Søgningen gav 3067 resultater

af Brodernumsi
1. jun 2026, 16:26
Forum: AaB
Emne: Sports excellence 22
Svar: 2405
Visninger: 350832

Re: Sports excellence 22

Jeg er utrolig taknemlig over, at der overhovedet er nogen, der viser interesse i at købe klubben.

For min skyld behøver de ikke at komme med et tre-cifret millionbeløb, selvom det nok er det vi mangler, for at komme i suppen igen, men bare at de vil det bedste for klubben.
af Brodernumsi
1. jun 2026, 10:26
Forum: AaB transfers
Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Svar: 849
Visninger: 78350

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

25-30k er da også latterligt lidt, hvis han er vores største talent.
af Brodernumsi
22. maj 2026, 22:32
Forum: AaB transfers
Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Svar: 849
Visninger: 78350

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

andrii skrev:
22. maj 2026, 22:11
Hvis man skulle have nogen form for dialog med Rømer i øjeblikket, må man håbe, at han ikke har set dagens kamp og er blevet skræmt væk… :| :|
Lige her, er det en fordel, vi aldrig bliver vist på en TV-kanal mere.
af Brodernumsi
8. maj 2026, 19:43
Forum: AaB
Emne: AaB - Middelfart den 8. maj
Svar: 183
Visninger: 6872

Re: AaB - Middelfart den 8. maj

Er det overhovedet nødvendigt efterhånden at afvikle de hjemmekampe på stadion? Det er jo som at stirre ind i en tom grav med en lydkulisse helt tilsvarende. En interessant bemærkning fra kommentatoren dog: AaB s lønbudget befinder sig angiveligt i Superligaens top 6. Hvordan er det muligt under de...
af Brodernumsi
15. apr 2026, 14:19
Forum: AaB transfers
Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Svar: 849
Visninger: 78350

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Vi er kun 1 nederlag fra at være potentielt 5 points fra HB køge. Også kaldet 8 point... Der er heldigvis godt med hold i mellem os. Hvis Køge fx henter 3p på os i næste runde, så har vi stadig 6p ned til B93 under stregen. Man skulle synes at risikoen for nedrykning er lav, især fordi vi nu er kom...
af Brodernumsi
13. apr 2026, 16:27
Forum: AaB transfers
Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Svar: 849
Visninger: 78350

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Jeg har fået en vild ide. Hvad med at vi henter spillere som kan få os i Superligaen? Det er jo en joke at hente gamle AaB'ere som Børsting og Kasper Pedersen. Hvad bliver det næste? Pohl og Magnus Christensen ? Er det Jakob Ahlmann der bruger facebook til at scoute? Brug nu jeres scouting evner og...
af Brodernumsi
4. apr 2026, 15:21
Forum: AaB
Emne: Middelfart - AaB 2026 04.04
Svar: 191
Visninger: 8409

Re: Middelfart - AaB 2026 04.04

Kokkefar skrev:
4. apr 2026, 15:18
Endnu engang røvrendt af en kvindelig dommer. Det er hovedrystende.
Noget er i hvert fald hovedrystende.
af Brodernumsi
22. mar 2026, 18:23
Forum: Fodbold generelt
Emne: Superliga og 1.division 2025/2026
Svar: 70
Visninger: 42186

Re: Superliga og 1.division 2025/2026

FCK er nu tættere på nedrykning, end vi er.
af Brodernumsi
5. mar 2026, 19:05
Forum: AaB
Emne: Økonomitråden
Svar: 8480
Visninger: 1801386

Re: Økonomitråden

Jeg har hørt at om flere sponsore har valgt ikke at ville forlænge aftaler de allerede har, før man ser hvad der sker til sommer. Man kunne desværre godt frygte at vandringen fra AaB imod Håndbold først lige er begyndt, og fejler en oprykning, bliver det især dyrt på sponsersiden også. Hvilke blot ...
af Brodernumsi
5. mar 2026, 14:07
Forum: AaB
Emne: Økonomitråden
Svar: 8480
Visninger: 1801386

