Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 12. feb 2014, 13:47
Jesper Schmidt skrev:frederikshavneren skrev:Jesper Schmidt skrev:Jeg må tilstå at jeg ikke kan lade være med at rynke en smule på næsen over, at den næstsidste træningskamp bliver en underlig bastard med først 45 min. mod én modstander, og så 60 min. mod en anden, plus at den tredjesidste var en intern kamp.
- Ikke at der nødvendigvis behøver være noget problem i det, men jeg håber godt nok de er klar, når de lige om snart træder ind på Brøndby Stadion.
Ja det bekymrer også mig, men mon ikke at de bliver matchet ok i dag. Et Benfica hold i 1. halvleg med spillere som Oscar Cardozo og M. Sulejmani er bestemt et hæderligt hold. Derudover er der også arrangeret en fin kamp på lørdag mod IFK.
Det er mere følelsen af at spille en "rigtig" fodboldkamp, på 90 minutter og mod en fremmed modstander, som jeg kan frygte de kan stå og mangle, uanset hvor stor modstanden så måtte være. Nu kom det ikke til at ske på de rigtige græsbaner i syden, og der resterer en enkelt træningskamp, som vel igen bliver spillet på kunstgræs. Det kan ikke være en helt tilfredsstillende optakt, og i hvert fald er det noget rod, set udefra.
Jeg synes Gaarde har gjort det rigtigt glimrende siden han tiltrådte, men lige i denne forbindelse tænker jeg for første gang "det var ikke gået mens Lynge sad i stolen".
Kampen mod IFK Göteborg spilles rigtigt nok på kunstgræs, men bortset fra det er jeg helt enig med dig.
I øvrigt er det vist nok et engelsk firma som har stået for at finde modstandere på træningslejren. Her kan jeg kun konkludere at det har de ikke klaret overvældende godt...
Med til historien hører så også at Kent ikke var interesseret i at spille en træningsturnering, som vi gjorde sidste år og som FCK og FCM netop har gjort. Alligevel burde det være muligt at finde en god modstander således, at et intern træningskamp kunne undgås.
-
jonas386
- Allstar

Ikke decideret portugal, men et fint overblik over hvordan andre hold har klaret sig. Det er værd at bide mærke i at forårets 2 første modstandere, AGF og BIF ikke har haft den bedste opstart
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 216521.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Læste iøvrigt at BIF har 3 ud af de 4 normale startere fra bagkæden ude mod os. Er dog ikke sikker på hvem de 2 andre end Bouhlarouz er. Kahlenberg er vidst også ude, mens GF har Steffen Rasmussen ude. Der er hvertfald lagt op til en potentielt god start på foråret.
-
AabMaster
- 2. div

- Geografisk sted: Aalborg c
jonas386 skrev:
Læste iøvrigt at BIF har 3 ud af de 4 normale startere fra bagkæden ude mod os. Er dog ikke sikker på hvem de 2 andre end Bouhlarouz er. Kahlenberg er vidst også ude, mens GF har Steffen Rasmussen ude. Der er hvertfald lagt op til en potentielt god start på foråret.
Fra de pisgules hjemmeside:" Fokus er at komme nærmere en startopstilling til forårspremieren mod AaB om 11 dage, hvor Khalid Boulahrouz, Michael Almebäck og Riza Durmisi må sidde over med karantæne. Martin Albrechtsen har småproblemer med knæhasen og sidder derfor over."
http://brondby.com/article.asp?aid=76874&id=145
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.
-
jonas386
- Allstar

L. Hradecky
F. Holst - D. Stenderup - D. Dumic - P. da Silva
M. Ørnskov
T. Kahlenberg - C. Nørgaard
A. Szymanowski - K. Zohore - F. Hasani
Såfremt det er opstillingen BIF stiller med mod os, så må 3 point og decideret ydmygelse være et krav. Det er godt nok en tynd omgang, for at sige det mildt. Der er vel ingen af de spillere der der ville kunne komme tættere på holdet end bænken hos os. Kahlenberg og Szymanowski er selvfølgelig udmærkede spillere, men som spillet har været i år foretrækker jeg da langt hellere Kusk og Jönsson.
-
Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Kan en af jer ikke oprette en tråd om forårspremieren 23/2, og så diskutere Brømbøs sekundære forsvarsspillere i den? Jeg vil hellere høre hvem der vandt håneretten i den interne golfturnering i Portugal, samt hvem der scorede en af de lokale skønheder M/K
Eller lidt mere fra bastardkampen mod Benfica A2 og B...
Lindmark / Vendelbokartellet