Velkommen Kristoffer Wichmann

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Velkommen Kristoffer Wichmann

Indlæg af gwailo » 24. apr 2025, 16:45

Stort velkommen til træner Wichmann.
Her er lidt videoer fra idag, hvor man får en klarere billede af hvem han er. Interviewet fra tv3 kommer godt omkring og varer små 20 minutter. Her kommer han blandt andet ind på spillestil. Der bliver sagt nogle af de samme ting som Menno siger, men han fremhæver også et fundament, der skal på plads.

Jeg kan lide, hvad jeg hører indtil videre. Synes han taler godt for sig og virker til at have passion og tro på egne evner.

https://sport.tv2.dk/live/fodbold/2025- ... ny-traener

https://aabsport.dk/nyheder/2025/april/ ... ner-i-AaB/

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... g-visioner
// gwailo

Sapiens
1. div
1. div

Re: Velkommen Kristoffer Wichmann

Indlæg af Sapiens » 24. apr 2025, 19:40

Fede interviews, tak for at dele.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 25. apr 2025, 07:37

Fint førstehåndsindtryk i de interviews.

Umiddelbart tænker jeg at han er et oplagt valg, ud fra de ledige realistiske kandidater.

Det er en speciel situation hvor man først og fremmest har et meget kortsigtet fokus. Lad os håbe han kan give os 5-10 % ekstra energi på mandag.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 25. apr 2025, 07:46

Forza skrev:
25. apr 2025, 07:37
Fint førstehåndsindtryk i de interviews.

Umiddelbart tænker jeg at han er et oplagt valg, ud fra de ledige realistiske kandidater.

Det er en speciel situation hvor man først og fremmest har et meget kortsigtet fokus. Lad os håbe han kan give os 5-10 % ekstra energi på mandag.
Dine procentforøgelser samt en kende mere skarphed i begge ender kan give de ekstra point, der sikrer overlevelse.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 25. apr 2025, 09:29

gwailo skrev:
24. apr 2025, 16:45
Stort velkommen til træner Wichmann.
Her er lidt videoer fra idag, hvor man får en klarere billede af hvem han er. Interviewet fra tv3 kommer godt omkring og varer små 20 minutter. Her kommer han blandt andet ind på spillestil. Der bliver sagt nogle af de samme ting som Menno siger, men han fremhæver også et fundament, der skal på plads.

Jeg kan lide, hvad jeg hører indtil videre. Synes han taler godt for sig og virker til at have passion og tro på egne evner.

https://sport.tv2.dk/live/fodbold/2025- ... ny-traener

https://aabsport.dk/nyheder/2025/april/ ... ner-i-AaB/

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... g-visioner
Imponerende godt interview af Viasat og Kasper Marker. Det havde jeg ikke lige set komme fra dem.

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold

Indlæg af KongGulerod » 28. apr 2025, 09:20

Indlæg af Kristoffer på Instagram:
Kære alle

Sent onsdag aften skrev jeg under på en kontrakt, der gør mig til ny kaptajn på Nordjyllands fodboldflagskib.

Det er jeg både stolt og ydmyg over. For jeg er nordjyde. Til benet. Jeg trådte mine barnestøvler i Støvring. Sang med fra Aalborg Portland Parks tribuner som knægt. Og brugte det meste af min ungdom på Hornevej. AaB har ikke bare formet mig som fodboldspiller. Men som menneske.

Siden 1885 har klubben høstet mange store triumfer. Forbinder vi fortidens værdier, med den nye vej der lagt for fremtiden, så vender vi der her sammen.

Derfor er jeg vendt hjem. Vi skal have bragt AaB tilbage. Som en fast del af superligaen. Og som den udfordrer, der i gode sæsoner kan drille selv de største.

Det kræver hårdt arbejde, sammenhold og tålmodighed. Det håber jeg, alle nordjyder er indstillede på. Men tilbage skal vi. For det er der, vi hører hjemme.

