Jeg ville personligt stille op med den samme opstilling fra sidste kamp, bare med Pudel ind i midterforsvaret sammen med Kramer. Vores midtbane trio kom hjem en dag før kampen Viborg og kan hjælpe med at forklare, hvorfor det kom til at se dårligt ud, mod den mest scorende offensiv i ligaen. Så jeg vil starte med de samme derinde, hvis ellers de er 100% klar, da jeg gerne vil angribe mod Vejle. Der er også en chance for at en af Bomholt/Davidsen starter, der begge spillede fint i de tidligere opgør mod dem, eller får en rolle fra bænken.
Det er min første kamptråd i min tid herinde, jeg regner stærkt med at det giver spillerne noget styrke, og forhåbentligt et par mål i fødderne





