KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Der skal sgu mere til at forarge mig... Holdet ligger nr.1 og er i pokalfinalen. KEP du spytter bare alt det du vil!
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
For f... da. Kan folk ikke bare opføre sig ordentligt. Alt det had ødelægger glæden for rogtog mange. Det er ikke ok at spytte men helt ærligt... der er de første 100 ting der ville være værre. Kep er ikke just kendt for et mildt temperament så at han koger lidt over kommer vel ikke bag på nogen. Samme kan siges om de nisser der ikke forstår betydningen af hjemmebane fans og opbakning.
Så længe han ikke trækker kort og spiller godt resten af sæsonen er jeg glad.
Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk
Så længe han ikke trækker kort og spiller godt resten af sæsonen er jeg glad.
Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk
o.O
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
6 sider henne i tråden, og er det ikke bare ovenstående der bør være eftermælet...John skrev:For f... da. Kan folk ikke bare opføre sig ordentligt. Alt det had ødelægger glæden for rogtog mange. Det er ikke ok at spytte men helt ærligt... der er de første 100 ting der ville være værre. Kep er ikke just kendt for et mildt temperament så at han koger lidt over kommer vel ikke bag på nogen. Samme kan siges om de nisser der ikke forstår betydningen af hjemmebane fans og opbakning.
Så længe han ikke trækker kort og spiller godt resten af sæsonen er jeg glad.
Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk
Det er sgu ikke okay at spytte mod egne fans
KEP er kendt for at kunne disse ting (han ta'r s.. for ofte åndsvage kort..)
og så videre derfra; KEP læser sikkert også med på Debatsiden, så jeg tror, at han, en sjælden gang...., godt ved, at det måske ikke var det smarteste
Og lad så KEP æde de fynboer, hvis de en sjælden gang skulle komme på vores banehalvdel.....
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Jeg elsker sku kep. Ikke så meget der. Spytklat eller ej 
Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk
Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk
o.O
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
@ Køllen, jeg er principielt enig med dig i, at fodboldspillere (og mange andre offentlige personer) har et ansvar som rolle modeller. Når det kommer til at angribe betjente og kører vanvittigt stærkt i beruset tilstand, og hvad Bille og Bendtner ellers finder på, så tager jeg også klart afstand fra det. Men når det handler om, at spytte på en fodboldbane, på en måde som nogle fans, kan opfatte som en hånlig kommentar til nogle hånlige kommentarer, så synes jeg ganske enkelt at vi kvæler disse offentlige personer i politisk korrekthed.
Der er vi så ikke enige, og det er resten af forummet heller ikke, så måske skal vi lade den ligge. Til gengæld kan vi så glæde os over, at både KEP og AaBs fans opførte sig eksemplarisk i dagens kamp mod OB. Og skabte nogle fantastiske rammer for en fantastisk kamp. Jeg havde min søn med til hans første live kamp, og var sq helt stolt ved den oplevelse AaBs fans var med til at give ham. Kæmpe respekt til away afsnittet
Der er vi så ikke enige, og det er resten af forummet heller ikke, så måske skal vi lade den ligge. Til gengæld kan vi så glæde os over, at både KEP og AaBs fans opførte sig eksemplarisk i dagens kamp mod OB. Og skabte nogle fantastiske rammer for en fantastisk kamp. Jeg havde min søn med til hans første live kamp, og var sq helt stolt ved den oplevelse AaBs fans var med til at give ham. Kæmpe respekt til away afsnittet
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Køllen I Møllen
- Allstar

