Vejle - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Vejle - AaB

Indlæg af Gentleman Finn » 5. apr 2025, 21:08

Så tager vi hul på de 6 kampe i kvalifikationsspillet, der reelt er 6 points kampe. Den her kamp og næste uge hjemme mod Lyngby kan enten give os lidt afstand eller hive os ned på stregen, med 7 kampe tilbage. En kamp vi skal angribe, vores system har set bedst ud mod bund 3 holdene, især Sønderjyske, når vi tager teten.

Jeg ville personligt stille op med den samme opstilling fra sidste kamp, bare med Pudel ind i midterforsvaret sammen med Kramer. Vores midtbane trio kom hjem en dag før kampen Viborg og kan hjælpe med at forklare, hvorfor det kom til at se dårligt ud, mod den mest scorende offensiv i ligaen. Så jeg vil starte med de samme derinde, hvis ellers de er 100% klar, da jeg gerne vil angribe mod Vejle. Der er også en chance for at en af Bomholt/Davidsen starter, der begge spillede fint i de tidligere opgør mod dem, eller får en rolle fra bænken.

Det er min første kamptråd i min tid herinde, jeg regner stærkt med at det giver spillerne noget styrke, og forhåbentligt et par mål i fødderne :cool:

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: Vejle - AaB

Indlæg af Sauer » 5. apr 2025, 22:00

Gentleman Finn skrev:
5. apr 2025, 21:08
Så tager vi hul på de 6 kampe i kvalifikationsspillet, der reelt er 6 points kampe. Den her kamp og næste uge hjemme mod Lyngby kan enten give os lidt afstand eller hive os ned på stregen, med 7 kampe tilbage. En kamp vi skal angribe, vores system har set bedst ud mod bund 3 holdene, især Sønderjyske, når vi tager teten.

Jeg ville personligt stille op med den samme opstilling fra sidste kamp, bare med Pudel ind i midterforsvaret sammen med Kramer. Vores midtbane trio kom hjem en dag før kampen Viborg og kan hjælpe med at forklare, hvorfor det kom til at se dårligt ud, mod den mest scorende offensiv i ligaen. Så jeg vil starte med de samme derinde, hvis ellers de er 100% klar, da jeg gerne vil angribe mod Vejle. Der er også en chance for at en af Bomholt/Davidsen starter, der begge spillede fint i de tidligere opgør mod dem, eller får en rolle fra bænken.

Det er min første kamptråd i min tid herinde, jeg regner stærkt med at det giver spillerne noget styrke, og forhåbentligt et par mål i fødderne :cool:
Tillykke med kamptråden :). Jimenez har vist karantæne, så regner med, Bruus kommer ind for ham. Ellers enig i at holde fast i opstillingen foruden Pudel. Måske også Davidsen eller Bomholt i stedet for Isak.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4827
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Vejle - AaB

Indlæg af Kristian » 5. apr 2025, 22:31

Sauer skrev:
5. apr 2025, 22:00
Gentleman Finn skrev:
5. apr 2025, 21:08
Så tager vi hul på de 6 kampe i kvalifikationsspillet, der reelt er 6 points kampe. Den her kamp og næste uge hjemme mod Lyngby kan enten give os lidt afstand eller hive os ned på stregen, med 7 kampe tilbage. En kamp vi skal angribe, vores system har set bedst ud mod bund 3 holdene, især Sønderjyske, når vi tager teten.

Jeg ville personligt stille op med den samme opstilling fra sidste kamp, bare med Pudel ind i midterforsvaret sammen med Kramer. Vores midtbane trio kom hjem en dag før kampen Viborg og kan hjælpe med at forklare, hvorfor det kom til at se dårligt ud, mod den mest scorende offensiv i ligaen. Så jeg vil starte med de samme derinde, hvis ellers de er 100% klar, da jeg gerne vil angribe mod Vejle. Der er også en chance for at en af Bomholt/Davidsen starter, der begge spillede fint i de tidligere opgør mod dem, eller får en rolle fra bænken.

Det er min første kamptråd i min tid herinde, jeg regner stærkt med at det giver spillerne noget styrke, og forhåbentligt et par mål i fødderne :cool:
Tillykke med kamptråden :). Jimenez har vist karantæne, så regner med, Bruus kommer ind for ham. Ellers enig i at holde fast i opstillingen foruden Pudel. Måske også Davidsen eller Bomholt i stedet for Isak.
Isak på bænken. Ind med Davidsen. Der er brug for noget mandshjerte i morgen og Isak er modsætningen til det lige nu.

Meget meget vigtigt vi ikke taber slaget på midtbanen.

Ellers Pudel ind og Bruus for Jimenez.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Vejle - AaB

Indlæg af doukas » 5. apr 2025, 22:45

Kalle skal starte. Vi bliver simpelthen nød til at have nogen, som kan skralle lidt igennem.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
YentotreKaffe
2. div
2. div
Indlæg: 201
Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21

Re: Vejle - AaB

Indlæg af YentotreKaffe » 6. apr 2025, 01:16

Ja, det vil uanset hvad være de 6 x 6 pointskampe, selvom 3 point mod viborg havde lunet, der afgør hvor vi lander. Kunne godt have tænkt mig at starte med Sønderjyske, fordi vi har et fint tag på dem. Men de 2 af de 6 kommer mod Sønderjyske, hvilket giver mig en okay fornemmelse, hvis vi kommer ud af de næste 2 kampe godt (4-6 point).

