Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gaarde6 » 23. okt 2017, 21:15

AaB ala 2014:

Larsen på mål.

Dalsgård - KEP - Thelander - Ahlman

Kusk - Würtz - Risgård - Thomsen

Spalvis - Ene

Bænken: Kasper P - PK - Søren F - Jönsson - Gilli - Thrane - Blomqvist - Augu - AK.

Træner: Kent og Kuhn

AaB ala 2017:

Rinne på mål (Klar forstærkning siden 2014 holdet)

Pallesen (lille nedgradering) - Okore (På sigt en opgradering) - Blåbjerg (Kæmpe nedgradering) - Ahlman (Nedgradering pga skaderne)

Flores (kæmpe nedgradering) Lesniak (Nedgradering) MC/Kakeeto (nedgradering) Børsting (kæmpe nedgradering)

Pohl (nedgradering) - Safranko (nedgradering)

Bænken (gider ikke at nævne dem for vi har INTET at skyde med derude i 2017)

Træner MW og Friis (nedgradering og kæmpe nedgradering)


Jeg synes snart Gaarde skal finde ud af, hvad han vil med AaB!
Vil han op at være fast top hold? Så skal der SATME findes nogle profiler til den her trup!
Eller er han tilfreds? Så kan han selvfølgelig lade skibet sejle.

Men sammenligner man de to trupper.
Så er vi LYSÅR efter 2014 truppen! Endda med væsentlig flere penge på bogen og et højere løn budget.

Jeg synes de to trupper taler deres tydelige sprog. Vi mangler i den grad profiler i truppen!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af alithebeast » 23. okt 2017, 21:32

Gaarde6 skrev:AaB ala 2014:

Larsen på mål.

Dalsgård - KEP - Thelander - Ahlman

Kusk - Würtz - Risgård - Thomsen

Spalvis - Ene

Bænken: Kasper P - PK - Søren F - Jönsson - Gilli - Thrane - Blomqvist - Augu - AK.

Træner: Kent og Kuhn

AaB ala 2017:

Rinne på mål (Klar forstærkning siden 2014 holdet)

Pallesen (lille nedgradering) - Okore (På sigt en opgradering) - Blåbjerg (Kæmpe nedgradering) - Ahlman (Nedgradering pga skaderne)

Flores (kæmpe nedgradering) Lesniak (Nedgradering) MC/Kakeeto (nedgradering) Børsting (kæmpe nedgradering)

Pohl (nedgradering) - Safranko (nedgradering)

Bænken (gider ikke at nævne dem for vi har INTET at skyde med derude i 2017)

Træner MW og Friis (nedgradering og kæmpe nedgradering)


Jeg synes snart Gaarde skal finde ud af, hvad han vil med AaB!
Vil han op at være fast top hold? Så skal der SATME findes nogle profiler til den her trup!
Eller er han tilfreds? Så kan han selvfølgelig lade skibet sejle.

Men sammenligner man de to trupper.
Så er vi LYSÅR efter 2014 truppen! Endda med væsentlig flere penge på bogen og et højere løn budget.

Jeg synes de to trupper taler deres tydelige sprog. Vi mangler i den grad profiler i truppen!
Kusk og Ene har da ikke spillet på hold sammen? Det er fint du vil lave en sammenligning, men gør det ordentligt.
Hader København!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 23. okt 2017, 21:39

Gaarde6 skrev:AaB ala 2014:

Larsen på mål.

Dalsgård - KEP - Thelander - Ahlman

Kusk - Würtz - Risgård - Thomsen

Spalvis - Ene

Bænken: Kasper P - PK - Søren F - Jönsson - Gilli - Thrane - Blomqvist - Augu - AK.

