Søgningen gav 362 resultater

af Dr.Jones
8. apr 2026, 11:54
Forum: AaB
Emne: Fanforeningen
Svar: 104
Visninger: 52588

Re: Fanforeningen

Jeg har nu tilmeldt mig, men kom for sent ift fuldmagten... sorry.

Tak for at tage kampen! :aabfan:
af Dr.Jones
6. mar 2026, 20:56
Forum: AaB
Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Svar: 284
Visninger: 14297

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Hvorfor er det, at Müller ikke kan gå ud at afværge bolde der bliver lagt en halv meter fra målstregen? Hans evner i luftrummet er simpelthen horrible ringe! Ikke desto mindre har han faktisk været blandt vores bedste i denne kamp. Redningen umiddelbart inden scoringen var stærk, ligesom han redded...
af Dr.Jones
6. mar 2026, 20:55
Forum: AaB
Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Svar: 284
Visninger: 14297

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Er der flere tennisbolde tilbage i Nordjylland?

I dag markerer AaB laveste punkt jeg kan huske.
af Dr.Jones
6. mar 2026, 20:49
Forum: AaB
Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Svar: 284
Visninger: 14297

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Fucking elendighed! Hvorfor starter man ikke med det bedste hold? Pinligt.
af Dr.Jones
6. mar 2026, 20:41
Forum: AaB
Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Svar: 284
Visninger: 14297

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

RufusTheDog skrev:
6. mar 2026, 20:35
Forza skrev:
6. mar 2026, 20:23
Vi vil gerne lave indlæg men har ingen oppe foran der kan heade. Herligt.

Og nu: vores bedste indlægsfod ud, og vores bedste header ind. Stærkt.
På fucking tide, men synes den kommer for sent.
100% sikkert for sent….
af Dr.Jones
6. mar 2026, 20:01
Forum: AaB
Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Svar: 284
Visninger: 14297

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Der er for mange elendige spillere på holdet. Bedste mand i bag4 er over the Hill og bedste angriber sidder på bænken. Jeg troede på oprykning - men det er det med tro - man kan ikke se beviset nogensteder. Højer tror jeg er en ok træner, men om jeg fatter han starter Helle på bænken efter sidste k...
af Dr.Jones
6. mar 2026, 19:54
Forum: AaB
Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Svar: 284
Visninger: 14297

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Der er for mange elendige spillere på holdet. Bedste mand i bag4 er over the Hill og bedste angriber sidder på bænken. Jeg troede på oprykning - men det er det med tro - man kan ikke se beviset nogensteder. Højer tror jeg er en ok træner, men om jeg fatter han starter Helle på bænken efter sidste ka...
af Dr.Jones
2. feb 2026, 22:52
Forum: AaB transfers
Emne: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Svar: 1112
Visninger: 136426

Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)

Kokkefar skrev:
2. feb 2026, 22:34
John Møller lukker vinduet i Ripodsten.
Voldsomt skuffende vindue. Hvor mange træningspas er der at forbedre sig på inden sæsonen starter op? Odin på lokum, jeg troede ikke vi kunne synke hertil….
af Dr.Jones
8. jan 2026, 11:01
Forum: AaB transfers
Emne: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Svar: 1112
Visninger: 136426

Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)

Werder vil af med Isak Hansen-Aarøen, skal vi slå til? Han bidrog med nul og niks, så nej tak. Jeg syntes han var et frisk pust og spillede godt i første par mdr men kæmpede med dårlige medspillere og så faldt hans nivue. Kunne man få ham billigt så kunne jeg se en ide i det, men det er ikke noget ...
af Dr.Jones
7. jan 2026, 23:43
Forum: AaB transfers
Emne: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Svar: 1112
Visninger: 136426

Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)

