Befriende at høre Nørgaard som ny bif træner
Jeg beder ikke om tid eller tålmodighed
Og så skal Victor gengæld heroppe fedtes ind i at “ vi startede jo først i september og kom sent i gang.
Snork
Søgningen gav 4009 resultater
- 10. jun 2026, 21:37
- Forum: AaB
- Emne: Sports excellence 22
- Svar: 2379
- Visninger: 348402
- 10. jun 2026, 21:30
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Tror på ingen måde vi er i den ligaForza skrev: ↑10. jun 2026, 18:26Kunne Jens Jonsson være en spiller man forsøger sig på, nu han er transferfri?
https://campo.dk/2026/06/10/joensson-aa ... erordning/
- 10. jun 2026, 12:19
- Forum: AaB
- Emne: AaB bør have nyt logo
- Svar: 20
- Visninger: 1967
Re: AaB bør have nyt logo
Ja det giver mening, nu du siger det. Gul og rød har altid passet godt sammen. Måske kunne vores hovedsponsor også få sådan en stor gulvmåtte plade midt på maven. har AaB lanceret ny hovedsponsor som afløser for Arbejdernes Landsbank? Nej. Det er svære tider at skulle lave nye aftaler i. Aftalen me...
- 10. jun 2026, 11:45
- Forum: AaB
- Emne: AaB bør have nyt logo
- Svar: 20
- Visninger: 1967
Re: AaB bør have nyt logo
Jeg synes, det kunne være fedt, hvis man smed et sponsornavn ind i Logoet. Er Metax stadig sponsor? For så kunne man prøve med dem. Deres logo passer som Hans i Grete til AaB's. Fed idé. Ja det giver mening, nu du siger det. Gul og rød har altid passet godt sammen. Måske kunne vores hovedsponsor og...
- 10. jun 2026, 09:38
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Nordjyske sætter hertil morgen navne på nogle mulige AaB emner, de har fået kvalificeret af et par fagfolk. I blandt de navne er Marinus Due Grandt fra Hillerød, som AaB eftersigende spurgte på allerede i vinters, han er nu transferfri. Nogle der har lidt kendskab til ham? Ingen kendskab til ham, m...
- 10. jun 2026, 08:20
- Forum: AaB
- Emne: AaB bør have nyt logo
- Svar: 20
- Visninger: 1967
Re: AaB bør have nyt logo
Jeg synes, det kunne være fedt, hvis man smed et sponsornavn ind i Logoet. Er Metax stadig sponsor? For så kunne man prøve med dem. Deres logo passer som Hans i Grete til AaB's. Fed idé. Ja det giver mening, nu du siger det. Gul og rød har altid passet godt sammen. Måske kunne vores hovedsponsor og...
- 8. jun 2026, 08:32
- Forum: AaB
- Emne: Sports excellence 22
- Svar: 2379
- Visninger: 348402
Re: Sports excellence 22
Normalt ville jeg på denne tid af året gå meget op i den sportslige tilpasning af truppen frem mod den nye sæson. I år skænker jeg det ikke en tanke. Mine tanker går udelukkende på ejerskabet, som i min optik er altafgørende for, om vi skal udvikle eller afvikle vores elskede klub. Jeg har ingen in...
- 6. jun 2026, 08:51
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Komplet enig. Ham skulle man have tilbudt en kontrakt og omskolet ham. Han blir god for Hobro Han kommer til at terrorisere os i den kommende sæson, bare vent og se. Ah lad os nu se, han er ikke nogen Mæhle og vil gerne se 20+ kampe fra ham først. Meeeen han er nu nok ikke mindre skadet end kallesø...
- 5. jun 2026, 22:32
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Noshe til Hobro. Det gik hurtigt… han skal formentlig spille den højre wingback. Ærgerligt vi ikke selv kunne finde en løsning med ham - særligt med tanke på at vi i denne sæson har forsøgt os med 5 løsninger på højre back (Maarup, Kallesøe, Andersson, Tcacenco, Makoli (mest af nød)). Komplet enig....
