Du må have overset Lynges positive udtalelser om AaB's fans, og/eller samtidig være så stødt på manchetterne over det helt uhyrlige overgreb at skulle oplyse navn og adresse for at komme ind på udebaneafsnit, at du slet ikke vil forholde dig til det pres, som Lynge og AaB (og FCK, BIF, AGF og OB) er under.Yankee skrev:Det er jo netop, hvad vores fans har gjort de sidste par år - og alligevel er der tilsyneladende ingen respekt at hente i klubledelsen. Sørgeligt.Tifosa9000 skrev: Så meget desto mere grund til at vise, at man magter friheden og derfor også fortjener at blive behandlet med respekt...
Registrering på udebaneture
Re: Registrering på udebaneture
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja, manden har jo fuldstændigt ret. Her rettes en helt rigtig kritik mod stort set alle parter i den verserende konflikt: Fans, politi, klubberne, divisionsforeningen, politikerne og medierne.
http://ekstrabladet.dk/sport/kommentare ... 722972.ece
Personligt vægter jeg handlinger tungere end ord. AaB har valgt at stramme adgangsmulighederne for klubbens egne fans og dermed eskalere en ikke-eksisterende konflikt. Hvilket pres er AaB under? Baneløberen skal have en lang karantæne, kontrollørerne skal måske uddannes bedre - that's it! AaB burde have meldt hus forbi, eller i det mindste sikret sig at intet blev ændret for klubbens egne fans.Funky skrev:Du må have overset Lynges positive udtalelser om AaB's fans, og/eller samtidig være så stødt på manchetterne over det helt uhyrlige overgreb at skulle oplyse navn og adresse for at komme ind på udebaneafsnit, at du slet ikke vil forholde dig til det pres, som Lynge og AaB (og FCK, BIF, AGF og OB) er under.
Det er da helt sikkert en bét både for Vesttribunen og ASC selv, at man nu skal afkræve navn/adresse på alle, der skal med på aways. Man kan ikke længere tage folk med, der først beslutter sig på dagen, og ligeledes vil det helt sikkert medføre færre eksil-AaB'ere på udebaneafsnittene. Det synes jeg er dybt beklageligt og uretfærdigt i en situation hvor det udelukkende er FCK- og Brøndbyfans, der skaber problemer.
-
seamann
Kan man melde hus heeelt forbi med 22 anholdte AaB fans ?Yankee skrev:Personligt vægter jeg handlinger tungere end ord. AaB har valgt at stramme adgangsmulighederne for klubbens egne fans og dermed eskalere en ikke-eksisterende konflikt. Hvilket pres er AaB under? Baneløberen skal have en lang karantæne, kontrollørerne skal måske uddannes bedre - that's it! AaB burde have meldt hus forbi, eller i det mindste sikret sig at intet blev ændret for klubbens egne fans.Funky skrev:Du må have overset Lynges positive udtalelser om AaB's fans, og/eller samtidig være så stødt på manchetterne over det helt uhyrlige overgreb at skulle oplyse navn og adresse for at komme ind på udebaneafsnit, at du slet ikke vil forholde dig til det pres, som Lynge og AaB (og FCK, BIF, AGF og OB) er under.
Det er da helt sikkert en bét både for Vesttribunen og ASC selv, at man nu skal afkræve navn/adresse på alle, der skal med på aways. Man kan ikke længere tage folk med, der først beslutter sig på dagen, og ligeledes vil det helt sikkert medføre færre eksil-AaB'ere på udebaneafsnittene. Det synes jeg er dybt beklageligt og uretfærdigt i en situation hvor det udelukkende er FCK- og Brøndbyfans, der skaber problemer.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Og måske skulle man gemme de firkantede udmeldinger om hvad det helt sikkert betyder, til der er meldt bare en lille smule ud om hvordan ordningen bliver? HVIS den overhovedet bliver!seamann skrev:Kan man melde hus heeelt forbi med 22 anholdte AaB fans ?Yankee skrev:Personligt vægter jeg handlinger tungere end ord. AaB har valgt at stramme adgangsmulighederne for klubbens egne fans og dermed eskalere en ikke-eksisterende konflikt. Hvilket pres er AaB under? Baneløberen skal have en lang karantæne, kontrollørerne skal måske uddannes bedre - that's it! AaB burde have meldt hus forbi, eller i det mindste sikret sig at intet blev ændret for klubbens egne fans.Funky skrev:Du må have overset Lynges positive udtalelser om AaB's fans, og/eller samtidig være så stødt på manchetterne over det helt uhyrlige overgreb at skulle oplyse navn og adresse for at komme ind på udebaneafsnit, at du slet ikke vil forholde dig til det pres, som Lynge og AaB (og FCK, BIF, AGF og OB) er under.
