Hvorfor er det vores elsket klub altid skal gøre det hele så besværligt. For at kunne få billet til det såkaldte stemningsafsnit til Dila Gori kampen, skal man som sæsonkortholder fysisk møde op på Hornevej og købe en billet.
Udover det er vi gemt i hjørnet i stedet for midt på tribunen. Det har gjort at jeg har valgt at købe billet til en af de andre sektioner. En billet, som jeg i øvrigt skal printe ud, på trods af jeg har et fint sæsonkort det kan være på.
Velkommen til 2013 AaB. Jeres billetsystem kunne godt trænge til noget af en opdatering
Fanafsnit til Dila Gori kampen
Re: Fanafsnit til Dila Gori kampen
AaB kunne sgu godt bruge en opdatering over hele linjen. kan heller ikke se hvorfor dem der er stemningsskabere får så lidt plads. hvorfor ikke fylde det hele nederste til stemning?? så det bliver omdannet til vest den ene kamp. ellers bliver der sgu en noget slatten stemning på stadion.
lynge er gud!
AaBs billetsystem er lige så forældet som Rejsekortet.
er der ikke afsat billetter til hvis der skulle komme dila gori fans med til aalborg??
det lyder da underligt hvis ikke faxe er sat til dem.
det lyder da underligt hvis ikke faxe er sat til dem.
lynge er gud!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Sikkerhedsreglerne fra UEFA gør at de har lukket begge endetribuner:
Bliver maksimalt 3000 til denne kamp, når nu halvdelen af sponsorbilletterne på Enggaard ikke bliver brugt
Af hensyn til UEFA’s krav om siddepladser vil begge endetribuner på Nordjyske Arena være lukket til dette opgør, hvorfor der kun sælges billetter til Weber Tribunen.
Bliver maksimalt 3000 til denne kamp, når nu halvdelen af sponsorbilletterne på Enggaard ikke bliver brugt
og nogen der har en god forklaring på hvorfor det ikke er muligt at købe billet til øvre A-D-F samt nedre F??
lynge er gud!