- 5. jun 2026, 16:45
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Noshe til Hobro. Det gik hurtigt… han skal formentlig spille den højre wingback. Ærgerligt vi ikke selv kunne finde en løsning med ham - særligt med tanke på at vi i denne sæson har forsøgt os med 5 løsninger på højre back (Maarup, Kallesøe, Andersson, Tcacenco, Makoli (mest af nød)). Komplet enig....
- 3. jun 2026, 22:13
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Kunne man tiltrække en Stefan gartenmann ?? Ahh kan. I nok ikke men igen sådan noget vi skal have ind Som de snakkede om i Ripodsten skal vi nok ud i at vinde på løn. Nok tvivlsomt ikke der kommer en SL klub der kan smide flere penge. Og de har ret i at man er nødt til at gå all in på atcrykkr op…....
- 3. jun 2026, 21:39
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Kunne man tiltrække en Stefan gartenmann ?? Ahh kan. I nok ikke men igen sådan noget vi skal have ind
- 3. jun 2026, 19:53
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Kunne man håbe på at AaB har tilbudt Kent Nielsen en stilling for at bygge holdet op igen 


Ej det var vist bare min fantasti men han stopper i sif fordi han har fået en ny mulighed
Ej det var vist bare min fantasti men han stopper i sif fordi han har fået en ny mulighed
- 3. jun 2026, 16:18
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
truppen lige nu og ønskede ud og indgange (ved godt det ikke sker, men så er der da ryddet op) Målmænd Ud - Muller - de boer Målmænd Behold: - grønkjær + TILFØR nye keepere ind evt. 1. keeper men er okay med at give grønkjær chancen. Forsvarer Ud -arnorsson - makolli (ud eller behold komsikomsa) - ...
- 3. jun 2026, 13:50
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
truppen lige nu og ønskede ud og indgange (ved godt det ikke sker, men så er der da ryddet op) Målmænd Ud - Muller - de boer Målmænd Behold: - grønkjær + TILFØR nye keepere ind evt. 1. keeper men er okay med at give grønkjær chancen. Forsvarer Ud -arnorsson - makolli (ud eller behold komsikomsa) - ...
- 3. jun 2026, 13:26
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
truppen lige nu og ønskede ud og indgange (ved godt det ikke sker, men så er der da ryddet op) Målmænd Ud - Muller - de boer Målmænd Behold: - grønkjær + TILFØR nye keepere ind evt. 1. keeper men er okay med at give grønkjær chancen. Forsvarer Ud -arnorsson - makolli (ud eller behold komsikomsa) - ...
- 3. jun 2026, 13:08
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
truppen lige nu og ønskede ud og indgange (ved godt det ikke sker, men så er der da ryddet op) Målmænd Ud - Muller - de boer Målmænd Behold: - grønkjær + TILFØR nye keepere ind evt. 1. keeper men er okay med at give grønkjær chancen. Forsvarer Ud -arnorsson - makolli (ud eller behold komsikomsa) - o...
- 3. jun 2026, 12:46
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
forventet og fint - nu er der allerede 4 vækhaghdk skrev: ↑3. jun 2026, 12:37Ophævet med Diagne
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/a ... -ophaever/
- 3. jun 2026, 12:25
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Hvad tror folket på? Vel indiskutabelt, at vi mangler højre dør, og en midterforsvarer samt en angriber og den evigt savnede 6´er. Jeg tror kun på de to første - Men en Andre Römer kunne være god at få ind til at stabilisere den meget unge midtbane. jeg har hørt at man fortsætter i 4-1-4-1 og så er...
- 3. jun 2026, 06:49
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Svar: 815
- Visninger: 74786
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Er der egentlig nogen der ved hvorfor arnorsson står først
lige pludselig som venstre back.
Han er håbløs og bliver aldrig back selvom han er venstre benet.
Hvorfor satser de ikke bare på Marc Nielsen - ikke at han er god. Men der er mere bund i ham og så assisterer han altså også engang imellem.
lige pludselig som venstre back.
Han er håbløs og bliver aldrig back selvom han er venstre benet.
Hvorfor satser de ikke bare på Marc Nielsen - ikke at han er god. Men der er mere bund i ham og så assisterer han altså også engang imellem.