Fremragende klummeindlæg, og jeg synes han rammer hovedet på sømmet. Der bliver i den grad overreageret på nærmest alle parametre, og man løser ingenting ved at blæse ting op til noget de ikke er.JFL skrev:Ja, manden har jo fuldstændigt ret. Her rettes en helt rigtig kritik mod stort set alle parter i den verserende konflikt: Fans, politi, klubberne, divisionsforeningen, politikerne og medierne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ak ja, verden er jo et ondt sted. Fattigdom og sultedød, børnesoldater som tvinges til at skyde deres egne forældre, kinesiske fabriksarbejdere som udsættes for så hårdt et arbejdspres med fremstilling at vestlige forbrugsvarer, at de begår selvmord i hobetal, og i Danmark....RufusTheDog skrev:http://www.tigerburet.dk/?page=1001&news_id=183
...i Danmark sidder en flok velnærede, lyserøde fodboldfans i lidt for stramme trøjer med sårede, ÅÅH så sårede følelser, udsatte som de er for den KRIMINALISERING det er at blive bedt om at oplyse navn og adresse for at få adgang til en ellers lukket, privat fest!
Lykkeligvis er det jo en oplagt sag for FN og den Europæiske Menneskeretsdomstol at tage fat i! Ryd bordet for alle øvrige sager, for HER er satame noget, som rykker! Og domstolen må da gerne rubbe neglene, for jeg kan ikke tro andet end at alle disse stakkels ofre må gå rundt på må og få, fjernt fra al civilisation, og spise bær, rødder, selvdøde grævlinge og hvad ellers man kan finde, frem for at måtte lide den TORT at skulle gå ind i en gængs dagligvarebutik og igen opleve at blive KRIMINALISERET!
Hold kaje vi har det for godt herhjemme. Folk skulle fandenlyneme skamme sig.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg er sikker på, at du er velkommen i Afrika og Asien, hvor du ville kunne udrette gavn. Vi kan jo ikke finde os i alt med begrundelsen, at der er andre, der har det værre. Der er jo for satan altid en der har det værre end en selv.Funky skrev:Ak ja, verden er jo et ondt sted. Fattigdom og sultedød, børnesoldater som tvinges til at skyde deres egne forældre, kinesiske fabriksarbejdere som udsættes for så hårdt et arbejdspres med fremstilling at vestlige forbrugsvarer, at de begår selvmord i hobetal, og i Danmark....RufusTheDog skrev:http://www.tigerburet.dk/?page=1001&news_id=183
...i Danmark sidder en flok velnærede, lyserøde fodboldfans i lidt for stramme trøjer med sårede, ÅÅH så sårede følelser, udsatte som de er for den KRIMINALISERING det er at blive bedt om at oplyse navn og adresse for at få adgang til en ellers lukket, privat fest!
Lykkeligvis er det jo en oplagt sag for FN og den Europæiske Menneskeretsdomstol at tage fat i! Ryd bordet for alle øvrige sager, for HER er satame noget, som rykker! Og domstolen må da gerne rubbe neglene, for jeg kan ikke tro andet end at alle disse stakkels ofre må gå rundt på må og få, fjernt fra al civilisation, og spise bær, rødder, selvdøde grævlinge og hvad ellers man kan finde, frem for at måtte lide den TORT at skulle gå ind i en gængs dagligvarebutik og igen opleve at blive KRIMINALISERET!
Hader København!