- Indlæg: 8528
- Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Til gengæld så jeg så en OB-fan på Twitter øffe over at Spalvis skulle have provokeret nogle af deres fans, muligvis i forbindelse med en scoring igår? Jeg tror ikke en skid på at der er noget i det men ved nogen hvilken episode der hentydes til?budo skrev:@ Køllen, jeg er principielt enig med dig i, at fodboldspillere (og mange andre offentlige personer) har et ansvar som rolle modeller. Når det kommer til at angribe betjente og kører vanvittigt stærkt i beruset tilstand, og hvad Bille og Bendtner ellers finder på, så tager jeg også klart afstand fra det. Men når det handler om, at spytte på en fodboldbane, på en måde som nogle fans, kan opfatte som en hånlig kommentar til nogle hånlige kommentarer, så synes jeg ganske enkelt at vi kvæler disse offentlige personer i politisk korrekthed.
Der er vi så ikke enige, og det er resten af forummet heller ikke, så måske skal vi lade den ligge. Til gengæld kan vi så glæde os over, at både KEP og AaBs fans opførte sig eksemplarisk i dagens kamp mod OB. Og skabte nogle fantastiske rammer for en fantastisk kamp. Jeg havde min søn med til hans første live kamp, og var sq helt stolt ved den oplevelse AaBs fans var med til at give ham. Kæmpe respekt til away afsnittet
Janteloven eksisterer IKKE!
- MrBangDK
- Allstar

- Indlæg: 5102
- Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Han tyssede på dem efter målet til 2-2... Voldsomt provokerende !!Køllen I Møllen skrev:Til gengæld så jeg så en OB-fan på Twitter øffe over at Spalvis skulle have provokeret nogle af deres fans, muligvis i forbindelse med en scoring igår? Jeg tror ikke en skid på at der er noget i det men ved nogen hvilken episode der hentydes til?budo skrev:@ Køllen, jeg er principielt enig med dig i, at fodboldspillere (og mange andre offentlige personer) har et ansvar som rolle modeller. Når det kommer til at angribe betjente og kører vanvittigt stærkt i beruset tilstand, og hvad Bille og Bendtner ellers finder på, så tager jeg også klart afstand fra det. Men når det handler om, at spytte på en fodboldbane, på en måde som nogle fans, kan opfatte som en hånlig kommentar til nogle hånlige kommentarer, så synes jeg ganske enkelt at vi kvæler disse offentlige personer i politisk korrekthed.
Der er vi så ikke enige, og det er resten af forummet heller ikke, så måske skal vi lade den ligge. Til gengæld kan vi så glæde os over, at både KEP og AaBs fans opførte sig eksemplarisk i dagens kamp mod OB. Og skabte nogle fantastiske rammer for en fantastisk kamp. Jeg havde min søn med til hans første live kamp, og var sq helt stolt ved den oplevelse AaBs fans var med til at give ham. Kæmpe respekt til away afsnittet
Ska' vi hak'?
- Køllen I Møllen
- Allstar