Werder vil af med Isak Hansen-Aarøen, skal vi slå til? Han bidrog med nul og niks, så nej tak. Jeg syntes han var et frisk pust og spillede godt i første par mdr men kæmpede med dårlige medspillere og så faldt hans nivue. Kunne man få ham billigt så kunne jeg se en ide i det, men det er ikke noget ...
af Dr.Jones
4. nov 2025, 09:56
Forum: AaB
Emne: Fanforeningen
Svar: 104
Visninger: 52588

Re: Fanforeningen

Er der stadig liv i det her projekt?
af Dr.Jones
1. nov 2025, 15:30
Forum: AaB
Emne: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Svar: 119
Visninger: 38797

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Godt angreb, flot mål…. Jinxede lige jeg elendigheden?!
af Dr.Jones
1. nov 2025, 15:29
Forum: AaB
Emne: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Svar: 119
Visninger: 38797

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Kæft, hvor er vi pis. Elendighed i 60 min.

Hver gang man tror der er et begyndende håb, er vi tilbage med en frisk pose lort
af Dr.Jones
1. nov 2025, 14:48
Forum: AaB
Emne: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Svar: 119
Visninger: 38797

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Elendig halv. Hvor er midtbanen? Dårlig bane er ingen undskyldning.

Flot mål.
af Dr.Jones
25. okt 2025, 15:42
Forum: AaB
Emne: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Svar: 202
Visninger: 61993

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Kunji skrev:
25. okt 2025, 15:41
Pueha. Jeg har ikke meget tiltro til, at vi kan parere i 10 minutter med den her defensiv, på det her tidspunkt.
Samme her. Vi smider den, hvis vi bare stiller os ned.
af Dr.Jones
4. okt 2025, 11:44
Forum: AaB
Emne: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Svar: 148
Visninger: 116109

Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.

Største problem er at ingen barer i Kbh gider købe den pakke - så man kan ikke engang tage ud og se den... :thumbsdown: Du kan næsten altid regne med at se AaB’s kampe på Boulevardcafeen på Sønder Boulevard, som er stamsted for en flok AaB’ere. Er 99 % sikker på, de også viser kampen i aften. Har v...
af Dr.Jones
4. okt 2025, 09:09
Forum: AaB
Emne: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Svar: 148
Visninger: 116109

Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.

Største problem er at ingen barer i Kbh gider købe den pakke - så man kan ikke engang tage ud og se den... :thumbsdown: Du kan næsten altid regne med at se AaB’s kampe på Boulevardcafeen på Sønder Boulevard, som er stamsted for en flok AaB’ere. Er 99 % sikker på, de også viser kampen i aften. Har v...
af Dr.Jones
2. okt 2025, 09:43
Forum: AaB
Emne: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Svar: 148
Visninger: 116109

Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.

Største problem er at ingen barer i Kbh gider købe den pakke - så man kan ikke engang tage ud og se den... :thumbsdown:
af Dr.Jones
22. sep 2025, 10:17
Forum: AaB
Emne: AaB vs. B93 21.09.2025 kl. 15.00
Svar: 155
Visninger: 103664

Re: AaB vs. B93 21.09.2025 kl. 15.00

Riposten er ikke online, eller var det noget med at de smed den på nordjyske app først?! Ja, det er deres nye gakkede påfund. Der går et par dage, før den er tilgængelig andre steder. Skal man logge ind eller? Jeg syntes ikke jeg kan finde noget-som-helst på app’en. Man skal logge ind. Derefter er ...
af Dr.Jones
22. sep 2025, 07:41
Forum: AaB
Emne: AaB vs. B93 21.09.2025 kl. 15.00
Svar: 155
Visninger: 103664

Re: AaB vs. B93 21.09.2025 kl. 15.00

R Rosenberg skrev:
22. sep 2025, 07:14
Dr.Jones skrev:
21. sep 2025, 23:58
Riposten er ikke online, eller var det noget med at de smed den på nordjyske app først?!
Ja, det er deres nye gakkede påfund. Der går et par dage, før den er tilgængelig andre steder.
Skal man logge ind eller? Jeg syntes ikke jeg kan finde noget-som-helst på app’en.