Nej, efter at have set hvordan en flok mandlige, (voksne, skulle man jo tro, men jeg tvivler efterhånden) borgere i et af verdens rigeste, sikreste overflodssamfund reagerer på det at skulle identificere sig for at komme ind til en privat fest, så tror jeg faktisk ikke der er nogen der har det værre end disse mennesker.alithebeast skrev:
Jeg er sikker på, at du er velkommen i Afrika og Asien, hvor du ville kunne udrette gavn. Vi kan jo ikke finde os i alt med begrundelsen, at der er andre, der har det værre. Der er jo for satan altid en der har det værre end en selv.
Ja, du har helt ret! Der er kun én person i hele verden der med rette kan klage over at han har det dårligt, og det er ham der sulter allermest, er mest undertrykt og har dræbt aller flest personer som børnesoldat. ALLE andre er bare nogle ynkelige klynkere der har det for godtFunky skrev:Ak ja, verden er jo et ondt sted. Fattigdom og sultedød, børnesoldater som tvinges til at skyde deres egne forældre, kinesiske fabriksarbejdere som udsættes for så hårdt et arbejdspres med fremstilling at vestlige forbrugsvarer, at de begår selvmord i hobetal, og i Danmark....RufusTheDog skrev:http://www.tigerburet.dk/?page=1001&news_id=183
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer
Jeps - det var lige det, jeg sagde!213 skrev:
Ja, du har helt ret! Der er kun én person i hele verden der med rette kan klage over at han har det dårligt, og det er ham der sulter allermest, er mest undertrykt og har dræbt aller flest personer som børnesoldat. ALLE andre er bare nogle ynkelige klynkere der har det for godt
Der er tydeligvis mange af "kritikerne" herinde, der nægter at læse mine indlæg eller ikke interesserer sig for sagligheden i mine argumenter. Bl.a. i forhold til hvorfor man ikke kan se registrering isoleret set som indgreb.
I er primært ikke-aktive fans, og jeg forstår godt hvorfor I har svært ved at sætte jer ind i det timetal, antal kroner og øvrige ressourcer der bliver brugt på at følge AaB land og rige rundt, øge støtten til AaB samt sikre at AaB visuelt og vokalt altid har opbakning uanset hvor de spiller henne. Og i særdeleshed har svært ved at forstå de forhold man bliver mødt med, og den behandling man til tider uberettiget kan blive udsat for.
Det er præmisserne for disse fans, at det er blevet sværere at være aktiv fodboldfan med den lange række af restriktioner man bliver mødt af, til trods for at vi selv har lettet vilkårene betragteligt for politiet de senere år og man aktivt medvirker til at uddanne politiet. Både i Odense og i Aalborg har man internt, og også igennem medierne, fået klare signaler om at det aldrig ville nå hertil, pga. den positive udvikling de senere år.
Hvis I vil begynde at diskutere, ud fra andre vilkår end at det blot er en flok grædekoner der reagerer tåbeligt på en bagatel, så er I velkomne.
Men jeg synes ærligt talt det er på tide at man, og især dig Funky, enten højner niveauet, eller også erkender at man ikke kan sætte sig tilstrækkeligt ind i tingene til at forstå bevæggrundene for de aktive fans til at sige fra overfor den behandling.
I er primært ikke-aktive fans, og jeg forstår godt hvorfor I har svært ved at sætte jer ind i det timetal, antal kroner og øvrige ressourcer der bliver brugt på at følge AaB land og rige rundt, øge støtten til AaB samt sikre at AaB visuelt og vokalt altid har opbakning uanset hvor de spiller henne. Og i særdeleshed har svært ved at forstå de forhold man bliver mødt med, og den behandling man til tider uberettiget kan blive udsat for.
Det er præmisserne for disse fans, at det er blevet sværere at være aktiv fodboldfan med den lange række af restriktioner man bliver mødt af, til trods for at vi selv har lettet vilkårene betragteligt for politiet de senere år og man aktivt medvirker til at uddanne politiet. Både i Odense og i Aalborg har man internt, og også igennem medierne, fået klare signaler om at det aldrig ville nå hertil, pga. den positive udvikling de senere år.
Hvis I vil begynde at diskutere, ud fra andre vilkår end at det blot er en flok grædekoner der reagerer tåbeligt på en bagatel, så er I velkomne.
