Nogle der ved om eventuelle resterende billetter vil blive solgt på stadion? Eller om der udsolgt til AaB afsnit?
Tak
gratis adgang til stadion, derfor ingen grund til at sælge billetter vel..mich1596 skrev:Hvad sker der lige med biletter? det virker tæt på udsolgt på hjemmesidenmen der bliver måske holdt 10.000 tilbage sæsonkort mm
![]()