Viasat cup
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: Viasat cup
Storm nåede vist ikke at score til 3-1, men fint med mål til Børsting og Ahlmann. Nu skal Brøndby altså besejres. Please.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Vi vandt 2-1 målscore så jeg ikke lige. så finalen bliver imod BIF og AaB 
Gjort klaret af en flok ungdomsspiller også Wichmann og Søren F
Hvor er det kvalmende at høre på BIF spillerne´s overdrevet tro på sig selv, for kort tid siden var de ved at ryge ud til fucking hvidovre....
Gjort klaret af en flok ungdomsspiller også Wichmann og Søren F
Hvor er det kvalmende at høre på BIF spillerne´s overdrevet tro på sig selv, for kort tid siden var de ved at ryge ud til fucking hvidovre....
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
2-1 over Viborg, jeg fik ikke fat i hvem der scorede 1-0, men 2-0 var V. Ahlmann.
Lad os så nakke de røvhuller!
Lad os så nakke de røvhuller!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Så kan Gaarde vist godt begynde at bestille bussen til turen gennem Gaden. Glæder mig til at se Kuhn's glædestårer igen når vi vasker brøndbyhallen med de pisgule.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Haha. Bif all stars mod FCK all stars. Hvor er det patetisk.
- Kaare Sagan Larsen
- Superliga

En eller anden måde er de jo nødt til at bruge, for at få FCK til at møde opZee skrev:Haha. Bif all stars mod FCK all stars. Hvor er det patetisk.
Egentlig lidt sølle fremmøde af superligahold. Mangler AGF, Esjerg, Sønderjyske, OB, FCN & FCK. Det viser lidt om hvor seriøst man tager den turnering. Om ikke andet kunne de da sende de unge spillere, som flere af holdene har gjort.
fryd hvis de både taber til os, og FCK all-stars.
er der egentlig noget til vinderen?? mener at der i "gamle-dage" var 150 eller 250.000 til vinderen.
er der egentlig noget til vinderen?? mener at der i "gamle-dage" var 150 eller 250.000 til vinderen.
lynge er gud!
De sender noget tv3 all-stars mod EM92 holdet, det er da så fint et koncept...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Hvorfor skulle vi dog det? Det er totalt spild af tid. ... Det er jo ikke engang sjovt
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Så ta dog en tudekiks, det er sgu rart at se et lille glimt til drengene her i de mørke måneder uden superliga boldSince skrev:Hvorfor skulle vi dog det? Det er totalt spild af tid. ... Det er jo ikke engang sjovt
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Det bliver nu sjovere at se en 11 mands kamp, eks. imod IFK Gøteborg.Mr. Larsen skrev:Så ta dog en tudekiks, det er sgu rart at se et lille glimt til drengene her i de mørke måneder uden superliga boldSince skrev:Hvorfor skulle vi dog det? Det er totalt spild af tid. ... Det er jo ikke engang sjovt
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Mr. Larsen skrev:Så ta dog en tudekiks, det er sgu rart at se et lille glimt til drengene her i de mørke måneder uden superliga boldSince skrev:Hvorfor skulle vi dog det? Det er totalt spild af tid. ... Det er jo ikke engang sjovt
Enig, lige bortset fra tudekiks, det har adrig været sjovt og nu er det rimelig over-the-hill. Tør øjnene er på vej tilbage, håber jeg.
Køb Marcel Rømer! 
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
FFS Kuhn, man sætter fandeme ikke Søren F. til at sparke straffe, han er så uskarp !
- Erasmus Montanus
- Allstar

NEJ SF! NEJ! SÅ lad da Ahlmann tage den - skriver jeg i bagklogskabens lys
Søren f bliver godt nok ved med at imponere i at være dårlig.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
den mand bør være fortid i AaB hurtigst muligt, det irriterer mig at se hvor uskarp han er. det er bare ikke godt nok til superligaen, han må ned i rækkerne.gravballe skrev:Søren f bliver godt nok ved med at imponere i at være dårlig.
Det er da KUN SF der kan brænde et straffe indendørs!
- Erasmus Montanus
- Allstar

For satan da også. Det bedre spil kan ikke bruges til en skid. SF for faen. Ellers flot af de unge knejter mod BIFs mange superligaspillere. Endda med en håndfuld startere fra BIF. Så må der bare tages revanche i præmierekampen.
Skulle det ikke have været et af de berømte "Amerikanske straffespark"? Hvor en spiller løber ned mod målet?
Skulle det ikke have været et af de berømte "Amerikanske straffespark"? Hvor en spiller løber ned mod målet?
Haha. At hidse sig op over en spillers præstation ved det uofficielle DM i indendørs. Komisk nok.