Men jeg synes ærligt talt det er på tide at man, og især dig Funky, enten højner niveauet, eller også erkender at man ikke kan sætte sig tilstrækkeligt ind i tingene til at forstå bevæggrundene for de aktive fans til at sige fra overfor den behandling.
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Funky, du skal da ikke komme her og prøve at sætte tingene i perspektiv, man skal være i sin egen lille osteklokke og kun have fokus på hvordan man bliver behandlet. At man ligefrem skal oplyse navn og adresse for at komme med på udebane tur, ja det er ganske forfærdeligt. Jeg er faktisk lige ved at tro det er noget med ytringsfriheden at gøre, og vi ved jo alle hvor hellig den er!!!Funky skrev:Jeps - det var lige det, jeg sagde!213 skrev:
Ja, du har helt ret! Der er kun én person i hele verden der med rette kan klage over at han har det dårligt, og det er ham der sulter allermest, er mest undertrykt og har dræbt aller flest personer som børnesoldat. ALLE andre er bare nogle ynkelige klynkere der har det for godt
Hvis vi ikke kan føle os som ofre, hvad har vi så tilbage???
Det kan virke som et paradoks at Danmark flere gange er udråbt til det land med de mest lykkelige borgere, det skulle man ikke tro når man læser i denne tråd. For det at oplyse sit navn, det er jo helt igennem forfærdeligt.
Hvis vi laver en liste over de forfærdeligheder man udsættes for i forvejen.
- Leje af film: der skal gives navn og adresse, får man kan leje film i Blockbuster. Hvorfor skal jeg behandles som en tyv, jeg aflevere den jo til tiden, så hvad skal de med den oplysning? Jeg tror da nok lige Blockbuster mister mange kunder på den konto
- Betaling af benzin: flere og flere bemandede benzinstationer kræver man betaler inden tankning, hvad er det de siger, at jeg er en tyv, bare fordi et fåtal stikker af fra regningen? Jeg tror da nok lige tankstationerne vil miste mange kunder på den konto
- Køb af flybillet, der skal jeg dælme også oplyse navn på hver enkelt billet, tror de jeg vil begå terror, bare fordi et fåtal vil det? Jeg tror da nok lige flytrafikken vil miste mange kunder på den konto.
- AaB-kortet: for at få dette skal man oplyse navn og adresse, hvorfor skal man det? Jeg tror da nok lige AaB vil miste mange tilskuere på den konto.
-Låne bøger på biblioteket: her skal de også have navn og adresse, igen jeg er sgu da ikke tyv, jeg aflevere til tiden, hvorfor skal jeg så side stilles med dem der ikke aflevere tingene igen? Jeg tror da nok lige bibliotekerne mister mange kunder på den konto.
Når man ser på ovenstående, så er der jo ikke noget at sige til at folk nu en gang for alle ønsker at sige stop. For vi ved jo alle, det at oplyse navn og adresse er noget som betyder man faktisk er halv kriminel. Husk lige det Funky!!!!
-
jydenfranord
- Allstar

- Kontakt:
Jesus fucking Christ. Som jeg og andre her i tråden har gjort opmærksom på så er klubberne under et enormt pres fra medierne, fra politikerne, fra samfundet, fra politiet og fra tv stationerne. De er nød til at reagere hurtigt, og vise en eller anden form for handling. Inden det kommer til at koste dem adskillige millioner kroner, til betalingen af politiet og mistede indtægter fra tv. Men hvad betyder de millioner for en kub som AaB, intet når man har en aktiv fangruppe på omkring 100 mand der tager afsted til udekampene, de er da helt sikkert med til at opveje det beløb fuldstændigt.Waco skrev:Der er tydeligvis mange af "kritikerne" herinde, der nægter at læse mine indlæg eller ikke interesserer sig for sagligheden i mine argumenter. Bl.a. i forhold til hvorfor man ikke kan se registrering isoleret set som indgreb.
Som tingene ser ud økonomisk, så er vi derude hvor klubberne har et valg mellem at gøre dette eller i yderste konsekvens miste livet. Men det er naturligvis bedre at gå efter og please de supportere der tager rundt i landet, end at prøve undgå million tab.......
