Jeg er utrolig taknemlig over, at der overhovedet er nogen, der viser interesse i at købe klubben.
For min skyld behøver de ikke at komme med et tre-cifret millionbeløb, selvom det nok er det vi mangler, for at komme i suppen igen, men bare at de vil det bedste for klubben.
Søgningen gav 3067 resultater
- 1. jun 2026, 16:26
- Forum: AaB
- Emne: Sports excellence 22
- Svar: 2405
- Visninger: 350832
- 1. jun 2026, 10:26
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 849
- Visninger: 78350
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
25-30k er da også latterligt lidt, hvis han er vores største talent.
- 22. maj 2026, 22:32
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 849
- Visninger: 78350
- 8. maj 2026, 19:43
- Forum: AaB
- Emne: AaB - Middelfart den 8. maj
- Svar: 183
- Visninger: 6872
Re: AaB - Middelfart den 8. maj
Er det overhovedet nødvendigt efterhånden at afvikle de hjemmekampe på stadion? Det er jo som at stirre ind i en tom grav med en lydkulisse helt tilsvarende. En interessant bemærkning fra kommentatoren dog: AaB s lønbudget befinder sig angiveligt i Superligaens top 6. Hvordan er det muligt under de...
- 15. apr 2026, 14:19
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 849
- Visninger: 78350
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Vi er kun 1 nederlag fra at være potentielt 5 points fra HB køge. Også kaldet 8 point... Der er heldigvis godt med hold i mellem os. Hvis Køge fx henter 3p på os i næste runde, så har vi stadig 6p ned til B93 under stregen. Man skulle synes at risikoen for nedrykning er lav, især fordi vi nu er kom...
- 13. apr 2026, 16:27
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 849
- Visninger: 78350
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Jeg har fået en vild ide. Hvad med at vi henter spillere som kan få os i Superligaen? Det er jo en joke at hente gamle AaB'ere som Børsting og Kasper Pedersen. Hvad bliver det næste? Pohl og Magnus Christensen ? Er det Jakob Ahlmann der bruger facebook til at scoute? Brug nu jeres scouting evner og...
- 4. apr 2026, 15:21
- Forum: AaB
- Emne: Middelfart - AaB 2026 04.04
- Svar: 191
- Visninger: 8409
- 22. mar 2026, 18:23
- Forum: Fodbold generelt
- Emne: Superliga og 1.division 2025/2026
- Svar: 70
- Visninger: 42186
Re: Superliga og 1.division 2025/2026
FCK er nu tættere på nedrykning, end vi er.
- 5. mar 2026, 19:05
- Forum: AaB
- Emne: Økonomitråden
- Svar: 8480
- Visninger: 1801386
Re: Økonomitråden
Jeg har hørt at om flere sponsore har valgt ikke at ville forlænge aftaler de allerede har, før man ser hvad der sker til sommer. Man kunne desværre godt frygte at vandringen fra AaB imod Håndbold først lige er begyndt, og fejler en oprykning, bliver det især dyrt på sponsersiden også. Hvilke blot ...
- 5. mar 2026, 14:07
- Forum: AaB
- Emne: Økonomitråden
- Svar: 8480
- Visninger: 1801386
Re: Økonomitråden
Jeg har hørt at om flere sponsore har valgt ikke at ville forlænge aftaler de allerede har, før man ser hvad der sker til sommer. Man kunne desværre godt frygte at vandringen fra AaB imod Håndbold først lige er begyndt, og fejler en oprykning, bliver det især dyrt på sponsersiden også. Hvilke blot ...
- 11. feb 2026, 14:09
- Forum: AaB
- Emne: Træningskamp(e) Skive IK 10.30 og Thisted FC 13.30 (11.02.2026)
- Svar: 53
- Visninger: 4050
Re: Træningskamp(e) Skive IK 10.30 og Thisted FC 13.30 (11.02.2026)
Er det bare mig, eller har Noshe været oppe at vende herinde jævnligt som coming man gennem de seneste 15 år? Det er korrekt. Som bare 5-årig slog han igennem og blev en del af AaBs førsteholdstrup. Det var en kæmpe historie dengang. Desværre manglede der lidt fysisk, og flere skader har bremset ham.
- 6. feb 2026, 16:02
- Forum: AaB
- Emne: Økonomitråden
- Svar: 8480
- Visninger: 1801386
Re: Økonomitråden
Men Superior har jo ret i sin analogi. Et andet eksempel der er tættere på vores verden, kunne også være hvis jeg købte en nødlidende virksomhed og jeg så gjorde økonomien i den virksomhed endnu værre og skubbede virksomheden tættere på konkurs - så har jeg jo ikke reddet virksomheden - uanset hvor...
- 20. jan 2026, 22:41
- Forum: Fodbold generelt
- Emne: Landsholdet
- Svar: 1055
- Visninger: 309521
Re: Landsholdet
Hvis vi ikke kvalificerer os, så synes jeg, vi skal droppe det.
- 10. nov 2025, 10:55
- Forum: AaB
- Emne: Økonomitråden
- Svar: 8480
- Visninger: 1801386
Re: Økonomitråden
Mathias Jørgensen blev solgt for 30 millioner baseret på præstationer i 1. Division. Kelvin kan nok ikke sælges for det samme, men det vil ikke komme bag på.mig hvis vi kan sælge ham for 15 til sommer. Mathias Jørgensen blev solgt da han også havde bevist sig Superligaen! Han var nu ellers ret ring...
- 25. okt 2025, 15:18
- Forum: AaB
- Emne: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
- Svar: 202
- Visninger: 61918
- 27. sep 2025, 16:53
- Forum: AaB
- Emne: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
- Svar: 142
- Visninger: 101089
- 27. sep 2025, 16:53
- Forum: AaB
- Emne: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
- Svar: 142
- Visninger: 101089
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Ja, vi får alt for få røde kort, flere af dem, så skal vi nok rykke op.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 16:51Hvor var det fedt at se det fra Tiedemann. Det har været savnet i mange år. Jeg håber, han gør den slags til træning også.
- 27. sep 2025, 16:50
- Forum: AaB
- Emne: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
- Svar: 142
- Visninger: 101089
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Der var vi heldige. Klart rødt til Tiedemann.
- 20. sep 2025, 17:38
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
- Svar: 4820
- Visninger: 1063521
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Sander skulle stå og AaB forsøgte desperat at snakke hans talent op. Sjovt det er ikke første gang AaB i deres ungdoms hold forbinder højde på målmænd med talent. Det var sku pinligt at se AaB holde fat i fortællingen om Sander der katastrofe efter katastrofe kostede mål på mål og er en stor del af...
- 17. sep 2025, 18:43
- Forum: AaB
- Emne: AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Svar: 8125
- Visninger: 2043252
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Mathias Jørgensen og Kasper Høgh starter begge inde i CL i aften.
Dejligt med noget international succes, for nogle ex-AaB'ere, dem er der ikke for mange af.
Dejligt med noget international succes, for nogle ex-AaB'ere, dem er der ikke for mange af.