Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamling » 22. dec 2017, 20:28

Nu er der i de sidste 3 vinduer (incl dette) brugt spalte op og spalte ned om kusk retur til AaB. Det kommer ikke til at ske - han vil ikke !!! Så drømmerne kan godt spare kræfterne. Vi får aldrig Kusk (eller Prica) i en AaB trøje igen.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af MrBangDK » 22. dec 2017, 21:22

Gamling skrev:Nu er der i de sidste 3 vinduer (incl dette) brugt spalte op og spalte ned om kusk retur til AaB. Det kommer ikke til at ske - han vil ikke !!! Så drømmerne kan godt spare kræfterne. Vi får aldrig Kusk (eller Prica) i en AaB trøje igen.
Kan du uddybe dit fantastisk velargumenterede indlæg og give lidt oplysninger om dine meget troværdige kilder?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Kristian » 22. dec 2017, 21:47

Gamling skrev:Nu er der i de sidste 3 vinduer (incl dette) brugt spalte op og spalte ned om kusk retur til AaB. Det kommer ikke til at ske - han vil ikke !!! Så drømmerne kan godt spare kræfterne. Vi får aldrig Kusk (eller Prica) i en AaB trøje igen.
For at lukke den må du godt lige argumentere hvor du ved fra at han ikke vil. At skrive på den måde stopper ikke spekulationer.

Mon ikke folk godt ved Prica ikke kommer :thumbsup:
------------------
mvh Kristian

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 22. dec 2017, 21:48

Gamling skrev:Nu er der i de sidste 3 vinduer (incl dette) brugt spalte op og spalte ned om kusk retur til AaB. Det kommer ikke til at ske - han vil ikke !!! Så drømmerne kan godt spare kræfterne. Vi får aldrig Kusk (eller Prica) i en AaB trøje igen.
Om det er kusk eller en anden er for mig ikke så vigtigt. Vi skal bare have en kvalitetsspiller ind til offensiven,og ikke en som skal tage et trin op!
Rieks kan også bruges. Det samme kan Rygaard og K. Larsen fra Lyngby.

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Breezer » 23. dec 2017, 01:00

FIDEL skrev:
Gamling skrev:Nu er der i de sidste 3 vinduer (incl dette) brugt spalte op og spalte ned om kusk retur til AaB. Det kommer ikke til at ske - han vil ikke !!! Så drømmerne kan godt spare kræfterne. Vi får aldrig Kusk (eller Prica) i en AaB trøje igen.
Om det er kusk eller en anden er for mig ikke så vigtigt. Vi skal bare have en kvalitetsspiller ind til offensiven,og ikke en som skal tage et trin op!
Rieks kan også bruges. Det samme kan Rygaard og K. Larsen fra Lyngby.
Synes overhovedet ikke en spiller fra Lyngby falder under kvalitetsspillere. Især Rygaard skal jo tage et skridt op, og vende sig til at spille på et (forhåbenligt) mere offensivt og bold besiddende hold.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FlæskeFrank » 23. dec 2017, 12:29

Jeg kan heller ikke se nogle fra Lyngby, som jeg ville klappe i hænderne, hvis de blev indkøbt til Start11. Men derfor kan de selvfølgelig godt overraske positivt. Men det er svært at se de skulle være bedre end dem, som vi har.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 23. dec 2017, 12:55

sulakvelidze skrev: Hvad baserer du dine Falk-påstande på? Jeg beder dig ikke om at afsløre navne på eventuelle kilder, men det kunne være rart at vide, om det er noget, du har læst, eller om det er sladder/løse rygter - og i så fald fra hvilken type kilde. (Agent/insider/FCK-tilhænger/andet).

Jeg spørger, fordi jeg ikke mindes at have læst eller hørt om Falk-hjemve i så voldsom grad, som du skitserer der. Og hvis det virkelig er så slemt, undrer det mig, at pressen ikke har skrevet om “FCK-stjerne med hjemve”. Det ville da ellers være en kioskbasker, hvis det er rigtigt. Og nogen må jo vide det, for det virker ikke logisk, at en bruger af et forum for AaB-fans ved så personlige ting om en FCK-stjerne, uden at de mange københavnske journalister, der følger FCK, har opsnuset det.
Hvorfor i alverden skulle medierne skrive om det nu? Har det nogen relevans for hans præstationer for FCK?

Det væsentlige er blot at pointere, at han ikke ville til destinationer sydpå, fordi han ikke kan/kunne undvære sin familie.
Jeg hørte det fra en med rødder i agentverdenen.

