Virker åndssvagt uanset hvad, synes jeg. Jeg troede egentlig at spilleren skulle tage trøjen helt af førend at det var strafbart. Åndssvagt.le Cid skrev:Kortet til Helenius må skyldes trøjen - ellers er det da helt sort!
Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
149.000 så med derude i stuerne, lidt skuffende
Hvad plejer der at være til BIF kampene?doukas skrev:149.000 så med derude i stuerne, lidt skuffende
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Omkring de 200.000 mener jegjonas386 skrev:Hvad plejer der at være til BIF kampene?doukas skrev:149.000 så med derude i stuerne, lidt skuffende
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Haha, det er sgu meget sjovt, men jeg håber ikke du har sendt den. Jeg bryder mig ikke som sådanne indirekte trusler til dommere "bare" fordi han dømte en dårlig kamp. Fedt billede du har fået dig der btw. 
Det varierer ret meget, hvor mange seere der er.doukas skrev:Omkring de 200.000 mener jegjonas386 skrev:Hvad plejer der at være til BIF kampene?doukas skrev:149.000 så med derude i stuerne, lidt skuffende
Men 149.000 beviser, at det bestemt ikke kun er bif og fck der kan trække seere til.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Man skulle tro at dommeren igår kom direkte fra serie 6. Ingen linie i hans domme.'Sauer skrev:Virker åndssvagt uanset hvad, synes jeg. Jeg troede egentlig at spilleren skulle tage trøjen helt af førend at det var strafbart. Åndssvagt.le Cid skrev:Kortet til Helenius må skyldes trøjen - ellers er det da helt sort!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Forresten fed nok. FCK må allerede undvære to spillere til vores kamp. Thomas Kristensen med karantæne, og Wiland med skade.
Og så laver asterix lige en stempling ala Wurtz. Straf: frispark, ikke engang gult. Hold kæft hvor dommerne mangler en linje i deres kendelser.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Den STØRSTE griner: Santin har netop udført en tro kopi af den med Wurtz i går. Strakt ben i 20 cm højde (og Santin ramte rent faktisk AC fra FCN).
Og hvad lød straffen på???
INGENTING, nul, zip, nada. Ikke engang et gult kort!!
Det rækker jo langt ud over inkompetence. Det er meget ulækkert.
Og hvad lød straffen på???
INGENTING, nul, zip, nada. Ikke engang et gult kort!!
Det rækker jo langt ud over inkompetence. Det er meget ulækkert.
Hvordan måles disse seertal ?Halil skrev:Det varierer ret meget, hvor mange seere der er.doukas skrev:Omkring de 200.000 mener jegjonas386 skrev:Hvad plejer der at være til BIF kampene?doukas skrev:149.000 så med derude i stuerne, lidt skuffende
Men 149.000 beviser, at det bestemt ikke kun er bif og fck der kan trække seere til.
Jeg sapper imellem alle kampene når jeg er hjemme, men det betyder ikke at jeg ser mange minutter af nogle af kampene, er man så seer?
ikke i min optik.
Der er omkring 2200 hustande med en tv-boks hvor det måles via tv-bokse634 skrev:Hvordan måles disse seertal ?Halil skrev:Det varierer ret meget, hvor mange seere der er.doukas skrev:Omkring de 200.000 mener jegjonas386 skrev:Hvad plejer der at være til BIF kampene?doukas skrev:149.000 så med derude i stuerne, lidt skuffende
Jeg sapper imellem alle kampene når jeg er hjemme, men det betyder ikke at jeg ser mange minutter af nogle af kampene, er man så seer?
ikke i min optik.
http://da.wikipedia.org/wiki/Seertal" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Jeg tænkte det samme. Jeg gad godt vide hvor den linje så ligger. Det han gør, er jo nogenlunde det samme, som hvis man tager trøjen op til panden, for at tørre sved af.Sauer skrev:Virker åndssvagt uanset hvad, synes jeg. Jeg troede egentlig at spilleren skulle tage trøjen helt af førend at det var strafbart. Åndssvagt.le Cid skrev:Kortet til Helenius må skyldes trøjen - ellers er det da helt sort!
Var der i øvrigt ikke nogen som kender til et sted på nettet hvor man kan gense årets kamp?
Der var en Barcelona kamp på samme tidspunkt på en anden kanal. Den kan have taget nogle seere.doukas skrev:149.000 så med derude i stuerne, lidt skuffende
Her er link til kampen drenge. *REMOVED*
Håber ikk det er imod nogen regler.
Share it far and wide
I har været for grådige, dropbox har lukket linket pga. for meget trafik
Håber ikk det er imod nogen regler.
Share it far and wide
I har været for grådige, dropbox har lukket linket pga. for meget trafik
"I har været for grådige, dropbox har lukket linket pga. for meget trafik
PM så finder vi en løsning"
En anden gang vil jeg anbefale, du bruger Google Drev. Der er ingen begrænsning på trafikken...endnu
PM så finder vi en løsning"
En anden gang vil jeg anbefale, du bruger Google Drev. Der er ingen begrænsning på trafikken...endnu
-
banjobouner
- 1. div

Ellers har jeg link også hvis der stadig er nogle der mangler 
Hopsa. Hvis du kan gelejde mig videre, så slipper andre for besværet. Vi takker.banjobouner skrev:Ellers har jeg link også hvis der stadig er nogle der mangler