Helenius tilbage
-
thequest
- 2. div

- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
Helenius tilbage
http://www.bold.dk/nyt/officielt-helenius-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Helenius tilbage
Fint med leje. Så kan det blive permanent ved Europa succes - ellers er det Aston Villas problem. Tør man stadig drømme om Jönsson?
-
thequest
- 2. div

- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg tror ikke på Jönsson. Han er først klar om 3-4 måneder efter operationen. En Vinter transfer kunne måske være en mulighed
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Det er topklasse! Ved godt at der har været kraftige indikationer i et stykke tid, men at det nu er officielt bekræfter (også på aabsport.dk) er herligt.
Velkommen tilbage til en fantastisk spiller.
Velkommen tilbage til en fantastisk spiller.
Lindmark / Vendelbokartellet
Ok - tak for info. Jeg havde ikke lige styr på tidshorisonten efter operarationen.thequest skrev:Jeg tror ikke på Jönsson. Han er først klar om 3-4 måneder efter operationen. En Vinter transfer kunne måske være en mulighed
Dette emne bliver allerede diskuteret (tiljublet) i transfertråden, så kan vi ikke holde det til den?thequest skrev:http://www.bold.dk/nyt/officielt-helenius-til-AaB
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Han blev vel opereret omkring den 19. maj, og jeg kan huske RJ udtalte, at det 'typisk tog 3 måneder at genoptræne' - så hvis han er klar til at træne med truppen igen 19. august, så bør det ikke være noget problem. Han skal jo nok finde en ny klub inden transferdeadline under alle omstændigheder, så hvorfor ikke lade det blive AaB. Kom så Gaarde!thequest skrev:Jeg tror ikke på Jönsson. Han er først klar om 3-4 måneder efter operationen. En Vinter transfer kunne måske være en mulighed
Hair is not a right: it´s a privilege!