- Indlæg: 8528
- Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Voldsomt. Men det gjorde Risgård også... Så han skal nok også stenes...MrBangDK skrev:Han tyssede på dem efter målet til 2-2... Voldsomt provokerende !!Køllen I Møllen skrev:Til gengæld så jeg så en OB-fan på Twitter øffe over at Spalvis skulle have provokeret nogle af deres fans, muligvis i forbindelse med en scoring igår? Jeg tror ikke en skid på at der er noget i det men ved nogen hvilken episode der hentydes til?budo skrev:@ Køllen, jeg er principielt enig med dig i, at fodboldspillere (og mange andre offentlige personer) har et ansvar som rolle modeller. Når det kommer til at angribe betjente og kører vanvittigt stærkt i beruset tilstand, og hvad Bille og Bendtner ellers finder på, så tager jeg også klart afstand fra det. Men når det handler om, at spytte på en fodboldbane, på en måde som nogle fans, kan opfatte som en hånlig kommentar til nogle hånlige kommentarer, så synes jeg ganske enkelt at vi kvæler disse offentlige personer i politisk korrekthed.
Der er vi så ikke enige, og det er resten af forummet heller ikke, så måske skal vi lade den ligge. Til gengæld kan vi så glæde os over, at både KEP og AaBs fans opførte sig eksemplarisk i dagens kamp mod OB. Og skabte nogle fantastiske rammer for en fantastisk kamp. Jeg havde min søn med til hans første live kamp, og var sq helt stolt ved den oplevelse AaBs fans var med til at give ham. Kæmpe respekt til away afsnittet
Janteloven eksisterer IKKE!
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Jeg mindes Emil Larsen gjorde det samme på Aalborg stadion for et par sæsoner siden.MrBangDK skrev:Han tyssede på dem efter målet til 2-2... Voldsomt provokerende !!Køllen I Møllen skrev:Til gengæld så jeg så en OB-fan på Twitter øffe over at Spalvis skulle have provokeret nogle af deres fans, muligvis i forbindelse med en scoring igår? Jeg tror ikke en skid på at der er noget i det men ved nogen hvilken episode der hentydes til?budo skrev:@ Køllen, jeg er principielt enig med dig i, at fodboldspillere (og mange andre offentlige personer) har et ansvar som rolle modeller. Når det kommer til at angribe betjente og kører vanvittigt stærkt i beruset tilstand, og hvad Bille og Bendtner ellers finder på, så tager jeg også klart afstand fra det. Men når det handler om, at spytte på en fodboldbane, på en måde som nogle fans, kan opfatte som en hånlig kommentar til nogle hånlige kommentarer, så synes jeg ganske enkelt at vi kvæler disse offentlige personer i politisk korrekthed.
Der er vi så ikke enige, og det er resten af forummet heller ikke, så måske skal vi lade den ligge. Til gengæld kan vi så glæde os over, at både KEP og AaBs fans opførte sig eksemplarisk i dagens kamp mod OB. Og skabte nogle fantastiske rammer for en fantastisk kamp. Jeg havde min søn med til hans første live kamp, og var sq helt stolt ved den oplevelse AaBs fans var med til at give ham. Kæmpe respekt til away afsnittet
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Jep, spurgte ind til det ved en OB fan der seriøst ville have Canal 9 til at tage emnet op, det var jo voldsomme fagter den unge Spalvis lavede . Jeg gætter på at manden ikke ser så meget fodbold hvis det der skulle være provokerende. Så burde stort set alle angribere i DK vel have straf.Køllen I Møllen skrev:Voldsomt. Men det gjorde Risgård også... Så han skal nok også stenes...MrBangDK skrev:Han tyssede på dem efter målet til 2-2... Voldsomt provokerende !!Køllen I Møllen skrev:Til gengæld så jeg så en OB-fan på Twitter øffe over at Spalvis skulle have provokeret nogle af deres fans, muligvis i forbindelse med en scoring igår? Jeg tror ikke en skid på at der er noget i det men ved nogen hvilken episode der hentydes til?budo skrev:@ Køllen, jeg er principielt enig med dig i, at fodboldspillere (og mange andre offentlige personer) har et ansvar som rolle modeller. Når det kommer til at angribe betjente og kører vanvittigt stærkt i beruset tilstand, og hvad Bille og Bendtner ellers finder på, så tager jeg også klart afstand fra det. Men når det handler om, at spytte på en fodboldbane, på en måde som nogle fans, kan opfatte som en hånlig kommentar til nogle hånlige kommentarer, så synes jeg ganske enkelt at vi kvæler disse offentlige personer i politisk korrekthed.
Der er vi så ikke enige, og det er resten af forummet heller ikke, så måske skal vi lade den ligge. Til gengæld kan vi så glæde os over, at både KEP og AaBs fans opførte sig eksemplarisk i dagens kamp mod OB. Og skabte nogle fantastiske rammer for en fantastisk kamp. Jeg havde min søn med til hans første live kamp, og var sq helt stolt ved den oplevelse AaBs fans var med til at give ham. Kæmpe respekt til away afsnittet
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Jeg undrede mig også over, at Thomsen løb hen og skældte ham ud efter scoringen.Køllen I Møllen skrev:Til gengæld så jeg så en OB-fan på Twitter øffe over at Spalvis skulle have provokeret nogle af deres fans, muligvis i forbindelse med en scoring igår? Jeg tror ikke en skid på at der er noget i det men ved nogen hvilken episode der hentydes til?
Her kan man se resterne af Spalvis svært provokerende "rolig nu" håndbevægelse og Thomsens noget utilfredse ansigt

