Weber Sponsorat

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Weber Sponsorat

Indlæg af astonvilla » 28. maj 2014, 09:59

Weber i Norden skal have ny direktør:

http://www.nordjyske.dk/nyheder/weber-- ... 9/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Vi kan da håbe på at det ikke kommer til at påvirke samarbejde med AaB fremadrettet.
Men det kan da bekymre en smule at den nye direktør kommer fra et job som marketingsdirektør hos Carlsberg.
Hun vil derfor i sagens natur have tæt forbindelse til direktionsgangene hos FCK, OB og lignende unævnelige steder.

Nu leger jeg naturligvis djævlens advokat hér, og jeg håber at jeg ser spøgelser. Men det ville da være træls hvis Weber smider deres sponsorkroner efter PS&E når aftalen med AaB udløber.
Vi må håbe det "lokale" tilhørsforhold overdøver den tidligere marketingsdirektørs forbindelser i København og på Fyn.
Bienvenu Bassogog!

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Re: Weber Sponsorat

Indlæg af Maglau » 28. maj 2014, 11:46

astonvilla skrev:Weber i Norden skal have ny direktør:

http://www.nordjyske.dk/nyheder/weber-- ... 9/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Vi kan da håbe på at det ikke kommer til at påvirke samarbejde med AaB fremadrettet.
Men det kan da bekymre en smule at den nye direktør kommer fra et job som marketingsdirektør hos Carlsberg.
Hun vil derfor i sagens natur have tæt forbindelse til direktionsgangene hos FCK, OB og lignende unævnelige steder.

Nu leger jeg naturligvis djævlens advokat hér, og jeg håber at jeg ser spøgelser. Men det ville da være træls hvis Weber smider deres sponsorkroner efter PS&E når aftalen med AaB udløber.
Vi må håbe det "lokale" tilhørsforhold overdøver den tidligere marketingsdirektørs forbindelser i København og på Fyn.
Det der ser jeg som en kæmpe fordel. Med hendes række af jobs som marketingdirektør/chef hos nogle af verdens største brands ser ud hun uden tvivl den fortsatte branding af Weber som den vigtigste faktor fremover. Hvorfor skulle hun ikke ønske at samarbejdet med Danmarks ubetinget bedste fodboldklub fortsætte og måske udvide det.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 28. maj 2014, 13:00

Weber Arena... tilskuere-antal til Superliga kampe: 20.000 til Europæiske: 18.000

Lukket med pladser hele vejen rundt.

Salgsteder under tribunerne, som garantere max. 5 min for at købe øl og vand.
Stejle tribuner som giver en lukket stemning.
Udebanetilskuere gemt væk fra kameravinklerne.

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Indlæg af YesAaBcan » 28. maj 2014, 17:35

hje1980 skrev:Udebanetilskuere gemt væk fra kameravinklerne.
Fuldstændig usmageligt og respektløst, af de stadions/klubber der gør det. TV medierne vil helt sikkert nødigt undvære det underliggende lydbillede (stemning), hvorfor f..... skal dem der leverer lyden/stemningen så proppes ind i et hjørne, udenfor kamera vinkel.
Stor respekt herfra, for de klubber der står ved at de to fanfraktioner hører til bag målene og modstår en smule ekstra reklame kroner (modsat GF).
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Besvar