Træner: Kent og Kuhn

AaB ala 2017:

Rinne på mål (Klar forstærkning siden 2014 holdet)

Pallesen (lille nedgradering) - Okore (På sigt en opgradering) - Blåbjerg (Kæmpe nedgradering) - Ahlman (Nedgradering pga skaderne)

Flores (kæmpe nedgradering) Lesniak (Nedgradering) MC/Kakeeto (nedgradering) Børsting (kæmpe nedgradering)

Pohl (nedgradering) - Safranko (nedgradering)

Bænken (gider ikke at nævne dem for vi har INTET at skyde med derude i 2017)

Træner MW og Friis (nedgradering og kæmpe nedgradering)


Jeg synes snart Gaarde skal finde ud af, hvad han vil med AaB!
Vil han op at være fast top hold? Så skal der SATME findes nogle profiler til den her trup!
Eller er han tilfreds? Så kan han selvfølgelig lade skibet sejle.

Men sammenligner man de to trupper.
Så er vi LYSÅR efter 2014 truppen! Endda med væsentlig flere penge på bogen og et højere løn budget.

Jeg synes de to trupper taler deres tydelige sprog. Vi mangler i den grad profiler i truppen!
Selvom jeg da er enig, så syntes jeg ikke det giver så meget mening at sammenligne med et hold der peakede, hvis formålet med sammenligningen er at tegne fremtidsperspektivet. Med alle de indkøb vi har foretaget os, må målsætningen ha' fået lagt mindst et år til. Dvs. en sammenligning med 2012/13 er mere på sin plads, altså året før det hele bare spillede. Det år nåede vi en femteplads, tabte ca. samme antal som vi vandt, havde fantastiske kampe hvor vi smadrede modstanderne, men vi havde også elendige kampe.

Hvis vi tager den sammenligning er der dog noget der tyder på at vi stadig er langt fra niveau. I modsætning til 12/13 mangler vi e.g. stadig at se en kamp som vi kan bruge til skabelon for fremtiden. I 12/13 havde vi e.g. psyko-stimen mod Horsens, FCM, OB, SE og Randers, der gav et vidnesbyrd om hvad der var gemt af kvalitet i truppen. Vi havde dog også masser af kampe som den i aftes, hvor vi bare ikke skaber en skid. Jeg syntes ikke 12/13 holdet er langt foran 17/18 holdet. Men jeg kan ikke se noget potentiale i det nuværende hold, der giver en forhåbning om at det nuværende spillermateriale kan udvikle sig ret meget yderligere. Jeg håber jeg tager fejl.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af AK48hamas » 24. okt 2017, 01:07

Buzz Killington skrev:
Gaarde6 skrev:AaB ala 2014:

Larsen på mål.

Dalsgård - KEP - Thelander - Ahlman

Kusk - Würtz - Risgård - Thomsen

Spalvis - Ene

Bænken: Kasper P - PK - Søren F - Jönsson - Gilli - Thrane - Blomqvist - Augu - AK.

Træner: Kent og Kuhn

AaB ala 2017:

Rinne på mål (Klar forstærkning siden 2014 holdet)

Pallesen (lille nedgradering) - Okore (På sigt en opgradering) - Blåbjerg (Kæmpe nedgradering) - Ahlman (Nedgradering pga skaderne)

Flores (kæmpe nedgradering) Lesniak (Nedgradering) MC/Kakeeto (nedgradering) Børsting (kæmpe nedgradering)

Pohl (nedgradering) - Safranko (nedgradering)

Bænken (gider ikke at nævne dem for vi har INTET at skyde med derude i 2017)

Træner MW og Friis (nedgradering og kæmpe nedgradering)


Jeg synes snart Gaarde skal finde ud af, hvad han vil med AaB!
Vil han op at være fast top hold? Så skal der SATME findes nogle profiler til den her trup!
Eller er han tilfreds? Så kan han selvfølgelig lade skibet sejle.

Men sammenligner man de to trupper.
Så er vi LYSÅR efter 2014 truppen! Endda med væsentlig flere penge på bogen og et højere løn budget.