Du afsporer debatten. Det er tåbeligt, idiotisk og mangel på respekt for en så væsentlig debat.jydenfranord skrev:Funky, du skal da ikke komme her og prøve at sætte tingene i perspektiv, man skal være i sin egen lille osteklokke og kun have fokus på hvordan man bliver behandlet. At man ligefrem skal oplyse navn og adresse for at komme med på udebane tur, ja det er ganske forfærdeligt. Jeg er faktisk lige ved at tro det er noget med ytringsfriheden at gøre, og vi ved jo alle hvor hellig den er!!!Funky skrev:Jeps - det var lige det, jeg sagde!213 skrev:
Det kan virke som et paradoks at Danmark flere gange er udråbt til det land med de mest lykkelige borgere, det skulle man ikke tro når man læser i denne tråd. For det at oplyse sit navn, det er jo helt igennem forfærdeligt.
- Leje af film: der skal gives navn og adresse, får man kan leje film i Blockbuster. Hvorfor skal jeg behandles som en tyv, jeg aflevere den jo til tiden, så hvad skal de med den oplysning? Jeg tror da nok lige Blockbuster mister mange kunder på den konto
- Betaling af benzin: flere og flere bemandede benzinstationer kræver man betaler inden tankning, hvad er det de siger, at jeg er en tyv, bare fordi et fåtal stikker af fra regningen? Jeg tror da nok lige tankstationerne vil miste mange kunder på den konto
- Køb af flybillet, der skal jeg dælme også oplyse navn på hver enkelt billet, tror de jeg vil begå terror, bare fordi et fåtal vil det? Jeg tror da nok lige flytrafikken vil miste mange kunder på den konto.
- AaB-kortet: for at få dette skal man oplyse navn og adresse, hvorfor skal man det? Jeg tror da nok lige AaB vil miste mange tilskuere på den konto.
-Låne bøger på biblioteket: her skal de også have navn og adresse, igen jeg er sgu da ikke tyv, jeg aflevere til tiden, hvorfor skal jeg så side stilles med dem der ikke aflevere tingene igen? Jeg tror da nok lige bibliotekerne mister mange kunder på den konto.
Når man ser på ovenstående, så er der jo ikke noget at sige til at folk nu en gang for alle ønsker at sige stop. For vi ved jo alle, det at oplyse navn og adresse er noget som betyder man faktisk er halv kriminel. Husk lige det Funky!!!!
Ingen har synes det har været nødvendigt i klubber som AGF, OB og AaB. Man ved fra forskningen at man vil tabe tilskuere på det. Det viser erfaringerne fra andre steder i Europa.
Det er nemt at sidde bag skærmen og kritisere, når man udtaler sig om et område man ikke har det mindste begreb om.
-
jydenfranord
- Allstar

- Kontakt:
Hvordan afsporer jeg debatten? ved at vise der er et utal af gange man skal lade sig registere for at gøre brug af noget? og det til tider skyldes andre netop har gjort noget forkert?Waco skrev:Du afsporer debatten. Det er tåbeligt, idiotisk og mangel på respekt for en så væsentlig debat.jydenfranord skrev:Funky, du skal da ikke komme her og prøve at sætte tingene i perspektiv, man skal være i sin egen lille osteklokke og kun have fokus på hvordan man bliver behandlet. At man ligefrem skal oplyse navn og adresse for at komme med på udebane tur, ja det er ganske forfærdeligt. Jeg er faktisk lige ved at tro det er noget med ytringsfriheden at gøre, og vi ved jo alle hvor hellig den er!!!Funky skrev:Jeps - det var lige det, jeg sagde!213 skrev:
Ingen har synes det har været nødvendigt i klubber som AGF, OB og AaB. Man ved fra forskningen at man vil tabe tilskuere på det. Det viser erfaringerne fra andre steder i Europa.
Det er nemt at sidde bag skærmen og kritisere, når man udtaler sig om et område man ikke har det mindste begreb om.
Eller afsporer jeg den fordi jeg ikke har samme mening som dig?