Re: Økonomitråden

Jeg har hørt at om flere sponsore har valgt ikke at ville forlænge aftaler de allerede har, før man ser hvad der sker til sommer. Man kunne desværre godt frygte at vandringen fra AaB imod Håndbold først lige er begyndt, og fejler en oprykning, bliver det især dyrt på sponsersiden også. Hvilke blot ...
af Brodernumsi
11. feb 2026, 14:09
Forum: AaB
Emne: Træningskamp(e) Skive IK 10.30 og Thisted FC 13.30 (11.02.2026)
Svar: 53
Visninger: 4050

Re: Træningskamp(e) Skive IK 10.30 og Thisted FC 13.30 (11.02.2026)

Er det bare mig, eller har Noshe været oppe at vende herinde jævnligt som coming man gennem de seneste 15 år? Det er korrekt. Som bare 5-årig slog han igennem og blev en del af AaBs førsteholdstrup. Det var en kæmpe historie dengang. Desværre manglede der lidt fysisk, og flere skader har bremset ham.
af Brodernumsi
6. feb 2026, 16:02
Forum: AaB
Emne: Økonomitråden
Svar: 8480
Visninger: 1801386

Re: Økonomitråden

Men Superior har jo ret i sin analogi. Et andet eksempel der er tættere på vores verden, kunne også være hvis jeg købte en nødlidende virksomhed og jeg så gjorde økonomien i den virksomhed endnu værre og skubbede virksomheden tættere på konkurs - så har jeg jo ikke reddet virksomheden - uanset hvor...
af Brodernumsi
20. jan 2026, 22:41
Forum: Fodbold generelt
Emne: Landsholdet
Svar: 1055
Visninger: 309521

Re: Landsholdet

Hvis vi ikke kvalificerer os, så synes jeg, vi skal droppe det.
af Brodernumsi
10. nov 2025, 10:55
Forum: AaB
Emne: Økonomitråden
Svar: 8480
Visninger: 1801386

Re: Økonomitråden

Mathias Jørgensen blev solgt for 30 millioner baseret på præstationer i 1. Division. Kelvin kan nok ikke sælges for det samme, men det vil ikke komme bag på.mig hvis vi kan sælge ham for 15 til sommer. Mathias Jørgensen blev solgt da han også havde bevist sig Superligaen! Han var nu ellers ret ring...
af Brodernumsi
25. okt 2025, 15:18
Forum: AaB
Emne: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Svar: 202
Visninger: 61918

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Nordic skrev:
25. okt 2025, 15:07
Dommeren har virkelig været sød mod Lyngby i dag.
Er det en pige?
af Brodernumsi
27. sep 2025, 16:53
Forum: AaB
Emne: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Svar: 142
Visninger: 101089

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Sauer skrev:
27. sep 2025, 16:52
Meget dumt af Tiedemann, men synes I virkelig, den hånd i nakken er til rødt? De kunne også give et gult til ham med albuen til Jasson.
Det var ikke en hånd i nakken, det var et greb om halsen.
af Brodernumsi
27. sep 2025, 16:53
Forum: AaB
Emne: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Svar: 142
Visninger: 101089

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 16:51
Hvor var det fedt at se det fra Tiedemann. Det har været savnet i mange år. Jeg håber, han gør den slags til træning også.
Ja, vi får alt for få røde kort, flere af dem, så skal vi nok rykke op.
af Brodernumsi
27. sep 2025, 16:50
Forum: AaB
Emne: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Svar: 142
Visninger: 101089

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Der var vi heldige. Klart rødt til Tiedemann.
af Brodernumsi
20. sep 2025, 17:38
Forum: AaB transfers
Emne: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Svar: 4820
Visninger: 1063521

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Sander skulle stå og AaB forsøgte desperat at snakke hans talent op. Sjovt det er ikke første gang AaB i deres ungdoms hold forbinder højde på målmænd med talent. Det var sku pinligt at se AaB holde fat i fortællingen om Sander der katastrofe efter katastrofe kostede mål på mål og er en stor del af...
af Brodernumsi
17. sep 2025, 18:43
Forum: AaB
Emne: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Svar: 8125
Visninger: 2043252

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Mathias Jørgensen og Kasper Høgh starter begge inde i CL i aften.

Dejligt med noget international succes, for nogle ex-AaB'ere, dem er der ikke for mange af.