Overhovedet ikke. Men som sæsonen har formet sig, vil det alligevel være en kæmpe skuffelse, hvis det ikke hedder europa næste år. Man må gerne opdatere sine forventninger i løbet af sæsonen.white splash skrev:Så før sæsonens begyndelse, der regnede du simpelthen med at AaB kvalificerede sig til europæisk fodbold?STE skrev:At man så ikke forstår den irrationalitet er en anden sag. Jeg er ikke den store Brøndbyfan, nej, men jeg er til gengæld ret stor AaB-fan, og sæsonen vil aldrig nogensinde være godkendt, hvis vi ikke kommer i Europa. Skulle brøndby så dumpe ned ovenikøbet, vil det være fint, men jeg holder trods alt mere med AaB, end jeg hader BIF.jonas386 skrev:Hehe, det sjoveste er næsten alle de BIF fans der mener det er åndsvagt at håbe andre taber end man selv vinder. Jo jo, det var jo ikke fordi de selv jublede da FCN scorede imod dem i sidste sæson, og tog et vigtigt skridt i kampen om mesterskabet. Idioter.Nakken skrev:Selvom det kræver, at Horsens vinder og Brøndby taber, så kan dette ikke understreges nok. Jeg er så træt af den pseudu-had, som FCK og deres fans ligger for dagen. Vi er nogle, som har hadet den lorteklub og deres medløbere, længe inden det københavnske plastikpis var tænkt på. Min sæson vil være mere en godkendt, hvis Brøndby rykker ned, også selvom vi ikke skulle komme i Europa.salling23 skrev:Uanset resultatet på torsdag, så ser jeg frem til jubelbrølet hos både jer og os - når vi den endelige besked om at Brøndby er rykket ned
Åhh, hvor er det skønt at være irrationel fodboldfan.
Det jeg dog hader mest er hvor lidt ydmyghed der har indfundet sig, de mener jo stadig at de er det vigtigste i suppen, og at det er alle andres ansvar at redde dem, og holde dem oppe...
Føj for satan.
Det sidste du skriver er muligvis det mest rigtige jeg længe har læst (y)
AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013
Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Selvfølgelig må man da det, og jeg vil da også være ked af det, hvis det ikke lykkedes. Men ligefrem at kalde det en kæmpe skuffelse, er måske lige voldsomt nok imo. Jeg synes at sæsonen allerede er forløbet over al forventning, så kval. til Europa ville bare være en fjer i hatten ovenpå en super sæson.STE skrev:Overhovedet ikke. Men som sæsonen har formet sig, vil det alligevel være en kæmpe skuffelse, hvis det ikke hedder europa næste år. Man må gerne opdatere sine forventninger i løbet af sæsonen.white splash skrev:Så før sæsonens begyndelse, der regnede du simpelthen med at AaB kvalificerede sig til europæisk fodbold?STE skrev:At man så ikke forstår den irrationalitet er en anden sag. Jeg er ikke den store Brøndbyfan, nej, men jeg er til gengæld ret stor AaB-fan, og sæsonen vil aldrig nogensinde være godkendt, hvis vi ikke kommer i Europa. Skulle brøndby så dumpe ned ovenikøbet, vil det være fint, men jeg holder trods alt mere med AaB, end jeg hader BIF.jonas386 skrev:Hehe, det sjoveste er næsten alle de BIF fans der mener det er åndsvagt at håbe andre taber end man selv vinder. Jo jo, det var jo ikke fordi de selv jublede da FCN scorede imod dem i sidste sæson, og tog et vigtigt skridt i kampen om mesterskabet. Idioter.Nakken skrev:Selvom det kræver, at Horsens vinder og Brøndby taber, så kan dette ikke understreges nok. Jeg er så træt af den pseudu-had, som FCK og deres fans ligger for dagen. Vi er nogle, som har hadet den lorteklub og deres medløbere, længe inden det københavnske plastikpis var tænkt på. Min sæson vil være mere en godkendt, hvis Brøndby rykker ned, også selvom vi ikke skulle komme i Europa.salling23 skrev:Uanset resultatet på torsdag, så ser jeg frem til jubelbrølet hos både jer og os - når vi den endelige besked om at Brøndby er rykket ned
Åhh, hvor er det skønt at være irrationel fodboldfan.
Det jeg dog hader mest er hvor lidt ydmyghed der har indfundet sig, de mener jo stadig at de er det vigtigste i suppen, og at det er alle andres ansvar at redde dem, og holde dem oppe...
Føj for satan.
Det sidste du skriver er muligvis det mest rigtige jeg længe har læst (y)
1 2 3 Jimmy er en mur!
- og der kommer den igen med den irrationelle fodboldfan. Jeg burde ikke blive skuffet, hvis det ikke går, men det bliver jeg
Men hey, ingen grund til at at bekymre sig om at blive skuffet. Jeg tror på det! KOM SÅ DE RØDE!
ses på stadion
Men hey, ingen grund til at at bekymre sig om at blive skuffet. Jeg tror på det! KOM SÅ DE RØDE!
ses på stadion
-
white splash
- Allstar