Jeg synes de to trupper taler deres tydelige sprog. Vi mangler i den grad profiler i truppen!
Selvom jeg da er enig, så syntes jeg ikke det giver så meget mening at sammenligne med et hold der peakede, hvis formålet med sammenligningen er at tegne fremtidsperspektivet. Med alle de indkøb vi har foretaget os, må målsætningen ha' fået lagt mindst et år til. Dvs. en sammenligning med 2012/13 er mere på sin plads, altså året før det hele bare spillede. Det år nåede vi en femteplads, tabte ca. samme antal som vi vandt, havde fantastiske kampe hvor vi smadrede modstanderne, men vi havde også elendige kampe.

Hvis vi tager den sammenligning er der dog noget der tyder på at vi stadig er langt fra niveau. I modsætning til 12/13 mangler vi e.g. stadig at se en kamp som vi kan bruge til skabelon for fremtiden. I 12/13 havde vi e.g. psyko-stimen mod Horsens, FCM, OB, SE og Randers, der gav et vidnesbyrd om hvad der var gemt af kvalitet i truppen. Vi havde dog også masser af kampe som den i aftes, hvor vi bare ikke skaber en skid. Jeg syntes ikke 12/13 holdet er langt foran 17/18 holdet. Men jeg kan ikke se noget potentiale i det nuværende hold, der giver en forhåbning om at det nuværende spillermateriale kan udvikle sig ret meget yderligere. Jeg håber jeg tager fejl.
20. Oktober 2012 slog vi SoenderjyskE 2-1 paa hjemmebane med foelgende hold:

Larsen
Dalsgaard - Lasse Nielsen - KEP - Ahlmann
Wichmann - Wurtz - Patrick Kristensen - Kusk
Helenius - Curth

Due, Augo, Rolf Toft, Kayke, Thomsen og Thelander paa baenken.

Vi tabte derefter til FCN, FCM og FCK.

Det var altsaa en standard middelsaesson hvor vi endte paa en 5.plads. Der var dog mange lyspunkter. Helenius scorede 16 maal og blev solgt til Aston Villa, Kasper Kusk scorede 8 maal.

Svaghederne paa holdet var lette og faa oeje paa. Vi manglede en makker til Wurtz, og saa en kant spiller istedet for Wichmann. Risgaard blev hentet til midtbanen og man tog vel egentlig et sats med Thomsen istedet for at hente en mere etableret spiller. Derudover Hentede vi Joensson og AK da Helenius blev solgt.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af troelsh » 24. okt 2017, 11:29

Vito Mistrati har tidligere været nævnt herinde, jeg syntes det er en spiller vi skal forsøge at hente, han er hamrende dygtig teknisk og i høj grad arkitekten bag Hobros øjeblikkelige succes, selvfølgelig også hjulpet godt på vej af en meget skarp nordmand.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 24. okt 2017, 13:54

troelsh skrev:Vito Mistrati har tidligere været nævnt herinde, jeg syntes det er en spiller vi skal forsøge at hente, han er hamrende dygtig teknisk og i høj grad arkitekten bag Hobros øjeblikkelige succes, selvfølgelig også hjulpet godt på vej af en meget skarp nordmand.
Men hvorfor skulle han tage til AaB, som Hobro spiller nu? Han er desuden på en 3-årig kontrakt - vi er ikke som FCK, der kan hente spillere i andre danske klubber fordi de har mere at lokke med. Vi har intet at lokke med, udover en bedre løn.

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Breezer » 24. okt 2017, 14:07

Gamen skrev:
troelsh skrev:Vito Mistrati har tidligere været nævnt herinde, jeg syntes det er en spiller vi skal forsøge at hente, han er hamrende dygtig teknisk og i høj grad arkitekten bag Hobros øjeblikkelige succes, selvfølgelig også hjulpet godt på vej af en meget skarp nordmand.
Men hvorfor skulle han tage til AaB, som Hobro spiller nu? Han er desuden på en 3-årig kontrakt - vi er ikke som FCK, der kan hente spillere i andre danske klubber fordi de har mere at lokke med. Vi har intet at lokke med, udover en bedre løn.
Vores faciliteter er nu engang klart bedre end Hobros, vi en større klub med mere hype osv. Det tror jeg vægter utroligt meget i overvejelserne for en spiller. Ellers skiftede ham og Minor jo ikke fra Helsingør i sommers, da Hobro lokkede med fuldtidssetup.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af troelsh » 24. okt 2017, 14:20