Jeg synes den politiske korrekthed er noget begrænsende for begejstringen i moderne fodbold. Jubelscener har da altid været et af de fede elementer for os tilskuere.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Peger han ikke forbi ham? Og måske det er solen i øjnene der får Thomsen til at se lidt vred ud.budo skrev:Jeg undrede mig også over, at Thomsen løb hen og skældte ham ud efter scoringen.Køllen I Møllen skrev:Til gengæld så jeg så en OB-fan på Twitter øffe over at Spalvis skulle have provokeret nogle af deres fans, muligvis i forbindelse med en scoring igår? Jeg tror ikke en skid på at der er noget i det men ved nogen hvilken episode der hentydes til?
Her kan man se resterne af Spalvis svært provokerende "rolig nu" håndbevægelse og Thomsens noget utilfredse ansigt
Jeg synes den politiske korrekthed er noget begrænsende for begejstringen i moderne fodbold. Jubelscener har da altid været et af de fede elementer for os tilskuere.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Trickster
- Superliga

- Indlæg: 653
- Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Arh, nu ved vi jo af gode grunde ikke, hvad Thomsen siger til Spalvis. Det kan jo sagtens bare være en alternativ jubelscene.
Ingen AaB-spillere brokkede sig over Würtz' noget mere provokerende hilsen til tilskuerne i Haderslev tidligere på sæsonen, hvor der efter kampen var en storm af SønderjyskE-fans på bold.dk med tårer i øjnene, der forbannede Pølsen langt væk.
Ingen AaB-spillere brokkede sig over Würtz' noget mere provokerende hilsen til tilskuerne i Haderslev tidligere på sæsonen, hvor der efter kampen var en storm af SønderjyskE-fans på bold.dk med tårer i øjnene, der forbannede Pølsen langt væk.
Hair is not a right: it´s a privilege!
- Køllen I Møllen
- Allstar

- Indlæg: 8528
- Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
budo skrev:Jeg undrede mig også over, at Thomsen løb hen og skældte ham ud efter scoringen.Køllen I Møllen skrev:Til gengæld så jeg så en OB-fan på Twitter øffe over at Spalvis skulle have provokeret nogle af deres fans, muligvis i forbindelse med en scoring igår? Jeg tror ikke en skid på at der er noget i det men ved nogen hvilken episode der hentydes til?
Her kan man se resterne af Spalvis svært provokerende "rolig nu" håndbevægelse og Thomsens noget utilfredse ansigt
Jeg synes den politiske korrekthed er noget begrænsende for begejstringen i moderne fodbold. Jubelscener har da altid været et af de fede elementer for os tilskuere.
Godt set. Jeg undrede mig også over Thomsens ageren men havde ikke sat de to ting sammen. Egentligt fornuftigt ikke at piske en stemning op. Men Spalvis provokerer vel heller ikke uden grund. Mon ikke de har provokeret han først?
Janteloven eksisterer IKKE!
- Corona
- 2. div

- Indlæg: 246
- Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Nu skal vi ikke længere tilbage end til 5-0 sejren over Viborg hvor Thomsen selv tyssede af Viborg tilhængerne efter sin scoring. Så tvivler på at Thomsen skælder ud.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Indlæg: 5672
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
- Geografisk sted: Aalborg
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
Tror bestemt det var en joke fra Thomsens side, jeg opfattede det ihvertfald sådan. "Nu slapper du kraftedme af med alle de mål" agtigt.
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
HA! Netop den replik ville ellers være klasse humorJesper Schmidt skrev:Tror bestemt det var en joke fra Thomsens side, jeg opfattede det ihvertfald sådan. "Nu slapper du kraftedme af med alle de mål" agtigt.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Re: KEP's opførsel og reaktion 10 minutter før tid mod RFC
"Du var fan'me længe om at få lavet den obligatoriske scoring nr. 2 i dag, Lukas"