået gåsehud ved tanken om den stemning som opstod efter kampen hvor alle tribuner sang og jublede. Det ville, i mine øjne, virkelig være at snyde spillerne, samt publikum for en kæmpe oplevelse, hvis der bliver skruet op for musikken når kampen fløjtes af.

Enig! Ro på med det musik gejl. Vendt indtil pokalen overrækkes og hives i vejret af Würtz/Augo og så spil Queen osv.
Bienvenu Bassogog!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 16. maj 2014, 23:47

Enig med alle, men søndag får vi under alle omstændigheder ikke stemning i stil med sampdoria. Alt er vundet, og der er kun hyldesten tilbage. Så med mindre vi får en bizar afslutning med 3-2 efter tre mål i overtiden, bliver det en mere afdæmpet reaktion ved slutsignalet end ellers. Stadig med fest, men mere som mod OB i 2008.

I øvrigt kunne diverse tv-producere også trænge til et kursus i forståelse for fest. Efter at have set pokalfinalen i dag er jeg skuffet over, hvor lidt produceren havde sans for den nordjyske folkefest i Parken. Der var flere muligheder for at give seerne et større indtryk af stemningen ved at zoome ind på tilskuerpladserne og blive der i mere end 0,5 sekunder. Men produceren havde åbenbart også gået i den skole, hvor man lærer, at der skal klippes ekstremt hurtigt efter mål i fodboldkampe. Ved målet til 4-1 blev der skiftet kamera sådan her: Søren F, tilskuere, spillere, tilskuere, Kent og Kuhn, spillere igen, Nikolaj Larsen, spillere igen, tilskuere, Nikolaj Larsen igen, spillere, Ståle, tilskuere, Wiland, spillere, Kent....16 motiver i løbet af 26 sekunders manisk kameraskift.

Man så det samme i søndags i Slagelse. Der blev klippet frem og tilbage i et opskruet tempo mellem Kent, der havde ryggen til og kløede sig i håret, og de euforiske tilskuere. I stedet for at kunne fokusere på noget i bare fem sekunder blev seeren hele tiden revet væk til noget andet.

Det er bare en generel ting, der har undret mig ved nutidens fodboldtransmissioner. Jeg forstår ikke pointen i, at der skal klippes så hurtigt. Men det er vel lært ovre i det dersens Amerika.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 17. maj 2014, 14:58

Corona skrev:Er jeg den eneste der frygter, at jubelbrølet efter slutfløjtet mod AGF bliver overdøvet af 'Queen- We Are The Champions' eller ligende som det gjorde i 2008? Tør ikke at tænke på, hvor mange gange, at jeg har drømt mig tilbage til kampen mod Sampdoria og fået gåsehud ved tanken om den stemning som opstod efter kampen hvor alle tribuner sang og jublede. Det ville, i mine øjne, virkelig være at snyde spillerne, samt publikum for en kæmpe oplevelse, hvis der bliver skruet op for musikken når kampen fløjtes af.

Stadionspeakeren var tå krummende pinlig i sæsonens sidste kamp mod OB i 2008. Op til kampen var stadionsponsoratet ændret til "Energi Nord Guld Arena" og det fik speakeren nævnt nok minimum 25 gange i løbet af kampen. Det var en festdag, men det er sgu pinligt når speakeren i stedet er med til at gøre det til et sponsor helvede.

Det bliver en festdag i morgen når spillerne skal hyldes for den unikke sæson, som nok aldrig nogensinde igen bliver overgået. Angående selve stemningen til kampen så når vi nok ikke helt op da guldet allerede er sikret. Håber at rigtig mange tager i byen og fejrer spillerne når de efter kampen kører i guldbus ind til hyldest. Det ser ud til at der falder lidt regn i morgen aften, men regn eller ej så har holdet fortjent en kæmpe hyldest!

Besvar