Ifølge Ripodsten og Bælum har vi fået 32 millioner ind for salg af Okore(3-4mil) og videresalg foe Mæhle(28-29mil).
Synes det er meget højt.
Søgningen gav 6 resultater
- 5. apr 2022, 23:40
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
- Svar: 7250
- Visninger: 1092197
- 22. jan 2022, 22:38
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
- Svar: 2971
- Visninger: 461433
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Hold nu op der er stille! Er Inge færdig på transfermarkedet ind/ud… 
- 21. jan 2022, 14:50
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
- Svar: 2971
- Visninger: 461433
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Ser I det også som en fiasko, hvis Inge ikke snart laver det store salg? Tænker også det ville være meget skidt, hvis der ikke enten sælges profiler eller forlænges med dem. Profiler må bare aldrig løbe kontrakten ud.
- 19. jan 2022, 10:08
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
- Svar: 2971
- Visninger: 461433
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
MC, Rufo, Kakeeto er vel forhåbentlig også fortid!
- 10. jan 2022, 22:34
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
- Svar: 2971
- Visninger: 461433
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Jeg er helt enig med jer alle tre og forstår godt I er skeptiske med at tage Kaufmann retur på leje som pt er det eneste realistiske-han har jo stadig en lang kontrakt med löverne. Jeg tror bare ikke på han nogensinde vil blive fast angriber hos FCK, når de lejer ham ud uden snärt af success. Desude...
- 10. jan 2022, 21:45
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
- Svar: 2971
- Visninger: 461433
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Kaufmann endnu ikke haft en startplads hos HSV og hverken lavet mål eller assist. Er det nu AaB skal komme ham til undsätning?