Breezer skrev:
Gamen skrev:
troelsh skrev:Vito Mistrati har tidligere været nævnt herinde, jeg syntes det er en spiller vi skal forsøge at hente, han er hamrende dygtig teknisk og i høj grad arkitekten bag Hobros øjeblikkelige succes, selvfølgelig også hjulpet godt på vej af en meget skarp nordmand.
Men hvorfor skulle han tage til AaB, som Hobro spiller nu? Han er desuden på en 3-årig kontrakt - vi er ikke som FCK, der kan hente spillere i andre danske klubber fordi de har mere at lokke med. Vi har intet at lokke med, udover en bedre løn.
Vores faciliteter er nu engang klart bedre end Hobros, vi en større klub med mere hype osv. Det tror jeg vægter utroligt meget i overvejelserne for en spiller. Ellers skiftede ham og Minor jo ikke fra Helsingør i sommers, da Hobro lokkede med fuldtidssetup.
Uanset Hobros nuværende succes, vil vi altid være en større klub på alle parametre end Hobro, at opgive at lokke spillere til fra Hobro blot fordi de spiller bedre end os i øjeblikket vil være en falliterklæring i mine øjne, også tror jeg ikke du skal undervurdere betydningen af en mulig lønforhøjelse for en spiller der nok ikke tjener en formue

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Uldahl » 24. okt 2017, 17:39

troelsh skrev:
Breezer skrev:
Gamen skrev:
troelsh skrev:Vito Mistrati har tidligere været nævnt herinde, jeg syntes det er en spiller vi skal forsøge at hente, han er hamrende dygtig teknisk og i høj grad arkitekten bag Hobros øjeblikkelige succes, selvfølgelig også hjulpet godt på vej af en meget skarp nordmand.
Men hvorfor skulle han tage til AaB, som Hobro spiller nu? Han er desuden på en 3-årig kontrakt - vi er ikke som FCK, der kan hente spillere i andre danske klubber fordi de har mere at lokke med. Vi har intet at lokke med, udover en bedre løn.
Vores faciliteter er nu engang klart bedre end Hobros, vi en større klub med mere hype osv. Det tror jeg vægter utroligt meget i overvejelserne for en spiller. Ellers skiftede ham og Minor jo ikke fra Helsingør i sommers, da Hobro lokkede med fuldtidssetup.
Uanset Hobros nuværende succes, vil vi altid være en større klub på alle parametre end Hobro, at opgive at lokke spillere til fra Hobro blot fordi de spiller bedre end os i øjeblikket vil være en falliterklæring i mine øjne, også tror jeg ikke du skal undervurdere betydningen af en mulig lønforhøjelse for en spiller der nok ikke tjener en formue
Selvfølgelig vil vi være interessante for ham. Alt omkring holdet er større og bedre end i Hobro. Men jeg tror ikke Hobro vil sælge til en direkte konkorant. I så fald bliver det til en ublu pris.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 24. okt 2017, 19:04

