Jeg er selv mest til AaB Ishockey, men jeg synes at AaB Basket trænger til noget hjælp. Jeg ved at for folk i Aalborg skal få øjnene op for basketball skal de være i toppen.
Jeg har bemærket at der i basketligaen så småt er kommet fankultur som minder om den man ser i fodbold, ishockey og håndbold, self i meget mindre omfang.....
Nu er det så jeg foreslår at vi andre AaB'ere (Ishockey, Fodbold og Håndbold) giver AaB Bakset den støtte man bør give en sport indenfor AaB!
Vi som AaB'ere har mulighed for, uden tvivl, at lave den vildeste hjemmebane i basketligaen, de andre vil ikke kunne match AaB! Med vores sange, flag, trøjer osv. vil det blive den fedeste kulisse i basketligaen.
Så hvad siger i til det AaB'ere? Skal vi fylde den stadionhal op og feste, skrige, skråle og synge som rigtige AaB'ere gør?! Gu fanden ska vi da det!!!
Der kommer på et tidspunkt en TV kamp som jeg synes ville være perfekt til at vise basketligaen hvad det vil sige at være oppe i mod AaB! Synes vi skal snakke om det når vi ved hvilken dato det bliver.
Er der opbakning til dette forslag, makere oz som AaB'ere som i de øvrige sportsgrene?!