Søgningen gav 256 resultater
- 30. maj 2026, 18:17
- Forum: AaB
- Emne: Sports excellence 22
- Svar: 2405
- Visninger: 350854
Re: Sports excellence 22
Jeg tror vi skal forvente at de er iskolde. Pengegriske mænd i jakkesæt, der vil skide AaB et stykke. Arh, der er noget i din fortælling der ikke hænger sammen. Hvis man søger afkast på investering, så er AaB og fodbold generelt da nok det dummeste at kaste penge i. Man kan næppe fortænke eurowind ...
- 22. maj 2026, 20:42
- Forum: AaB
- Emne: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
- Svar: 172
- Visninger: 8197
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Jeg tror stadig ikke på fyring af træner og eller andre i ledelsen. Fyringer og kortsigtede beslutninger er grunden til holdet ligger hvor det er. Kontinuitet skal til. I sommerpausen bliver nogle stykker af spillerne skiftet ud - optimalt set: Müller (kræver dog penge med ud af døren) Adedeji (kon...
- 22. maj 2026, 20:09
- Forum: AaB
- Emne: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
- Svar: 172
- Visninger: 8197
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Det er resultatet af vi siden sidste gang vi rykkede ud har prøvet at spare os til sucess og brugt pengene på trænere/administration. Der skal en stor kapital indsprøjtning ind, så vi kan godt kvalitet og så skal vi give det tid Kent Nielsens første år var også skidt vi kan ikke skifte alle ledende...
- 21. maj 2026, 07:28
- Forum: AaB
- Emne: AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Svar: 8125
- Visninger: 2043271
- 10. maj 2026, 18:56
- Forum: AaB
- Emne: AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Svar: 8125
- Visninger: 2043271
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Henrik Dalsgaard er ved at blive mester med sin tredje klub... Håber han fortryder han ikk valgte AaB til
- 1. maj 2026, 21:35
- Forum: AaB
- Emne: AaB - Hobro 01.05.26
- Svar: 96
- Visninger: 3781
Re: AaB - Hobro 01.05.26
Shit en ringe kamp og hvor hænger vores spil bare overhovedet ikke sammen, altså som slet ikke, vi lever udelukkende på enkeltmands præstationer.... Højer Raus
- 23. apr 2026, 17:33
- Forum: AaB
- Emne: AaB - B93 - 23.04.26
- Svar: 80
- Visninger: 4086
Re: AaB - B93 - 23.04.26
Rolig nu, selvom vi taber er det jo stadig 6 point til stregenHovedet skrev: ↑23. apr 2026, 16:24Ja, sjældent har en kamp som den i aften haft potentiale til at definere hele klubbens fremtid ...martinaalborg skrev: ↑23. apr 2026, 15:46...ja,denne tråd måtte jo komme..
Alt andet end 3 point vil være en katastrofe.
Bum!
- 18. apr 2026, 16:58
- Forum: AaB
- Emne: AaB - AARHUS FREMAD - 18.04.2026.
- Svar: 130
- Visninger: 6072
- 30. mar 2026, 19:31
- Forum: AaB
- Emne: AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Svar: 8125
- Visninger: 2043271
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Nikolaj Thomsen er ny direktør i B93
- 26. mar 2026, 20:33
- Forum: AaB
- Emne: AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Svar: 8125
- Visninger: 2043271
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Alexandra Trajkowski starter på bænken i Danmarks playoff mod Nordmakedonien

- 25. mar 2026, 17:02
- Forum: Fodbold generelt
- Emne: Superliga og 1.division 2025/2026
- Svar: 70
- Visninger: 42196
Re: Superliga og 1.division 2025/2026
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ./11133018
Vi er ikke det eneste sekunda hold der har en fucked økonomi
Vi er ikke det eneste sekunda hold der har en fucked økonomi
- 21. mar 2026, 14:30
- Forum: AaB
- Emne: AaB - EfB 2026.03.21
- Svar: 191
- Visninger: 11538
Re: AaB - EfB 2026.03.21
Jeg synes, Bonde har lignet et halvsvagt kort indtil videre i denne kamp. Det er for tidligt, man lægger så meget ansvar på ham. Både ham og Møller, vil jeg mene. Og Noel. Det er et mønster vi har set mange gange i AaB i de seneste hvad, 10 år? Vores unge spillere kommer op, virker rådvilde og går ...
- 21. mar 2026, 14:30
- Forum: AaB
- Emne: AaB - EfB 2026.03.21
- Svar: 191
- Visninger: 11538
Re: AaB - EfB 2026.03.21
En spiller som Okosun kunne have gjort en verden til forskel på vores ikke eksisterende midtbane
- 14. mar 2026, 15:25
- Forum: AaB
- Emne: Kamptråd Hobro - AaB 14.3.26
- Svar: 210
- Visninger: 10967
Re: Kamptråd Hobro - AaB 14.3.26
AaBs nedtur det seneste halve år er jo ikke tyskernes skyld, har vi klaret helt selvR Rosenberg skrev: ↑14. mar 2026, 14:539. plads i 1. division er da også flot.
Forpulede, klamme lorte-tyskere. Føj for satan.
- 14. mar 2026, 10:57
- Forum: AaB
- Emne: Økonomitråden
- Svar: 8480
- Visninger: 1801406
Re: Økonomitråden
Jeg er faktisk lidt rystet over manglen på handlekraft Det er blevet en amatør afdeling igen igen … Og umådeligt hårdt at kigge ind i at man organisatorisk er så langt væk fra virkeligheden Det er blevet en stor gang til luft. Skulle man have brugt penge så skulle man have brugt dem til 1. Holdet i...
- 13. mar 2026, 20:16
- Forum: AaB
- Emne: Økonomitråden
- Svar: 8480
- Visninger: 1801406
Re: Økonomitråden
Jeg er faktisk lidt rystet over manglen på handlekraft
- 13. mar 2026, 20:09
- Forum: AaB
- Emne: Økonomitråden
- Svar: 8480
- Visninger: 1801406
Re: Økonomitråden
Hvis man hører Tuxen Boll i dagens ripodst, det virker ikke som om der er en plan overhovedet. Det eneste "håndtag" er send flere penge (kapitaludvidelse). Jeg synes simpelthen ikke han er opgaven voksen. Hatten af for Jens Otto Barsøe for et godt og kritisk interview
- 11. mar 2026, 20:27
- Forum: AaB
- Emne: Økonomitråden
- Svar: 8480
- Visninger: 1801406
Re: Økonomitråden
Jeg tror virkelig vi skal passe på nu. Vi har et Superliga setup på ungdomssiden, Problemet er det manglende Superliga hold, der skal finansiere det hele. Det er simpelthen nødvendigt at vi får en mere positiv stemning omkring holdet. Så det er mit naive håb, at vi nu får de rød-hvide farver tilbag...
- 7. mar 2026, 07:24
- Forum: AaB
- Emne: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
- Svar: 284
- Visninger: 14208
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Kunne vi vende tilbage og diskutere den pinlige "indsats" inden for stregerne frem for det der personfnidder
- 28. feb 2026, 12:40
- Forum: AaB
- Emne: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
- Svar: 266
- Visninger: 11524
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Er der i øvrigt nogen der kan forklare mig hvorfor der ikke er sponsor på Nord? Flotte AaB bannere i stedet for sponsor reklamer, men er sponsoratet af tribunen ophørt og har det ikke været muligt at finde en ny? Hvis jeg prøver, at købe en billet til næste kamp, så står der også bare Nordtribunen....