Jeg sidder lige og kigger efter en video fra AaB-AGF (4-1), der blev spillet 12/04-2004, er der én der kan hjælpe?
http://www.superstats.dk/kampe/2469" onclick="window.open(this.href);return false;
Har prøvet youtube og et par andre steder, men uden held.
Mvh Dr.J
Hjælp til video-klip fra AaB-gf 2004
Re: Hjælp til video-klip fra AaB-gf 2004
Nu vi er tilbage i den årgang, er det så ikke også deromkring Lundberg sparker bag om støtte benet mega langt udefra, og rammer overlæggeren, bolden ryger så ud til en AaB'er og ender i mål såvidt jeg husker?
..
Husker mest Mads Bro's langskud 5 min før pausen fra 35 meter...
Men det var en fantastisk kamp - fed stemning på stadion, med mange gf fans, og flere AaB'ere. Der skulle have været 9000 tilskuere, men jeg husker stemningen som var der fuldt hus.
GF fyldte hele endetribunen så vidt jeg husker. Ericsson scorede også et lækkert langskudsmål, hvor han først afdribler en gf'er, for derefter at sætte den i det modsatte målhjørne, i samme kamp. Utrolig dejlig dag på stadion, med et yderst velspillende AaB-hold. Husker det som en af de bedre kampe jeg har set på stadion.
Det er også sådan jeg husker den...
Jeg så den med et par studiekammerater fra Århus, så kampen står stadig som en af de bedre oplevelser på Aalborg Kommunale.
Men.... kan det passe at der ikke findes video fra kampen? Jeg ved at der var en på youtube (Aalborg1885 måske?), der smed en masse videoer op fra 2004-tiden.
Jeg er igen med et lille skrive-projekt, og har brug for det til at opfriske minderne.
Hjælp dog folkens!
Men.... kan det passe at der ikke findes video fra kampen? Jeg ved at der var en på youtube (Aalborg1885 måske?), der smed en masse videoer op fra 2004-tiden.
Jeg er igen med et lille skrive-projekt, og har brug for det til at opfriske minderne.
Hjælp dog folkens!