Er der nogen der ved mere om det samarbejde? Ved vi havde Erlend Segberg som tog tilbage til Norge på et tidspunkt, men ellers har der vel ikke været flere sendt herop. Det virker dog som om, at de kommer herover og træner en gang i mellem.
Faldt lige over den her artikel ( http://www.fvn.no/sport/xfotball/lokal_ ... 11396.html ), og må sige at det godt nok lyder spændende. Det kunne være fint hvis vi begynder at hente dygtige nordmænd til Nordjylland, men jeg ved ikke om det er målet med samarbejdet?
FK Vigør-samarbejde
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: FK Vigør-samarbejde
Vigør har flere spændende spillere, som af og til deltager i AaBs træninger. Den mest interessante er Tobias Christensen, som allerede nu, trods sin unge alder, har spillet sig på Vigørs førstehold. David Nielsen har før beskrevet ham som værende det største norske talent på sin årgang (2000). Han scorede i øvrigt sit første mål for førsteholdet her for nyligt. Eftersigende et flot, curlet mål fra kanten af feltet. Han bliver i øvrigt 15 år om et par dage. Meget interessant spiller, som vi forhåbentlig kan få fat på. Han må i den grad have andre tilbud. Erlend Segberg spiller for Start nu, og han kunne vist ikke holde til at komme hjemmefra så tidligt, da han blev tilknyttet AaB's u17-hold. I dette tilfælde er der heldigvis andre interessante spillere i Vigør, som er jævnaldrende med Tobias. Her taler jeg f.eks. om Daniel Goa Utgård, der som 15-årig også har fået sin debut på Vigørs førstehold. Jeg kunne forestille mig, at et kendt ansigt ville hjælpe Tobias Christensen til at falde til.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: FK Vigør-samarbejde
Erlend Segberg blev indskiftet i det 88. minut da IK Start Kristiansand blev kørt over i aftenens Tippeliga kamp i Molde.Oldager skrev:Vigør har flere spændende spillere, som af og til deltager i AaBs træninger. Den mest interessante er Tobias Christensen, som allerede nu, trods sin unge alder, har spillet sig på Vigørs førstehold. David Nielsen har før beskrevet ham som værende det største norske talent på sin årgang (2000). Han scorede i øvrigt sit første mål for førsteholdet her for nyligt. Eftersigende et flot, curlet mål fra kanten af feltet. Han bliver i øvrigt 15 år om et par dage. Meget interessant spiller, som vi forhåbentlig kan få fat på. Han må i den grad have andre tilbud. Erlend Segberg spiller for Start nu, og han kunne vist ikke holde til at komme hjemmefra så tidligt, da han blev tilknyttet AaB's u17-hold. I dette tilfælde er der heldigvis andre interessante spillere i Vigør, som er jævnaldrende med Tobias. Her taler jeg f.eks. om Daniel Goa Utgård, der som 15-årig også har fået sin debut på Vigørs førstehold. Jeg kunne forestille mig, at et kendt ansigt ville hjælpe Tobias Christensen til at falde til.