AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
- doukas
- Allstar

- Indlæg: 4630
- Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
3 udemærkede pladser ved siden af hinanden på Complea-tribunen gives væk.
Skriv PM, hvis det har interesse.
Skriv PM, hvis det har interesse.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
PB sendt
Tror på en overbevisende sejr idag.
Tror på en overbevisende sejr idag.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Det er vel nærmest en must-win kamp i dag. Vi er nødt til snart at hægte os på toppen og ikke mindst vise noget mod de andre tophold i rækken, vi er vel forhelvede stadig AaB.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Hvorvidt vi kan vinde den her kamp afhænger især af vores skadesituation, som Bjelland også antyder:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... en-svaghed
Og hvor er AaBs hjemmeside da bare røvsyg: En masse artikler om græskarudskæring og autografskrivning, men bortset fra Højers (ligegyldige) interview er der intet om det, som er interessant: AaBs hold. Så ingen aner om Kallesøe, Makolli eller Andersson er klar - skulle det være en forretningshemmelighed, åh i guder!
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Er det ikke ret normalt, at man holder den slags tæt til kroppen? Vel også derfor, vi og mange andre klubber ikke længere annoncerer holdkortet dagen forinden. Og at Bjelland spekulerer i det.Pollack2 skrev: ↑25. okt 2025, 11:56Hvorvidt vi kan vinde den her kamp afhænger især af vores skadesituation, som Bjelland også antyder:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... en-svaghed
Og hvor er AaBs hjemmeside da bare røvsyg: En masse artikler om græskarudskæring og autografskrivning, men bortset fra Højers (ligegyldige) interview er der intet om det, som er interessant: AaBs hold. Så ingen aner om Kallesøe, Makolli eller Andersson er klar - skulle det være en forretningshemmelighed, åh i guder!
Skal ikke læses som et forsvar for græskarudskæring.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Desværre er ingen af de 3 blevet klar. Det ligner Marc Nielsen på venstre back, Arnorsson i centerforsvaret og Jasson eller Maarup på højre back.

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
- Krage
- 1. div

- Indlæg: 453
- Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Vil ikke afskrive sommerens (sidste halvdel af) køb endnu. De var købt som klare forstærkninger og det er kun Tiedemann der har været plug and play, mens de andre skal have mere tid - desværre tid som vi ikke har...FlemmingG skrev: ↑25. okt 2025, 13:15Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
det er godt nok tarveligt at konkludere på handler der blev foretaget for under 2 måneder siden….FlemmingG skrev: ↑25. okt 2025, 13:15Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
synes også det er helt på månen at påstå at Andersson ikke er en forstærkning !
hjertet i nord 
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Uha
Angrebet skal simpelthen score på sine chancer, hvis der skal point på kontoen idag
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Kallesøe og Andersson er solide forstærkninger, som desværre er løbet ind i skader. Kaasa kan da sagtens nå at vise sig at være en forstærkning også. Hans seneste indhop var ret godt.FlemmingG skrev: ↑25. okt 2025, 13:15Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
Vi er bare ret hårdt ramt af skader i forsvaret. Pudel, Makolli, Kallesøe, Andersson. Det er jo forbandet uheldigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Shit en start 11er
Puha det forsvar får sgu noget at se til.
Men fatter ikke et en Tcacenco er så langt væk fra at prøve den højre back.
Og Ross - er han 8er
Håpnes og kaasa ingen af dem i start 11eren heller …
Puha det forsvar får sgu noget at se til.
Men fatter ikke et en Tcacenco er så langt væk fra at prøve den højre back.
Og Ross - er han 8er
Håpnes og kaasa ingen af dem i start 11eren heller …
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Man må vel gå ud fra de vurdere han ikke er klar til at løfte opgaven, de ser ham vel hver dag på træningsbanen, jeg forstår det heller ikke når man gav ham en forlængelse den gang, og han gjorde det da rimelig stabilt de få gange han fik chancen op til forlængelsen.
Var kaasa ikke kommet tilbage fra en skade, måske han ikke er klar til og spille 90 endnu men blot en halveg eller lign.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Kaasa var skadet op til seneste kamp, og ydesen var til den overrasket over han overhovedet var kommet på banen. Det er formentlig stadig det der holder ham på bænken.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Nej, det er ikke nogen stor opstilling.
Lad os håbe Maarup lykkes på backen. Egentlig vildt at mangle fire mulige højre backs.
Kaasa er vist på skånekost, så lad os lige vente med dommene om fejlkøb endnu…
Lad os håbe Maarup lykkes på backen. Egentlig vildt at mangle fire mulige højre backs.
Kaasa er vist på skånekost, så lad os lige vente med dommene om fejlkøb endnu…
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Den lugter stærkt af 0 point. Med en side-dunst af ydmygelse på eget græs.
Ædruelighedens stemme
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Får man krattet 1 point ind i dag så skal man være gladR Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 13:58Den lugter stærkt af 0 point. Med en side-dunst af ydmygelse på eget græs.
Det her lugter lidt af klar lyngby sejr
Vi ser meget svage ud når Adam og Kalle ikke er der…
Puha håber på det bedste
Men nu skal de ud og fighte fra 1. Sekund
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Adam lyder dog til at være på trapperne igen, men jo, vi har jo set en hel del bedre ud med de to på backsne. Er også satans uheldigt med de mange skader i forsvaret. Var der nogle der fangede hvad der skete med Makolli i øvrigt? Kallesøe's setback er forhåbentligt ikke så galt, jeg fangede ikke hvad der var galt med ham
-
Baatnakken
- 1. div

- Indlæg: 258
- Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
- Favoritspiller: Prica
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Speakeren ved indløb "Og på banen kommer her gæsterne fra Køge Boldklub"".. få nu den båtnakke væk