Det hele begynder i aften. Vi starter et nyt kapitel med mig. Sammen. Jeg kan ikke love, at vi vinder. Ikke engang, at vi overlever i superligaen. Men jeg kan love, at det AaB-hold jeg sender på banen, vil kæmpe, til blodet sprøjter for den bolsjestribede trøje. Vi vil gøre alt for at gøre jer stolte. Så håber jeg til gengæld, at I vil give alt, hvad I har på tribunerne.

Tusinde tak til alle for den varme velkomst jeg har fået, det har været overvældende🙌

Håber vi ses på stadion!

Kh Kristoffer

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 26. maj 2025, 14:22

Jesus Christ on a stick, hvor er det et shitshow i AaB.

Uj med Wikkern efter 5 kampe.

Det var sgu da alligevel imponerende galeshus niveau.
Uden Synd Ingen Frelse

jens fup
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Indlæg af jens fup » 26. maj 2025, 14:36

Min nevø har et fedt udtryk om klubber der kaos-fyrer trænere på samlebånd: Palermo! AaB er hverken nordens Paris eller Hamburg, men helt klart Palermo nu! Fremtidige trænere får nok kun en dag-til-dag kontrakt. Andet ville være for dyrt.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 26. maj 2025, 15:18

jens fup skrev:
26. maj 2025, 14:36
Min nevø har et fedt udtryk om klubber der kaos-fyrer trænere på samlebånd: Palermo! AaB er hverken nordens Paris eller Hamburg, men helt klart Palermo nu! Fremtidige trænere får nok kun en dag-til-dag kontrakt. Andet ville være for dyrt.
Men Zamparini stillede sig i det mindste op og kaldte den fyrede træner for forskellige ukvemsord. Indtil videre får vi tysk tavshed :)

Baatnakken
1. div
1. div
Favoritspiller: Prica

Indlæg af Baatnakken » 26. maj 2025, 16:37

Sauer skrev:
26. maj 2025, 15:18
jens fup skrev:
Men Zamparini stillede sig i det mindste op og kaldte den fyrede træner for forskellige ukvemsord. Indtil videre får vi tysk tavshed :)
Nej

https://www.tv2nord.dk/aalborg/AaBs-bes ... r-fyringer

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 26. maj 2025, 17:02

Baatnakken skrev:
26. maj 2025, 16:37
Sauer skrev:
26. maj 2025, 15:18
jens fup skrev:
Nej

https://www.tv2nord.dk/aalborg/AaBs-bes ... r-fyringer
"put a successful team on the pitch in July" min bare røv.

De vil ikke tilføre flere penge, men fortsætter bare med pladespilleren i hak. Fuck af med jer.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 26. maj 2025, 17:58

Der er også forskel på de to ligaer, i 1. Div skal vi kunne skabe kampene i højere grad, om Wichmann er manden til det, det har de nok vurderet ikke været tilfældet. Havde vi blevet i suppen, havde det nok givet mere mening at fortsætte med Wichmann, til at stabilisere holdet.

Omvendt så kan det også ligne et skud i mørket, der dog kom alt for sent. Skulle man have håbet på en trænerfyring ville give pote skulle det som minimum været sket med 2 måneder tilbage, eller 10 kampe.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 26. maj 2025, 18:09

Gentleman Finn skrev:
26. maj 2025, 17:58
Der er også forskel på de to ligaer, i 1. Div skal vi kunne skabe kampene i højere grad, om Wichmann er manden til det, det har de nok vurderet ikke været tilfældet. Havde vi blevet i suppen, havde det nok givet mere mening at fortsætte med Wichmann, til at stabilisere holdet.

Omvendt så kan det også ligne et skud i mørket, der dog kom alt for sent. Skulle man have håbet på en trænerfyring ville give pote skulle det som minimum været sket med 2 måneder tilbage, eller 10 kampe.
Altså skabe kampene ligesom sidst vi var i 1. Division?

Nå, men lad os se, om tyskerne har lært noget som helst af deres fejl. Jeg har mine tvivl.

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 26. maj 2025, 19:29

FIDEL skrev:
26. maj 2025, 18:09
Gentleman Finn skrev:
26. maj 2025, 17:58

Altså skabe kampene ligesom sidst vi var i 1. Division?

Nå, men lad os se, om tyskerne har lært noget som helst af deres fejl. Jeg har mine tvivl.

Besvar