Eller også er jeg bare rationel....STE skrev:- og der kommer den igen med den irrationelle fodboldfan. Jeg burde ikke blive skuffet, hvis det ikke går, men det bliver jeg![]()
ses på stadion
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hej, jeg vil ikke have mulighed for at se kampen, så hvis nogen får den optaget, og lagt på los webbos, så må I gerne sende den til mig, hvis kampen ender med 3 points til AaB, eller hvis AaB spiller en glimrende 5-5 kamp, efter at have været bagud 5-0 :-)
Jeg vil selvfølgelig gøre opmærksom på mit AaB-behov, når jeg igen kommer tilbage til debatsiden, men jeg ville bare lige opfordre folk til at optage den, hvis I ikke alligevel ville gøre det. :-)
3 point i aften.
Jeg vil selvfølgelig gøre opmærksom på mit AaB-behov, når jeg igen kommer tilbage til debatsiden, men jeg ville bare lige opfordre folk til at optage den, hvis I ikke alligevel ville gøre det. :-)
3 point i aften.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
banjobouner
- 1. div

Jeg sætter streamet i gang igen i dag! Er dog ikke hjemme resten af dagen, så kan ikke selv dele linket ud, det er dog det samme som de foregående gange, så folk der evt har det liggende er mere end velkomne til at give til dem der mangler 
Modtager gerne linket!!banjobouner skrev:Jeg sætter streamet i gang igen i dag! Er dog ikke hjemme resten af dagen, så kan ikke selv dele linket ud, det er dog det samme som de foregående gange, så folk der evt har det liggende er mere end velkomne til at give til dem der mangler
Jeg kan optage den fra fjernsynet, men tror ikke jeg kan sende den videre fra mit tv boks.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Er der nogle som har nogle tips og tricks til parking ved stadion eller nærliggende områder hvor der kan parkeres? Har ikke lige kørt i bil til Århus tidligere.
GF'erne skal faktisk have ros for p-mulighederne nede ved deres lille gymnastik forening. Alt efter hvor tidligt du kommer er der faktisk mange pladser lige ved stadion, ellers ligger tivoli friheden tætved og har nogle. Der er heller ikke langt op gennem skoven nede fra en p-plads nær havnen.Yngvesson skrev:Er der nogle som har nogle tips og tricks til parking ved stadion eller nærliggende områder hvor der kan parkeres? Har ikke lige kørt i bil til Århus tidligere.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Hvis der er mange tilskuere så er der altid parkeringskaos ved Århus stadion. Da stadion ligger midt inde i en skov (få adgangsveje), skaber det bilkaos især når kampene er slut.Yngvesson skrev:Er der nogle som har nogle tips og tricks til parking ved stadion eller nærliggende områder hvor der kan parkeres? Har ikke lige kørt i bil til Århus tidligere.
De gange jeg har været på stadion i Århus for at se AaB, har jeg altid parkeret et stykke fra stadion. Så er det efterfølgende nemmere at komme væk når kampen er slut.
- Pappone
- Lilleput

- Geografisk sted: 1552 km fra Energi Nord Arena
Modtager også meget gerne et link ...mange tak - tror det bliver en kamp der bliver værd at gemme!banjobouner skrev:Jeg sætter streamet i gang igen i dag! Er dog ikke hjemme resten af dagen, så kan ikke selv dele linket ud, det er dog det samme som de foregående gange, så folk der evt har det liggende er mere end velkomne til at give til dem der mangler
: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
Lynge: "Man bliver aldrig i himlen hele tiden ...man bliver aldrig i helvede hele tiden!"
Lynge: "Man bliver aldrig i himlen hele tiden ...man bliver aldrig i helvede hele tiden!"
Det samme her specielt hvis kvaliteten er bedre end de normale stream, på forhånd tak :-)
Jeg kunne også godt bruge en pb med et link i
Modtager også meget gerne PB med link 
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Link please!
-
white splash
- Allstar

- 0542
- Landshold

- Favoritspiller: RADE!!!
- Geografisk sted: Houston, Tx
Hvis der er nogen der gider at smide linket efter mig vil jeg blive MEGET glad :-)Pappone skrev:Modtager også meget gerne et link ...mange tak - tror det bliver en kamp der bliver værd at gemme!banjobouner skrev:Jeg sætter streamet i gang igen i dag! Er dog ikke hjemme resten af dagen, så kan ikke selv dele linket ud, det er dog det samme som de foregående gange, så folk der evt har det liggende er mere end velkomne til at give til dem der mangler
Mvh
0542
0542
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Startopstilling:
Larsen
Dalsgaard - Thelander - Lasse -Paddy
N. Thomsen - Wichmann - Würtz - Due
Kusk
Helenius
Stor overraskelse at Augu er bænket. Modigt gjort af KN!

Larsen
Dalsgaard - Thelander - Lasse -Paddy
N. Thomsen - Wichmann - Würtz - Due
Kusk
Helenius
Stor overraskelse at Augu er bænket. Modigt gjort af KN!
AaB's 11 startere i Aarhus: Larsen, Dalsgaard, Thelander, Nielsen, Kristensen, Due, Würtz, Wichmann, Thomsen, Kusk, Helenius.
Ifølge AaB's Twitter!
Ifølge AaB's Twitter!