Ja der gik vel under et døgn fra Lynge stoppede i AaB, før det kom frem at han selvfølgelig (og heldigvis) ikke forsvinder fra ledelsen i AaB, og også fremover vil være en vigtig stemme i vores klub. Jeg vil ikke sige jeg er overrasket, for jeg synes man kunne fornemme på Lynge's udtalelser at det var den vej pilen pegede, men jeg er dog noget overrasket over det kommer til at ske så tidligt.
Men jeg synes det er interessant.
Jeg synes det er interessant at amatørklubben endnu engang styrker sin position i ledelsen af AaB A/S, og jeg må også sige at jeg synes det er rigtigt interessant at se hvordan sammensætningen i bestyrelsen i dag ser markant anderledes ud end man har været vant til, med et tidligere højt profileret byrådsmedlem, en (snart) tidligere bykonge, og naturligvis Lynge, som markante forskelle fra tidligere tiders erhvervsfolk. Det er bestemt ikke en sammensætning vi har været vant til at se i dansk fodbold, og samtidig er den markante "magtoprustning" af AaB af 1885 i AaB A/S vel også ved at være så udtalt, at man reelt kommer til at sidde med styringen i AaB A/S - en udvikling som er decideret modsat af hvad vi har set i f.eks. Brøndby.
Personligt tror jeg det er den rigtige vej at gå, og jeg tror at den kommende bestyrelse med specielt Lynge og Henning G, som vel er de to største personligheder i Aalborg i det seneste årti, kommer til at gøre rigtigt gode ting for AaB i fremtiden.
Velkommen hjem Lynge
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Velkommen hjem Lynge
Vi har i hvert fald ikke tidligere haft det store held med at have lutter benhårde forretningsfolk i bestyrelsen.