Kusken er tydeligvis landet på juleferie, jeg håber Gaarde brugte de sene nattetimer på at fange ham i Gaden til en signatur på en 4-årig kontrakt. Det ville være rart med et par gode nyheder her inden opstarten.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 23. dec 2017, 12:56

Brodernumsi skrev:Synes også det lyder mærkeligt, at et voksen menneske, har SÅ meget hjemve, at de påvirker hans valg af klub. Så er Danmark heller ikke større.
Du skal ikke lede længere end Helenius, for at finde en spiller der vendte hjem fordi han ikke kunne undvære familien. Hans familiesituation var så også ekstraordinær med to små tvillinger.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 23. dec 2017, 13:03

Alexander Fransson rygtes væk fra Basel, og Lausanne er interesserede. Åbn checkhæftet, Gaarde.

En spiller med en fremtid på det svenske landshold, og en enormt dygtig midtbanespiller. Jagtet af FCK inden skiftet til Basel.

God jul til alle - ses på disse sider efter nytår!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 23. dec 2017, 13:28

Breezer skrev:
FIDEL skrev:
Gamling skrev:Nu er der i de sidste 3 vinduer (incl dette) brugt spalte op og spalte ned om kusk retur til AaB. Det kommer ikke til at ske - han vil ikke !!! Så drømmerne kan godt spare kræfterne. Vi får aldrig Kusk (eller Prica) i en AaB trøje igen.
Om det er kusk eller en anden er for mig ikke så vigtigt. Vi skal bare have en kvalitetsspiller ind til offensiven,og ikke en som skal tage et trin op!
Rieks kan også bruges. Det samme kan Rygaard og K. Larsen fra Lyngby.
Synes overhovedet ikke en spiller fra Lyngby falder under kvalitetsspillere. Især Rygaard skal jo tage et skridt op, og vende sig til at spille på et (forhåbenligt) mere offensivt og bold besiddende hold.
Rygaard vil være en forstærkning, men ift. Den måde vi har spillet på, så vil han nok ikke passe så godt ind.
Jeg vil gerne have en Asante-type til fløjen, men det kan Gaarde nok ikke finde.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gaarde6 » 23. dec 2017, 13:30

Løber normalt ikke med rygter herinde.
Følgende kan jeg heller ikke stå inde for, da det kommer 3 led ude fra.
Men derfor synes jeg da lige jeg ville dele det med jer. Så kan vi debattere om der kan være noget om rygtet eller om det er en and.
Kender en gut, hvis svigerfar er med i erhvervs klubben i AaB. Han sagde i dag at rygterne gik på at Tulio De Melo rigtig gerne ville tilbage til Aalborg og slutte karriereren. Det kunne man godt bilde mig ind.
Han sagde også at han havde hørt der skulle arbejdes på en spiller mellem jul og nytår. Han anede ikke hvem.

Skyd mig bare.. Ville bare lige lufte det.. Aner ikke om der er hold i det? Måske andre har hørt noget?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 23. dec 2017, 15:02

Gaarde6 skrev:Løber normalt ikke med rygter herinde.
Følgende kan jeg heller ikke stå inde for, da det kommer 3 led ude fra.
Men derfor synes jeg da lige jeg ville dele det med jer. Så kan vi debattere om der kan være noget om rygtet eller om det er en and.
Kender en gut, hvis svigerfar er med i erhvervs klubben i AaB. Han sagde i dag at rygterne gik på at Tulio De Melo rigtig gerne ville tilbage til Aalborg og slutte karriereren. Det kunne man godt bilde mig ind.
Han sagde også at han havde hørt der skulle arbejdes på en spiller mellem jul og nytår. Han anede ikke hvem.

Skyd mig bare.. Ville bare lige lufte det.. Aner ikke om der er hold i det? Måske andre har hørt noget?
Jeg vil blot sige, at det ikke er urealistisk. Har stadig et godt netværk heroppe, ved han lidt ala Bassogog ser Aalborg som sin anden hjemby.

Jeg synes stadig Gaarde skal kigge efter svensk. Alexander Fransson ville være en klassesigning, og jeg har tidligere talt meget varmt for Elias Andersson, som virkelig er ved at indfri sit potentiale. Sidstnævnte er nok noget billigere i løn ;).
Hjulsager er tidligere blevet nævnt herinde, men han vil ikke tilbage til DK ligenu.
Jeg savner Winsnes

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af white splash » 23. dec 2017, 15:06

Gaarde6 skrev:Løber normalt ikke med rygter herinde.
Følgende kan jeg heller ikke stå inde for, da det kommer 3 led ude fra.
Men derfor synes jeg da lige jeg ville dele det med jer. Så kan vi debattere om der kan være noget om rygtet eller om det er en and.
Kender en gut, hvis svigerfar er med i erhvervs klubben i AaB. Han sagde i dag at rygterne gik på at Tulio De Melo rigtig gerne ville tilbage til Aalborg og slutte karriereren. Det kunne man godt bilde mig ind.
Han sagde også at han havde hørt der skulle arbejdes på en spiller mellem jul og nytår. Han anede ikke hvem.

