UEFA og AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar

Re: UEFA og AaB

Indlæg af jonas386 » 15. jul 2013, 10:39

Det ser ud til de kun sender en enkelt halvleg? Der er hvertfald kun sat en time af... Dog tak for linket, det bliver dejligt at kunne se drengene igen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 15. jul 2013, 10:52

ellers kommer den garanteret os op og ligge på http://www.footballstreaming.info/" onclick="window.open(this.href);return false;
så der skulle være mulighed for at fange den.

jeg snakkede lige med en fra AaB i dag. han sagde at de har overvejet at fylde flyet op med fans nu, fordi sidste frist for sponsorerne at tilmelde sig var i fredags. og det var vidst ikk gået skide godt (big surprise!)
det er altså useriøst man ikke gør det fra starten af, de ved jo at fans gerne vil med, men at der ikke er nogen sponsorere der gider med - sådan har det alle dage været. medmindre vi spiller i manchester selvfølgelig.
lynge er gud!

AalborgTrendies

Indlæg af AalborgTrendies » 15. jul 2013, 10:57

12mand skrev: jeg snakkede lige med en fra AaB i dag. han sagde at de har overvejet at fylde flyet op med fans nu, fordi sidste frist for sponsorerne at tilmelde sig var i fredags. og det var vidst ikk gået skide godt (big surprise!)
det er altså useriøst man ikke gør det fra starten af, de ved jo at fans gerne vil med, men at der ikke er nogen sponsorere der gider med - sådan har det alle dage været. medmindre vi spiller i manchester selvfølgelig.
Tja, det var jo hvad jeg sagde fra starten. Man kunne have sat grænsen for antallet af sponsorer lidt lavere, og i stedet udbudt 20-25 pladser til de fans man alligevel ved skal derned, og scoret lidt goodwill på den konto, samt sparet lidt penge.
Men det er typisk AaB.
Nu ville det klæde dem i det mindste at udbyde pladserne.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 15. jul 2013, 11:12

[fejlpost - slet eller ignorer]

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 15. jul 2013, 11:14

AalborgTrendies skrev:
12mand skrev: jeg snakkede lige med en fra AaB i dag. han sagde at de har overvejet at fylde flyet op med fans nu, fordi sidste frist for sponsorerne at tilmelde sig var i fredags. og det var vidst ikk gået skide godt (big surprise!)
Tja, det var jo hvad jeg sagde fra starten. Man kunne have sat grænsen for antallet af sponsorer lidt lavere, og i stedet udbudt 20-25 pladser til de fans man alligevel ved skal derned, og scoret lidt goodwill på den konto, samt sparet lidt penge.
Men det er typisk AaB.
Nu ville det klæde dem i det mindste at udbyde pladserne.
jeg håber ikke de prøver at sælge de sidste pladser - ene og alene af den grund, at det er at pisse på dem der bruger en helvedes masse tid, penge, og forberedelse på at ta der ned.
lynge er gud!

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Kasper Møller » 15. jul 2013, 13:02

12mand skrev:jeg håber ikke de prøver at sælge de sidste pladser - ene og alene af den grund, at det er at pisse på dem der bruger en helvedes masse tid, penge, og forberedelse på at ta der ned.
Tjaae, omvendt, så handler det vel om at få så mange med som muligt, kan man sige, så kan man finde en håndfuld fans, der gerne vil med, som ikke allerede har købt andre ture, så synes jeg da at man skal gøre det.

Bliv nu bare onsdag aften, så vi kan komme afsted. Glæder mig til endnu en Europa-tur med drengene! :-)

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 15. jul 2013, 13:52

Jeg må tilstå, at jeg finder det imponerende, at der faktisk findes mennesker, der bare overvejer at tage til Georgien for at se AaB spille mod Dila Gori i 1. runde af UEFA Cuppen. Respekt herfra - det må jeg sige :-)

Brugeravatar
9382'eren
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Torben Boye
Kontakt:

Indlæg af 9382'eren » 15. jul 2013, 14:09

Hovedet skrev:Jeg må tilstå, at jeg finder det imponerende, at der faktisk findes mennesker, der bare overvejer at tage til Georgien for at se AaB spille mod Dila Gori i 1. runde af UEFA Cuppen. Respekt herfra - det må jeg sige :-)
Også respekt herfra. Det er faktisk nogle forfærdelige røvhuller de fleste af dem, men dog nogle mentalt stærke typer...
Let's Kick Money Out Of Football!
jernskjorten skrev:Infatil opførsel er en grundpille i dansk fankultur.

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Kontakt:

Indlæg af Kasper Møller » 15. jul 2013, 14:21

9382'eren skrev:Også respekt herfra. Det er faktisk nogle forfærdelige røvhuller de fleste af dem, men dog nogle mentalt stærke typer...
Og du er bare SÅ misundelig over, at du ikke skal med! ;)

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 15. jul 2013, 15:22

Kasper Møller skrev:
9382'eren skrev:Også respekt herfra. Det er faktisk nogle forfærdelige røvhuller de fleste af dem, men dog nogle mentalt stærke typer...
Og du er bare SÅ misundelig over, at du ikke skal med! ;)
har du en ide om hvor mange i skal afsted??
og os kæmpe respekt her fra, at i gider ta den lange tur.
lynge er gud!

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 15. jul 2013, 16:33

Og de, der måtte tage afsted på den tur, får ikke set Thomas Augustinussen, der nu igen-igen er skadet. Hold da op, hvor det kører ...

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Kontakt:

Indlæg af Kasper Møller » 16. jul 2013, 08:12

12mand skrev:har du en ide om hvor mange i skal afsted??
og os kæmpe respekt her fra, at i gider ta den lange tur.
Naah, har ikke helt overblik, men mener at vi er 6 eller 7 på vores tur + 4 Københavnere (via København og enten Warszawa eller Riga). Ydermere var der et par stykker herindefra der fløj fra Hamborg over Warszawa. Og så hørte jeg nogle, der ville flyve via Istanbul, men om det er blevet til noget eller om det blev ved snakken, det ved jeg ikke. Men nogle enkelte AaB'ere bliver vi da! :)

Brugeravatar
Durianz
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Hamburg

Indlæg af Durianz » 16. jul 2013, 08:55

Haaber I faar en rigtig fed away og ikke mindst en god tur hjem.

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 16. jul 2013, 10:48

igen. kæmpe respekt til dem der tager afsted. håber i får den fedeste away ever. og så håber og tror jeg da at drengene giver den alt hvad de har + 10% når de kan se at der er en pæn håndfuld der har taget den lange vej for at støtte dem.
lynge er gud!

Besvar