Uldahl skrev:
troelsh skrev:
Breezer skrev:
Gamen skrev:
troelsh skrev:Vito Mistrati har tidligere været nævnt herinde, jeg syntes det er en spiller vi skal forsøge at hente, han er hamrende dygtig teknisk og i høj grad arkitekten bag Hobros øjeblikkelige succes, selvfølgelig også hjulpet godt på vej af en meget skarp nordmand.
Men hvorfor skulle han tage til AaB, som Hobro spiller nu? Han er desuden på en 3-årig kontrakt - vi er ikke som FCK, der kan hente spillere i andre danske klubber fordi de har mere at lokke med. Vi har intet at lokke med, udover en bedre løn.
Vores faciliteter er nu engang klart bedre end Hobros, vi en større klub med mere hype osv. Det tror jeg vægter utroligt meget i overvejelserne for en spiller. Ellers skiftede ham og Minor jo ikke fra Helsingør i sommers, da Hobro lokkede med fuldtidssetup.
Uanset Hobros nuværende succes, vil vi altid være en større klub på alle parametre end Hobro, at opgive at lokke spillere til fra Hobro blot fordi de spiller bedre end os i øjeblikket vil være en falliterklæring i mine øjne, også tror jeg ikke du skal undervurdere betydningen af en mulig lønforhøjelse for en spiller der nok ikke tjener en formue
Selvfølgelig vil vi være interessante for ham. Alt omkring holdet er større og bedre end i Hobro. Men jeg tror ikke Hobro vil sælge til en direkte konkorant. I så fald bliver det til en ublu pris.

Det som er lidt træls er at AaB ikke opdagede det store potentiale i den pokalkamp for Lyngby mod os, hvor han ejede midtbanen. Selvfølgelig havde det været en chance at tage ham ind, efter de skippede ham i Lyngby, men vi har tidligere haft ret god succes med den slags spillere.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 25. okt 2017, 01:48

Mange herinde var vilde efter Jeppe Andersen. Han har været tæt på elendig for Hammarby, og har både af medier og fans fået gedigne hug. Ligner en af årets absolutte flopkøb i Allsvenskan.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 25. okt 2017, 08:59

Gamen skrev:Mange herinde var vilde efter Jeppe Andersen. Han har været tæt på elendig for Hammarby, og har både af medier og fans fået gedigne hug. Ligner en af årets absolutte flopkøb i Allsvenskan.
Det er nok de ekstremt mange skader der begynder at sætte deres præg. Han var meget dynamisk for EFB, lidt ligesom Anders Christiansen, dog mindre aggresiv men med mere teknisk finesse. Jeg var selv ret liderlig efter ham tidligere, indtil skaderne tog helt overhånd. Vi har dog selv set i AaB at det kan være svært for spillere at komme bare nogenlunde tilbage efter sådan en tur, så det er ikke just overraskende at han slider i det.

Jeg mindes rygter herinde om at AaB faktisk havde snoren ude efter ham på et tidspunkt. Men rygter er der jo så mange af.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af frederikshavneren » 25. okt 2017, 09:07

Buzz Killington skrev:
Gamen skrev:Mange herinde var vilde efter Jeppe Andersen. Han har været tæt på elendig for Hammarby, og har både af medier og fans fået gedigne hug. Ligner en af årets absolutte flopkøb i Allsvenskan.
Det er nok de ekstremt mange skader der begynder at sætte deres præg. Han var meget dynamisk for EFB, lidt ligesom Anders Christiansen, dog mindre aggresiv men med mere teknisk finesse. Jeg var selv ret liderlig efter ham tidligere, indtil skaderne tog helt overhånd. Vi har dog selv set i AaB at det kan være svært for spillere at komme bare nogenlunde tilbage efter sådan en tur, så det er ikke just overraskende at han slider i det.

Jeg mindes rygter herinde om at AaB faktisk havde snoren ude efter ham på et tidspunkt. Men rygter er der jo så mange af.
Det er selvfølgelig individuelt fra spiller til spiller hvordan det går efter alvorlige skader. Det er ikke mere end et par uger siden at Okore udtalte at han ikke længere er den samme spiller efter han blev ramt af den alvorlige knæskade, Okore udtalte at han har mistet eksplosivitet og fart og det må han så prøve at kompensere for ved at være mere forudseende.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af troelsh » 25. okt 2017, 09:53

frederikshavneren skrev:
Buzz Killington skrev:
Gamen skrev:Mange herinde var vilde efter Jeppe Andersen. Han har været tæt på elendig for Hammarby, og har både af medier og fans fået gedigne hug. Ligner en af årets absolutte flopkøb i Allsvenskan.
Det er nok de ekstremt mange skader der begynder at sætte deres præg. Han var meget dynamisk for EFB, lidt ligesom Anders Christiansen, dog mindre aggresiv men med mere teknisk finesse. Jeg var selv ret liderlig efter ham tidligere, indtil skaderne tog helt overhånd. Vi har dog selv set i AaB at det kan være svært for spillere at komme bare nogenlunde tilbage efter sådan en tur, så det er ikke just overraskende at han slider i det.