Skyd mig bare.. Ville bare lige lufte det.. Aner ikke om der er hold i det? Måske andre har hørt noget?
Spændende rygte, om det er realistisk aner jeg ikke. Men altid godt med lidt rygter. :cool:

Mht. En spiller imellem jul og nytår, er det jo nærliggende at snakke med én som er hjemme i Aalborg og holde jul... Kusk?!?
1 2 3 Jimmy er en mur!

JacobKoustrup
1. div
1. div
Indlæg: 340
Tilmeldt: 24. maj 2009, 12:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af JacobKoustrup » 23. dec 2017, 15:07

Gaarde6 skrev:Løber normalt ikke med rygter herinde.
Følgende kan jeg heller ikke stå inde for, da det kommer 3 led ude fra.
Men derfor synes jeg da lige jeg ville dele det med jer. Så kan vi debattere om der kan være noget om rygtet eller om det er en and.
Kender en gut, hvis svigerfar er med i erhvervs klubben i AaB. Han sagde i dag at rygterne gik på at Tulio De Melo rigtig gerne ville tilbage til Aalborg og slutte karriereren. Det kunne man godt bilde mig ind.
Han sagde også at han havde hørt der skulle arbejdes på en spiller mellem jul og nytår. Han anede ikke hvem.

Skyd mig bare.. Ville bare lige lufte det.. Aner ikke om der er hold i det? Måske andre har hørt noget?
Tak for rygtet. Det er altid fedt med nogle der gider at dele dem. Så må man bare ignorere dem som hidser sig op efterfølgende. Selv har jeg svært ved at tro, at Tulio De Melo skulle komme til AaB igen, men det kunne sgu være fedt!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Brodernumsi » 23. dec 2017, 15:23

Gamen skrev:
Brodernumsi skrev:Synes også det lyder mærkeligt, at et voksen menneske, har SÅ meget hjemve, at de påvirker hans valg af klub. Så er Danmark heller ikke større.
Du skal ikke lede længere end Helenius, for at finde en spiller der vendte hjem fordi han ikke kunne undvære familien. Hans familiesituation var så også ekstraordinær med to små tvillinger.
Der er også længere fra Birmingham til Aalborg, end fra København...og nu spiller han i Odense.
Det er da klart, at hvis to klubber er meget tæt på hinanden i forhold til løn, træner, resultater og faciliteter, så kan geografi spille ind, men ellers er jeg sikker på, at for langt de fleste spillere er det en bagatel.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 23. dec 2017, 16:09

Gaarde6 skrev:Løber normalt ikke med rygter herinde.
Følgende kan jeg heller ikke stå inde for, da det kommer 3 led ude fra.
Men derfor synes jeg da lige jeg ville dele det med jer. Så kan vi debattere om der kan være noget om rygtet eller om det er en and.
Kender en gut, hvis svigerfar er med i erhvervs klubben i AaB. Han sagde i dag at rygterne gik på at Tulio De Melo rigtig gerne ville tilbage til Aalborg og slutte karriereren. Det kunne man godt bilde mig ind.
Han sagde også at han havde hørt der skulle arbejdes på en spiller mellem jul og nytår. Han anede ikke hvem.

Skyd mig bare.. Ville bare lige lufte det.. Aner ikke om der er hold i det? Måske andre har hørt noget?
Det kunne være genialt med Tulio! Men det rimer ikke så godt med at wieghorst tror meget på Safranko, så jeg tror desværre det er en and.
Tulio ville ellers være en forstærkning med sin fysik og afslutninger i boksen. Og så ville det ikke skade at have en brasiliansk legekammerat til Rolim.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Funky » 23. dec 2017, 16:39

Tulio er 32. En 1-årig kontrakt kunne vel komme på tale, uden det nødvendigvis skulle betyde, at Safranko var kørt ude på et sidespor.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 23. dec 2017, 16:51

Funky skrev:Tulio er 32. En 1-årig kontrakt kunne vel komme på tale, uden det nødvendigvis skulle betyde, at Safranko var kørt ude på et sidespor.
Jamen det kunne være fantastisk. Og så kunne vi beholde ham i organisationen efterfølgende som assistent eller scout. ;) Så er der dømt brasserbold i AaB!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 23. dec 2017, 17:41

FCK har solgt en kant. Hvilket betyder at Kusk er længere væk end før.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamen » 23. dec 2017, 17:50

De Fem skrev:FCK har solgt en kant. Hvilket betyder at Kusk er længere væk end før.
Både og, FCK henter jo en ny uanset hvad til samme plads. Toutouh er væk til sommer så de er tvunget til at agere i dette vindue. Beslutningen om hvem der skal afsted ER med al sandsynlighed truffet - Verbic-salg eller ej.

Låst