Esbjerg - AaB d. 10.10.26
- andy
- 2. div

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Esbjerg - AaB d. 10.10.26
Så er vi ENDELIG ved at være igennem den ulideligt lange landskampstermin. Den havde nok ikke føltes nær så lang hvis ikke Vendsyssel havde scoret det freak-mål fra midten.
Nå men jeg gætter på følgende line-up:
Müller
Forsvar: Tibo, Søndergaard, Makkoli, Noel
Midtbane: Jasson, Møller, Kaasa
Kanter/Angreb: Kubel, Jubril, Normann
Nå men jeg gætter på følgende line-up:
Müller
Forsvar: Tibo, Søndergaard, Makkoli, Noel
Midtbane: Jasson, Møller, Kaasa
Kanter/Angreb: Kubel, Jubril, Normann
Re: Esbjerg - AaB d. 10.10.26
Müller
Tibo, Søndergaard, Tiedeman, Makolli
Jasson, Kaasa, Tielemans
Kubel, Møller, Normann
EDIT: Er Tiedemans karantæne ikke ovre?
Tibo, Søndergaard, Tiedeman, Makolli
Jasson, Kaasa, Tielemans
Kubel, Møller, Normann
EDIT: Er Tiedemans karantæne ikke ovre?
RAUS RAUS SSE!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
- andy
- 2. div

Nope. Han har også karantæne i morgen.
Kan sagtens være det bliver Thielemans i stedet for Møller.
Kan sagtens være det bliver Thielemans i stedet for Møller.
Jeg gætter på
Muller (hvis klar)
Tibo - Søndergaard - makolli - marc
Tielemanns - Jasson - kaasa
Møller - adedeji - Normann
Jeg tror ikke Kubel bare får pladsen retur men tror ogvjober faktisk på at med Marc seneste par kampe også mod Randers at han får vb. Noel får den desværre nok men syns Marc har fortjent den. Og vi står bare bedre med hans evner på bolden.
Adedeji blir ik fjernet som 9er.
Og tielemanns tror jeg er i start 11eren allerede nu
Muller (hvis klar)
Jeg tror ikke Kubel bare får pladsen retur men tror ogvjober faktisk på at med Marc seneste par kampe også mod Randers at han får vb. Noel får den desværre nok men syns Marc har fortjent den. Og vi står bare bedre med hans evner på bolden.
Det er et godt bud. Men ved vi noget om Müller? Jeg kunne nu også godt se Kubel tage pladsen fra Møller.baresi skrev: ↑9. okt 2026, 11:10Jeg gætter på
Muller (hvis klar)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
ved intet om mûller. ja det kan jeg også, men så tager møller til gengæld pladsen fra Tielemanns, for man sætter ikke møller af nu efter de kampe han i træk har haft nu. Og det er jo også ham de vil satse på. Hvis kubel tager den ryger møller ned på 8eren. og der er han nok også bedre. Men tielemanns han banker satme på... og han skal snart være i start 11eren for han har noget vi mangler. Ekstrem boldsikker, et klogt hoved og et godt drive.Funky skrev: ↑9. okt 2026, 12:29Det er et godt bud. Men ved vi noget om Müller? Jeg kunne nu også godt se Kubel tage pladsen fra Møller.baresi skrev: ↑9. okt 2026, 11:10Jeg gætter på
Muller (hvis klar)
Er Tibo Persyn klar? Mener ikke, at han fik minutter i træningskampen mod Randers
- andy
- 2. div

Kom nu for fanden I røde ***hoveder. Vis nu at I vil det her!!!!
Indstillingen har været fin siden pokalnedsmeltningen. Individuelt er der også meget at skyde med. Spørgsmålet er, om vi kan blive sammenspillet nok i tide, og samtidig klare skader på centrale poster.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- andy
- 2. div

Ja. Enig. Men utroligt at vi skulle derhen først.
Jeg er meget spændt på at se hvordan vores to young guns i midterforsvaret klarer opgaven. Det så meget lovende ud i Hvidovre. Lad os håbe de kan fortsætte takterne. Og hvis så Normann begynder at finde lidt skarphed... Hold nu kæft nogle chancer han har formøblet på det sidste.
Af det jeg har set så er der ganske rigtigt blevet skruet op for indsatserne, men der er stadig en tendens til at tage lidt for let på tingene i situationer... Som f.eks. måden hvorpå vi giver Vendsyssel muligheden for at udligne senest. Der er ikke plads til hæl og tå midt på banen når en kamp skal lukkes ned eller tid til at stå at sove lidt for langt oppe på banen når man er målmand. Der skal bare være 100% fokus til sidste sekund.
Jeg har ikke set en eneste Esbjerg kamp men det undrer mig at de befinder sig helt nede i bunden. Med ny træner ved roret kan man godt frygte at de finder noget andet frem i dag. Jeg håber at vi er klar i alle 90+ min.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14