Tak for at tage kampen!
Søgningen gav 362 resultater
- 8. apr 2026, 11:54
- Forum: AaB
- Emne: Fanforeningen
- Svar: 104
- Visninger: 52588
Re: Fanforeningen
Jeg har nu tilmeldt mig, men kom for sent ift fuldmagten... sorry.
Tak for at tage kampen!
Tak for at tage kampen!
- 6. mar 2026, 20:56
- Forum: AaB
- Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
- Svar: 284
- Visninger: 14297
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Hvorfor er det, at Müller ikke kan gå ud at afværge bolde der bliver lagt en halv meter fra målstregen? Hans evner i luftrummet er simpelthen horrible ringe! Ikke desto mindre har han faktisk været blandt vores bedste i denne kamp. Redningen umiddelbart inden scoringen var stærk, ligesom han redded...
- 6. mar 2026, 20:55
- Forum: AaB
- Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
- Svar: 284
- Visninger: 14297
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Er der flere tennisbolde tilbage i Nordjylland?
I dag markerer AaB laveste punkt jeg kan huske.
I dag markerer AaB laveste punkt jeg kan huske.
- 6. mar 2026, 20:49
- Forum: AaB
- Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
- Svar: 284
- Visninger: 14297
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Fucking elendighed! Hvorfor starter man ikke med det bedste hold? Pinligt.
- 6. mar 2026, 20:41
- Forum: AaB
- Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
- Svar: 284
- Visninger: 14297
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
100% sikkert for sent….
- 6. mar 2026, 20:01
- Forum: AaB
- Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
- Svar: 284
- Visninger: 14297
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Der er for mange elendige spillere på holdet. Bedste mand i bag4 er over the Hill og bedste angriber sidder på bænken. Jeg troede på oprykning - men det er det med tro - man kan ikke se beviset nogensteder. Højer tror jeg er en ok træner, men om jeg fatter han starter Helle på bænken efter sidste k...
- 6. mar 2026, 19:54
- Forum: AaB
- Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
- Svar: 284
- Visninger: 14297
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Der er for mange elendige spillere på holdet. Bedste mand i bag4 er over the Hill og bedste angriber sidder på bænken. Jeg troede på oprykning - men det er det med tro - man kan ikke se beviset nogensteder. Højer tror jeg er en ok træner, men om jeg fatter han starter Helle på bænken efter sidste ka...
- 2. feb 2026, 22:52
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
- Svar: 1112
- Visninger: 136426
- 8. jan 2026, 11:01
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
- Svar: 1112
- Visninger: 136426
Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Werder vil af med Isak Hansen-Aarøen, skal vi slå til? Han bidrog med nul og niks, så nej tak. Jeg syntes han var et frisk pust og spillede godt i første par mdr men kæmpede med dårlige medspillere og så faldt hans nivue. Kunne man få ham billigt så kunne jeg se en ide i det, men det er ikke noget ...
- 7. jan 2026, 23:43
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
- Svar: 1112
- Visninger: 136426
Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Werder vil af med Isak Hansen-Aarøen, skal vi slå til? Han bidrog med nul og niks, så nej tak. Jeg syntes han var et frisk pust og spillede godt i første par mdr men kæmpede med dårlige medspillere og så faldt hans nivue. Kunne man få ham billigt så kunne jeg se en ide i det, men det er ikke noget ...
- 4. nov 2025, 09:56
- Forum: AaB
- Emne: Fanforeningen
- Svar: 104
- Visninger: 52588
Re: Fanforeningen
Er der stadig liv i det her projekt?
- 1. nov 2025, 15:30
- Forum: AaB
- Emne: Middelfart - AaB den 1. november 2025
- Svar: 119
- Visninger: 38797
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Godt angreb, flot mål…. Jinxede lige jeg elendigheden?!
- 1. nov 2025, 15:29
- Forum: AaB
- Emne: Middelfart - AaB den 1. november 2025
- Svar: 119
- Visninger: 38797
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Kæft, hvor er vi pis. Elendighed i 60 min.
Hver gang man tror der er et begyndende håb, er vi tilbage med en frisk pose lort
Hver gang man tror der er et begyndende håb, er vi tilbage med en frisk pose lort
- 1. nov 2025, 14:48
- Forum: AaB
- Emne: Middelfart - AaB den 1. november 2025
- Svar: 119
- Visninger: 38797
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Elendig halv. Hvor er midtbanen? Dårlig bane er ingen undskyldning.
Flot mål.
Flot mål.
- 25. okt 2025, 15:42
- Forum: AaB
- Emne: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
- Svar: 202
- Visninger: 61993
- 4. okt 2025, 11:44
- Forum: AaB
- Emne: AaB - HB Køge den 2. oktober.
- Svar: 148
- Visninger: 116109
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Største problem er at ingen barer i Kbh gider købe den pakke - så man kan ikke engang tage ud og se den... :thumbsdown: Du kan næsten altid regne med at se AaB’s kampe på Boulevardcafeen på Sønder Boulevard, som er stamsted for en flok AaB’ere. Er 99 % sikker på, de også viser kampen i aften. Har v...
- 4. okt 2025, 09:09
- Forum: AaB
- Emne: AaB - HB Køge den 2. oktober.
- Svar: 148
- Visninger: 116109
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Største problem er at ingen barer i Kbh gider købe den pakke - så man kan ikke engang tage ud og se den... :thumbsdown: Du kan næsten altid regne med at se AaB’s kampe på Boulevardcafeen på Sønder Boulevard, som er stamsted for en flok AaB’ere. Er 99 % sikker på, de også viser kampen i aften. Har v...
- 2. okt 2025, 09:43
- Forum: AaB
- Emne: AaB - HB Køge den 2. oktober.
- Svar: 148
- Visninger: 116109
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Største problem er at ingen barer i Kbh gider købe den pakke - så man kan ikke engang tage ud og se den... 
- 22. sep 2025, 10:17
- Forum: AaB
- Emne: AaB vs. B93 21.09.2025 kl. 15.00
- Svar: 155
- Visninger: 103664
Re: AaB vs. B93 21.09.2025 kl. 15.00
Riposten er ikke online, eller var det noget med at de smed den på nordjyske app først?! Ja, det er deres nye gakkede påfund. Der går et par dage, før den er tilgængelig andre steder. Skal man logge ind eller? Jeg syntes ikke jeg kan finde noget-som-helst på app’en. Man skal logge ind. Derefter er ...
- 22. sep 2025, 07:41
- Forum: AaB
- Emne: AaB vs. B93 21.09.2025 kl. 15.00
- Svar: 155
- Visninger: 103664
Re: AaB vs. B93 21.09.2025 kl. 15.00
Skal man logge ind eller? Jeg syntes ikke jeg kan finde noget-som-helst på app’en.R Rosenberg skrev: ↑22. sep 2025, 07:14Ja, det er deres nye gakkede påfund. Der går et par dage, før den er tilgængelig andre steder.