Wieghorst ny træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Wieghorst ny træner

Indlægaf white splash » 4. nov 2017 17:38

FIDEL skrev:
Kristian skrev:
FIDEL skrev:
Kristian skrev:
FIDEL skrev:
doukas skrev:
Hvis det skal ske, så skal spillet virkeligt være frastødende dårligt.

Så er det pludselig meget realistisk! Spillet har været vulgært frastødende hele sæsonen...

Er vi nået dertil hvor endnu en trænerfyring er det man håber på?

Hjælper ikke en pind at fyre træneren igen. Folk bliver jo alligevel ikke tilfredse før Kuhn kommer. Og det sker ikke.

Nærmere den seneste debat omkring mangler i truppen, der kan diskuteres.

Måske ville det hjælpe mere at fyre Gaarde.

Tror du har helt ret i, at det er der vi er mest i ubalance.
Den sportslige del har ikke været gode nok.

Kunne jo nævne så mange fejlkøb efterhånden og nu er man så af nød gået tilbage til 4-4-2 og det har vi ikke kanterne til. Det skriger simpelhen af, at Gaarde bare ikke er god nok.

Fejlkøb har der været nogle stykker af f. Eks. Holger, meilinger, sylvestr, sloth og til dels Flores.
Lesniak og Safranko er fine spillere til fremtiden, men Gaarde har big time forsømt at hente profiler til at løfte holdet. Kusk glippede, men her burde Gaarde have haft en backup. Ikke godt nok!
Man tog chancen med Okore. Fair nok, men han mangler en styrmand ved sin side.
Pallesen er vel reelt den bedste signing vi har fået.

Jeg forventer et vintervindue hvor der hentes 2-3 kvalitetsspillere. En leder til forsvaret, en målscorer og en kant.

Du glemmer Rinne, bortset fra det er jeg helt enig.
1 2 3 Jimmy er en mur!

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Spalvis

Indlægaf FIDEL » 4. nov 2017 17:50

white splash skrev:
FIDEL skrev:
Kristian skrev:
FIDEL skrev:
Kristian skrev:
FIDEL skrev:
Så er det pludselig meget realistisk! Spillet har været vulgært frastødende hele sæsonen...

Er vi nået dertil hvor endnu en trænerfyring er det man håber på?

Hjælper ikke en pind at fyre træneren igen. Folk bliver jo alligevel ikke tilfredse før Kuhn kommer. Og det sker ikke.

Nærmere den seneste debat omkring mangler i truppen, der kan diskuteres.

Måske ville det hjælpe mere at fyre Gaarde.

Tror du har helt ret i, at det er der vi er mest i ubalance.
Den sportslige del har ikke været gode nok.

Kunne jo nævne så mange fejlkøb efterhånden og nu er man så af nød gået tilbage til 4-4-2 og det har vi ikke kanterne til. Det skriger simpelhen af, at Gaarde bare ikke er god nok.

Fejlkøb har der været nogle stykker af f. Eks. Holger, meilinger, sylvestr, sloth og til dels Flores.
Lesniak og Safranko er fine spillere til fremtiden, men Gaarde har big time forsømt at hente profiler til at løfte holdet. Kusk glippede, men her burde Gaarde have haft en backup. Ikke godt nok!
Man tog chancen med Okore. Fair nok, men han mangler en styrmand ved sin side.
Pallesen er vel reelt den bedste signing vi har fået.

Jeg forventer et vintervindue hvor der hentes 2-3 kvalitetsspillere. En leder til forsvaret, en målscorer og en kant.

Du glemmer Rinne, bortset fra det er jeg helt enig.

Ja jeg glemte Rinne, som er en fin og nødvendig signing. Han er vel vores bedste og mest stabile spiller.

Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlægaf Jakobsen » 5. nov 2017 10:31

FIDEL skrev:Hvis vi taber klart imorgen, er det så realistisk med en fyring af wieghorst? Nej vel. Jeg håber dog at han ryger hurtigt.