Jeg mindes rygter herinde om at AaB faktisk havde snoren ude efter ham på et tidspunkt. Men rygter er der jo så mange af.
Det er selvfølgelig individuelt fra spiller til spiller hvordan det går efter alvorlige skader. Det er ikke mere end et par uger siden at Okore udtalte at han ikke længere er den samme spiller efter han blev ramt af den alvorlige knæskade, Okore udtalte at han har mistet eksplosivitet og fart og det må han så prøve at kompensere for ved at være mere forudseende.
Jeg syntes nu stadig han er et fysisk monster, hvorimod det halter lidt med at tage de rigtige beslutninger.
En spiller som Jönsson var noget af det bedste jeg har set i en AaB trøje før hans knæoperation, tiltrods for han maks kunne klare 60 minutter

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 25. okt 2017, 13:07

Gamen skrev:Mange herinde var vilde efter Jeppe Andersen. Han har været tæt på elendig for Hammarby, og har både af medier og fans fået gedigne hug. Ligner en af årets absolutte flopkøb i Allsvenskan.
Jeg var en af dem der var glad for ham, så er da ked at han falder så meget igennem. Så man som en oplagt offensiv midt i Aalborg.

DIt mancrush i Jesper Hansen, til 3 mio kr, klarer sig dog heller ikke bedre end af målmænd rygtes til FCM til højre og venstre.

Måske det der scoting er svært :-)

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 25. okt 2017, 13:22

De Fem skrev: DIt mancrush i Jesper Hansen, til 3 mio kr, klarer sig dog heller ikke bedre end af målmænd rygtes til FCM til højre og venstre.

Måske det der scoting er svært :-)
Hamid bliver ikke 1. målmand i FCM - det er han ikke god nok til. De vil have skærpet konkurrencen, som da de havde Dahlin og Mikkel A.

Jesper Hansen har svinget lidt, ja, men jo også som konsekvens af at Midtjylland har spillet meget gung ho-fodbold.
Der er Rinne noget bedre beskyttet i AaB.
Men nu foreslog jeg som bekendt også Rinne tidligt.
Man skal også lige huske på at FCM var tæt på Rinne, men at Gent krævede for meget. Da de så gav sig havde FCM hentet Jesper H., og vi så chancen for at tilknytte Rinne.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kokkefar » 25. okt 2017, 19:04

Nu kan jeg se, at flere er imponerede over Vito Mistrati og ønsker ham i AaB. Jeg har endnu ikke set ham nok til at vurdere hans evner, men han lyder som en type vi kunne have gavn af. En lignende spiller jeg til gengæld er blevet lidt lun på er Lyngbys Mikkel Rygaard. Han er i min optik lige nøjagtig den type spiller vi mangler til at ligge i mellemrummet mellem midtbane og angreb og kreere chancer. Jeg så Lyngbys udekamp mod Krasnodar, hvor han driblede rundt og gjorde præcis som det passede ham, men også i superligaen synes jeg han har holdt et fornuftigt niveau, omend han er faldet lidt sammen med holdet i den seneste periode. Han er farlig mand mod mand og har et eminent blik for sine medspillere. Mon ikke han ville være interesseret i at skifte Lyngby ud med en mere sikker tilværelse i et bedre setup i Aalborg?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2017, 20:12