Nu starter du en diskussion om økonomi igen, uagtet at det er noget værre vrøvl.jydenfranord skrev: Jesus fucking Christ. Som jeg og andre her i tråden har gjort opmærksom på så er klubberne under et enormt pres fra medierne, fra politikerne, fra samfundet, fra politiet og fra tv stationerne. De er nød til at reagere hurtigt, og vise en eller anden form for handling. Inden det kommer til at koste dem adskillige millioner kroner, til betalingen af politiet og mistede indtægter fra tv. Men hvad betyder de millioner for en kub som AaB, intet når man har en aktiv fangruppe på omkring 100 mand der tager afsted til udekampene, de er da helt sikkert med til at opveje det beløb fuldstændigt.
Som tingene ser ud økonomisk, så er vi derude hvor klubberne har et valg mellem at gøre dette eller i yderste konsekvens miste livet. Men det er naturligvis bedre at gå efter og please de supportere der tager rundt i landet, end at prøve undgå million tab.......
FCK er nødt til at udvise handling. Det er DERES fans der klokker i den, ikke vores egne. Tværtimod har det aalborggensiske fanmiljø igennem to år vidensdelt med politiet, ligesom man kontinuerligt har opført sig anstændigt både ude og hjemme, og har et fortræffeligt samarbejde med AaB's kontrollørkorps.
Adskillige millioner kroner til betaling af politi og mistede indtægter... Det vil aldrig nogensinde ske, og det skal man ikke være raketforsker for at kunne se. Du fabler løs, og inddrager fantasifulde mellemregninger.
Den dag TV-aftaler, politikeres dommedagsudtalelser (signalværdi...) osv. betyder mere end deres egne fans, der vil jeg da håbe klubben går nedenom og hjem alligevel.
Fraregnet de involverede grupper, så ville AaB's udebanefølge, og stemningen i det hele taget, falde (og dumpe) med et brag.
Sv: Re: Registrering på udebaneture
Funky du er helt fantastisk :-) har fulgt debatten her, men orker ikke tage kampen som du har gjort. Du har min fulde opbakning i denne sag.Funky skrev:Ak ja, verden er jo et ondt sted. Fattigdom og sultedød, børnesoldater som tvinges til at skyde deres egne forældre, kinesiske fabriksarbejdere som udsættes for så hårdt et arbejdspres med fremstilling at vestlige forbrugsvarer, at de begår selvmord i hobetal, og i Danmark....RufusTheDog skrev:http://www.tigerburet.dk/?page=1001&news_id=183
Græder folk også over at være anklaget som kriminelle når de skal flyve eller låne en bog på biblioteket ?
100% Pirates i medgang og modgang.
Fordi fodbold, historisk set, er folkets sport. Et frirum hvor man kan bande, svovle og opføre sig tosset (inden for reglerne), uden at nogen skæver til en som konen gør derhjemme, eller kollegerne gør på arbejdet.jydenfranord skrev:
Hvordan afsporer jeg debatten? ved at vise der er et utal af gange man skal lade sig registere for at gøre brug af noget? og det til tider skyldes andre netop har gjort noget forkert?
Eller afsporer jeg den fordi jeg ikke har samme mening som dig?
Du afsporer debatten ved at bringe indlæg som intet nyt bringer, men blot har til formål at latterliggøre dem der har en anden holdning end dig selv.
Hver gang du skal med et fly skal du oplyse navn, ja.
Men du bliver ikke afvist, hvis du har en hættetrøje på.
Ej heller, hvis du går med en t-shirt hvis budskab af flyselskabet anses for at være anstødeligt for andre passagerer.
Du bliver ikke afvist, hvis du har en parfume med, der bliver konfiskeret fordi den kan genere de andre passagerer, eller fordi den er af glas og derfor teoretisk set kan bruges som våben.
Du risikerer ikke at blive standset og holdt op på vej hen til flyet, fordi du går i et bestemt tøjmærke.
Du risikerer ikke at du, som ganske almindelig og retskaffen borger, skal tilbageholdes, fordi andre påstår at du havde til hensigt at råbe noget terrorrelateret og derfor gøre dig skyldig i en lovovertrædelse.
Du risikerer ikke, at du af flyselskabet selv bliver stemplet for at være terrorist, blot fordi du har anden etnisk baggrund ligesom tidligere terrorister og fordi de har behov for at sende signaler.
Nu hev jeg diskussionen ned på dit niveau. Og det var komplet unødvendigt.