AaB nyheder fra alle medier

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
sorniels
Miniput
Miniput

AaB nyheder fra alle medier

Indlæg af sorniels » 27. sep 2012, 10:19

Hej,

Jeg har for nylig startet en service til fodboldnørder som mig selv. På Fooz.dk sorterer jeg nyheder ud fra den klub man er interesseret i.

Jeg er overbevist om at flere af jer, vil kunne bruge denne service, da den samler alle nyheder om ens klub ét sted. Skulle i sympatisere med en udenlandsk klub, der ikke findes på listen, skal I være velkommen til at meddele det. Så vil jeg prøve at oprette en sådan nyhedstrøm.

Hvis i har nogle spørgsmål skal i være velkommen til at stille dem her.

Med venlig hilsen,

Søren Nielsen

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB nyheder fra alle medier

Indlæg af Flower » 27. sep 2012, 10:22

Interessant projekt. Skal da undersøges nærmere.. Har du set http://clubnews.dk/?
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 27. sep 2012, 10:32

sorniels skrev:Hej,

Jeg har for nylig startet en service til fodboldnørder som mig selv. På Fooz.dk sorterer jeg nyheder ud fra den klub man er interesseret i.

Jeg er overbevist om at flere af jer, vil kunne bruge denne service, da den samler alle nyheder om ens klub ét sted. Skulle i sympatisere med en udenlandsk klub, der ikke findes på listen, skal I være velkommen til at meddele det. Så vil jeg prøve at oprette en sådan nyhedstrøm.

Hvis i har nogle spørgsmål skal i være velkommen til at stille dem her.

Med venlig hilsen,

Søren Nielsen
Forslag: kan du evt. gøre at når man trykke på et link, så popper siden op i en ny tab?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

sorniels
Miniput
Miniput

Indlæg af sorniels » 27. sep 2012, 10:33

Flower skrev:Interessant projekt. Skal da undersøges nærmere.. Har du set http://clubnews.dk/?
Tak for interessen.

Jeg blev faktisk gjort opmærksom på den i går. Som jeg umiddelbart ser det fungerer det lidt hen af vejen på samme måde. Fooz har dog kun en uge på bagen og vi arbejder stærkt på nye features, så man kan personliggøre sin side endnu mere. Og på længere sigt også generere sine egne nyhedstrømme. Derudover så giver Fooz mulighed for at man kan tjekke flere nyheder af og læse dem som en avis.

Men det er bestemt interessant. Er der umiddelbart nogle punkter hvor Fooz halter efter i forhold til Clubnews? For det er jeg da meget interesseret i at udbedre. :)

sorniels
Miniput
Miniput

Indlæg af sorniels » 27. sep 2012, 10:34

MHJ skrev: Forslag: kan du evt. gøre at når man trykke på et link, så popper siden op i en ny tab?
Jeg har noteret det på to-do listen. Det vil i så fald blive en brugerindstilling, hvor man kan vælge hvordan nyhederne skal præsenteres.

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 27. sep 2012, 11:07

Jeg synes det ville være genialt, hvis man kunne tilføje artikler til en form for læs senere liste, som så kunne hentes ned lokalt, så disse kunne læses når man var offline.

sorniels
Miniput
Miniput

Indlæg af sorniels » 27. sep 2012, 11:10

Zee skrev:Jeg synes det ville være genialt, hvis man kunne tilføje artikler til en form for læs senere liste, som så kunne hentes ned lokalt, så disse kunne læses når man var offline.
Det er en rigtig god idé - og den er noteret!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 27. sep 2012, 11:11

Zee skrev:Jeg synes det ville være genialt, hvis man kunne tilføje artikler til en form for læs senere liste, som så kunne hentes ned lokalt, så disse kunne læses når man var offline.
Du kender godt instapaper, ikke?

http://www.instapaper.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 27. sep 2012, 11:13

Pastorius skrev:

Det gjorde jeg ikke nej, den er hermed bookmarked! Tusind tak! :thumbsup: *edit* instapaper gør da bare ikk så jeg kan læse den offline?
Uden selv at have kigget endnu, kan den så gemme flere sider i en fil?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 27. sep 2012, 11:23

Zee skrev:
Pastorius skrev:

Det gjorde jeg ikke nej, den er hermed bookmarked! Tusind tak! :thumbsup:
Ja - den er specielt god sammen med en ebogs-læser eller en iPad. Man kan eksportere nyhederne i ePub eller kindle format. Man kan også eksportere dem som tekst (print).
Med venlig Hilsen
--
Robert

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 28. sep 2012, 11:53

Pastorius skrev:
Zee skrev:
Pastorius skrev:

Det gjorde jeg ikke nej, den er hermed bookmarked! Tusind tak! :thumbsup:
Ja - den er specielt god sammen med en ebogs-læser eller en iPad. Man kan eksportere nyhederne i ePub eller kindle format. Man kan også eksportere dem som tekst (print).
Ah der var download knappen. Skide smart, takker :)

Besvar