Kokkefar skrev:Nu kan jeg se, at flere er imponerede over Vito Mistrati og ønsker ham i AaB. Jeg har endnu ikke set ham nok til at vurdere hans evner, men han lyder som en type vi kunne have gavn af. En lignende spiller jeg til gengæld er blevet lidt lun på er Lyngbys Mikkel Rygaard. Han er i min optik lige nøjagtig den type spiller vi mangler til at ligge i mellemrummet mellem midtbane og angreb og kreere chancer. Jeg så Lyngbys udekamp mod Krasnodar, hvor han driblede rundt og gjorde præcis som det passede ham, men også i superligaen synes jeg han har holdt et fornuftigt niveau, omend han er faldet lidt sammen med holdet i den seneste periode. Han er farlig mand mod mand og har et eminent blik for sine medspillere. Mon ikke han ville være interesseret i at skifte Lyngby ud med en mere sikker tilværelse i et bedre setup i Aalborg?
Altså en ny Risgaard, som vi så i stedet kan bruge til angriber, fordi vi absolut skal spille med to 6'ere?

(Ved godt at Risgaard ikke dribler meget rundt, men han udnytter netop rummet mellem midtbane og angreb, ved at komme i dybdeløb.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kokkefar » 25. okt 2017, 20:50

Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Nu kan jeg se, at flere er imponerede over Vito Mistrati og ønsker ham i AaB. Jeg har endnu ikke set ham nok til at vurdere hans evner, men han lyder som en type vi kunne have gavn af. En lignende spiller jeg til gengæld er blevet lidt lun på er Lyngbys Mikkel Rygaard. Han er i min optik lige nøjagtig den type spiller vi mangler til at ligge i mellemrummet mellem midtbane og angreb og kreere chancer. Jeg så Lyngbys udekamp mod Krasnodar, hvor han driblede rundt og gjorde præcis som det passede ham, men også i superligaen synes jeg han har holdt et fornuftigt niveau, omend han er faldet lidt sammen med holdet i den seneste periode. Han er farlig mand mod mand og har et eminent blik for sine medspillere. Mon ikke han ville være interesseret i at skifte Lyngby ud med en mere sikker tilværelse i et bedre setup i Aalborg?
Altså en ny Risgaard, som vi så i stedet kan bruge til angriber, fordi vi absolut skal spille med to 6'ere?

(Ved godt at Risgaard ikke dribler meget rundt, men han udnytter netop rummet mellem midtbane og angreb, ved at komme i dybdeløb.
Vi kan kalde ham en ung Risgård, der kan udfordre mand mod mand. Og nej, han skulle selvfølgelig bruges som 8'er, ligesom Mistrati skulle.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2017, 21:12

Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Nu kan jeg se, at flere er imponerede over Vito Mistrati og ønsker ham i AaB. Jeg har endnu ikke set ham nok til at vurdere hans evner, men han lyder som en type vi kunne have gavn af. En lignende spiller jeg til gengæld er blevet lidt lun på er Lyngbys Mikkel Rygaard. Han er i min optik lige nøjagtig den type spiller vi mangler til at ligge i mellemrummet mellem midtbane og angreb og kreere chancer. Jeg så Lyngbys udekamp mod Krasnodar, hvor han driblede rundt og gjorde præcis som det passede ham, men også i superligaen synes jeg han har holdt et fornuftigt niveau, omend han er faldet lidt sammen med holdet i den seneste periode. Han er farlig mand mod mand og har et eminent blik for sine medspillere. Mon ikke han ville være interesseret i at skifte Lyngby ud med en mere sikker tilværelse i et bedre setup i Aalborg?
Altså en ny Risgaard, som vi så i stedet kan bruge til angriber, fordi vi absolut skal spille med to 6'ere?

(Ved godt at Risgaard ikke dribler meget rundt, men han udnytter netop rummet mellem midtbane og angreb, ved at komme i dybdeløb.
Vi kan kalde ham en ung Risgård, der kan udfordre mand mod mand. Og nej, han skulle selvfølgelig bruges som 8'er, ligesom Mistrati skulle.
Min pointe er at det ikke giver mening at købe sig ud af problemerne, når vi ikke engang prøver at løse dem, med de midler vi har i truppen. Vi skal ikke begynde at købe 8'ere så længe Wieghorst er træner.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Låst