Jamen se nu på vores spillere og sammenlign med sidste år. Vi kunne ansætte Mourinho eller Guardiola og vi ville have lige så ringe resultater. Vores problem er først og fremmest, at kvaliteten i spillermaterialet simpelthen er for lav. Søndergaard og Wieghorst burde egentlig begge have ros for at indse dette og skrabe en masse point sammen vi ikke ville få hvis vi spillede som i 2014. Det er det her hold slet slet ikke godt nok til.

Hvilke af vores spillere mener du have set gøre det bedre end de gør det nu? Vi har kun set talenterne mens de har været hos og ikke set dem være bedre og det samme gælder alle de elendige udlændinge truppen er blevet fyldt med. Der er intet evidens for at sige at spillerne skulle være bedre.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlægaf Klaus » 5. nov 2017 13:06

Jakobsen skrev:
FIDEL skrev:Hvis vi taber klart imorgen, er det så realistisk med en fyring af wieghorst? Nej vel. Jeg håber dog at han ryger hurtigt.

Jamen se nu på vores spillere og sammenlign med sidste år. Vi kunne ansætte Mourinho eller Guardiola og vi ville have lige så ringe resultater. Vores problem er først og fremmest, at kvaliteten i spillermaterialet simpelthen er for lav. Søndergaard og Wieghorst burde egentlig begge have ros for at indse dette og skrabe en masse point sammen vi ikke ville få hvis vi spillede som i 2014. Det er det her hold slet slet ikke godt nok til.

Hvilke af vores spillere mener du have set gøre det bedre end de gør det nu? Vi har kun set talenterne mens de har været hos og ikke set dem være bedre og det samme gælder alle de elendige udlændinge truppen er blevet fyldt med. Der er intet evidens for at sige at spillerne skulle være bedre.

Vores hold ER bedre. Vi har fået tilført yderligere spillere fra en i hvert fald prismæssigt højere hylde end længe set. Vores træner skal simpelthen få mere ud af vores materiale....

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlægaf Klaus » 5. nov 2017 21:52

Fedt endelig at få en sejr på udebane. Nu er vi pludselig en sejr fra en slutspilsplads. Det bliver spændende om vi kan få et enkelt point ud af næste kamp, det vil absolut være godkendt :cool:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlægaf Køllen I Møllen » 5. nov 2017 22:23

Klaus skrev:
Jakobsen skrev:

Vores hold ER bedre. Vi har fået tilført yderligere spillere fra en i hvert fald prismæssigt højere hylde end længe set. Vores træner skal simpelthen få mere ud af vores materiale....

Jeg synes det er umådeligt svært at se at kvaliteten følger med prisen når man ser deb trup vi har lige nu. Jeg synes slet ikke vi har et top 6 hold og kan heller ikke se tegningerne til at det skulle være på vej de næste par år.
Janteloven eksisterer IKKE!

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Med ventre hånd
Geografisk sted: Din mor

Indlægaf Gnu » 7. nov 2017 10:16

doukas skrev:
Gnu skrev:
jonas386 skrev:Men der er nok ikke megen ide i, at fortsætte.

Næh, for du forsøger jo bare at snakke uden om. Hvorfor skal første sæson ikke tælles med? Det svarer du jo ikke på, selvom du er blevet spurgt om det et hav af gange.

Jeg gætter på, at du læser journalistik eller statskundskab eller noget i den retning. Det plejer at være de påståelige typer, der forsøger at vinde enhver diskussion, selvom de godt ved, at de tager fejl. Det gælder bare om at vælge en holdning og holde fast i den. De ved typisk lidt om en hel masse, men går aldrig i dybden med noget.

Og mon ikke Gnu er typen på en gammel bitter mand, fordi han aldrig fik sin PhD, og nu må nøjes med at undervise en flok snothvalpe i det samme om og om igen og derfor keder sig dagen lang, men læser Weekavisen, og derfor tror han har gang i en Penkowa-sag på Jonas' tvivlsomme brug af statistikske begreber på et holdningspræget diskussionsforum.

Dér skyder du alligevel et godt stykke ved siden af. Undervisning er slet ikke min primære gesjæft, men man kan jo fræksempel godt fungere som censor.
En liste: CENSURERET!

Tilbage til "AaB"