Er Noel tilbage på træningsbanen, så kan han måske være i spil

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Vejle - AaB

Indlæg af AlbertE » 6. apr 2025, 01:41

Mine nerver kan ikke klare det her nedrykningsræs

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Vejle - AaB

Indlæg af R Rosenberg » 6. apr 2025, 08:18

Det sjove er, at vi kan ligge under stregen ved kickoff i dag.
Gad vide, hvordan mentaliteten på holdet ville have det med det.
Ædruelighedens stemme

Baatnakken
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
Favoritspiller: Prica

Re: Vejle - AaB

Indlæg af Baatnakken » 6. apr 2025, 08:28

R Rosenberg skrev:
6. apr 2025, 08:18
Det sjove er, at vi kan ligge under stregen ved kickoff i dag.
Gad vide, hvordan mentaliteten på holdet ville have det med det.
Hvad er der sjovt ved det?

Laumag
2. div
2. div
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. jan 2025, 08:34
Favoritspiller: Ib simonsen

Re: Vejle - AaB

Indlæg af Laumag » 6. apr 2025, 09:43

Samme opstilling ……er det ud fra det gamle ordsprog - never change a 0-4 loosing team.
Selvfølgelig skal der ændres- især skolegårds spilleren Isak han skal ikke spille før vi er sikre på nedrykning eller redning.
Vi har brug for der spiller for holdet og med entusiasme.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4119
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Vejle - AaB

Indlæg af baresi » 6. apr 2025, 10:09

Helenius med på bænken - kan holde til 20 min ift siger han
Dejlige nyheder

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Vejle - AaB

Indlæg af Dalbjerg » 6. apr 2025, 10:49

baresi skrev:
6. apr 2025, 10:09
Helenius med på bænken - kan holde til 20 min ift siger han
Dejlige nyheder
Skal bare sidde klar til at drøne ind på banen, hvis vi får et straffespark..

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Vejle - AaB

Indlæg af R Rosenberg » 6. apr 2025, 11:08

baresi skrev:
6. apr 2025, 10:09
Helenius med på bænken - kan holde til 20 min ift siger han
Dejlige nyheder
Bring it on!
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Vejle - AaB

Indlæg af Hanga » 6. apr 2025, 13:39

Jeg er desværre småsløj så jeg vil gerne give min billet til udebaneafsnittet videre for en donation til ATK. PM mig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12536
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Vejle - AaB

Indlæg af jonas386 » 6. apr 2025, 13:40

Vil stadig gerne se en offensiv med Widell, Isak og Jørgensen. Hernes, Davidsen og Bomholt/Jasson på midten. Hvis ikke Pudel er klar, håber jeg på Makoli..

Müller
Jørgensen-Kramer-Pudel-Bruus
Davidsen-Hernes-Jasson
Isak-Widell
Jørgensen

2-0 til de røde. Jubel og glæde hele vejen ind i næste uge.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1281
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Vejle - AaB

Indlæg af Spanky » 6. apr 2025, 13:42

Har vi Bjarne med i dag?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Vejle - AaB

Indlæg af R Rosenberg » 6. apr 2025, 13:46

Spanky skrev:
6. apr 2025, 13:42
Har vi Bjarne med i dag?
Spændingen udløses om 14 minutter. Solide Bjarne eller mere spændende Oumar.
Ædruelighedens stemme

FlemmingG
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Vejle - AaB

Indlæg af FlemmingG » 6. apr 2025, 14:25

Silkeborg foran med 2-0 mod Lyngby. Kan vi håbe at Lyngby måske har tabt luften lidt?
1-1 mellem Viborg og Sønderjyske

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4119
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Vejle - AaB

Indlæg af baresi » 6. apr 2025, 15:00

KJ - Kramer - pudel - Bruus
Travis - Davidsen
Mj - Isak - Widell
Ross

Start 11 er en men i tvivl om formationen

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Vejle - AaB

Indlæg af R Rosenberg » 6. apr 2025, 15:02

baresi skrev:
6. apr 2025, 15:00
KJ - Kramer - pudel - Bruus
Travis - Davidsen
Mj - Isak - Widell
Ross

Start 11 er en men i tvivl om formationen
Vel vores stærkest mulige opstilling. Kun Ross er off.
Ædruelighedens stemme

Brizzie1885
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 29. jan 2025, 19:23
Favoritspiller: Widell

Re: Vejle - AaB

Indlæg af Brizzie1885 » 6. apr 2025, 15:03

Laumag skrev:
6. apr 2025, 09:43
Samme opstilling ……er det ud fra det gamle ordsprog - never change a 0-4 loosing team.
Selvfølgelig skal der ændres- især skolegårds spilleren Isak han skal ikke spille før vi er sikre på nedrykning eller redning.
Vi har brug for der spiller for holdet og med entusiasme.
Jeg er oprigtigt lettet over, at debatsiden her ikke har det mindste at skulle have sagt ift. startopstillingen. Hvis vi skulle sætte holdet efter tilfældige mavefornemmelser og skolegårdspsykologi, var vi nok endt med at spille 4-4-2 med viceværten på højre fløj og kommentarfeltets mest højlydte som spillende træner. Gudskelov for fagfolk.

Besvar